Liepkalnio, Žirnių – Minsko pl. sankryžos rekonstrukcijoje – svarbūs pokyčiai nuo gegužės

Komentarai 2

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Plane pasigendama ir didesnio supratimo apie apylinkę. Dalis vairuotojų tikrai naudosis nesutvarkyta Katiliškių gatve, kirsdami Salininkus Salininkų arba Sakalaičių gatvėmis toliau judėdami Eišiškių plento ir Naujininkų link (reikės daugiau dėmesio skirti dažnam Katiliškių gatvės greideriavimui). Be to judėjimo patogumui kovojant su kamščiais verta pagaliau sutvarkyti ir Rodūnios gatvę, labai naudinga greideriuoti trasą nuo Salininkų palei geležinkelį aerouosto link. Visa tai padės geriau suvokti apleistos pietinio Vilniaus gatvių sistemos problemas kurios išvystymas reikalauja dviejų magistralių: a) Dariaus ir Girėno gatvės pratęsimo iki Valčiūnų; b) A-1 magistralės tąsos į Nemėžio – Skaidiškių tarpulaukį.

  2. Arvydas Norkūnas says:

    Planas sumąstytas teisingai. Tačiau jo silpniausioji grandis, kalbant apie tranzitinio transporto srautus, kaip jau esu rašęs, bus dvi 100 m atstumu esančios sankryžos vykstant iš Rudaminos į Juodšilius ties Lydos plentu. Dideliems tranzitiniams srautams čia būtinai reikėjo įrengti du žiedus arba laikiną tiesų žvyrkelį. Sunku bus ir keisčiausiai sugalvotame transporto mazge Pietų aplinkkelio ir Eišiškių plento sankryžoje. Čia nieko nebepakeisi, o štai pirmąjį klausimą visai nevėlu kuo skubiau išspręsti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist