Kokią ateities susisiekimo sistemą kursime Vilniuje?

Komentarai 4

  1. Eduardas says:

    Tiesiog ką…? Kas čia per straipsnis?

  2. Tomcius says:

    Tai vat butent kad pagalbine infrastruktura vos vos padeda, bet spusciu is esmes nesumazina, gal ir butu dar bloagiau, jei ne dviraciu takai ir viesasis, bet abejoju. Jau dabar reikia rimtai mastyti apie metro, o ne tada kai bus totalus chaoas su eismu. Jau nekalbu kaip miestas atrodys po 20 metu, padides prasiples dar toliau i vietas kaip Suderve, mazaja riese, didziaja riesia ir t.t. kai ten bus daug daugiabuciu ir dar is ten zmones vaziuos i centra. Metro butina tureti pries tai kai bus totali pize, o ne poto kai bus totali pize.

  3. Kristijonas says:

    Nesiryžtu spręsti ar metro apsimoka ar ne, reikėtų detalių skaičiavimų, iš akies atrodo kad Vilniaus tankumas smarkiai per mažas, kad metro atsipirktų. Tačiau tokie tendencingi straipsniai tikrai metro nereklamuoja. Visas straipsnis paremtas dviem loginėm klaidom:

    1. Tiesinė ekstrapoliacija link Indijos situacijos su prielaida jog 2% metinis kamščių laiko augimas išliks. Prielaida neteisinga vien dėl to, jog kamščių augimas nebegalinis, nes pats kamščių didėjimas lemia kamščių mažėjimą – ilgi kamščiai skatina atsisakyti kelionių asmeninių autombilių, nes pradeda apsimokėti laiko prasme naudotis viešuoju transportu, dviračiu ar eiti pėsčiom. Dėl to svarbu kad visuose vietose kur susidaro kamščiai stovintiems automobilių vairuotojams būtų gerai matomi pro šalį autobusų juosta prašvilpiantys autobusai, naujas raudonas dviračių takas, ir gerai apšvietas ir patogus šaligatvis.
    2. Klaida ir tai jog dideliems kamščiams suvaldyti reikia didelių priemonių. Gatvių pralaidumas neturi tiesinės koreliacijos su kamščių ilgumu – labiau yra tam tikras maksimalus pralaidumas, kurį viršijus net ir nedaug sparčiai ilgėja kamščiai. Jeigu per sankryžą gali pravažiuoti per valandą 10 000 automobilių, su 9 500 jokių kamščių nebus, bet su 10 500 gali būti jau visai nemažas kamštis. Dėl to ir per mokinių atostogas kamščiai drastiškai sumažėja: ne dėl to jog kas antras veža vaiką į mokyklą, bet yra gal 10-20% kurie piko metu veža vaiką į mokyklą ir tai yra užtektinai kad daugelyje vietų gatvių maksimalus pralaidumas būtų viršytas. Dėl to užtektų priemonių kurios iš eismo išimtų iki 20% automobilių ir eismo situacija smarkiai pagerėtų.

    Paskutinis klausimas: ar verta sumokėti milijardus užsienio kompanijoms už konsultavimą, projektavimą, bėgius ir traukinius (nes nieko iš šitų negamin), perkasti visą centrą ir senamiestį o miegamuosius rajonus išvagoti nepatraukliais bėgiais, ar gal geriau investuojam pinigus į miesto tankumo didinimą, daugiau darbo galimybių, sveikatos ir švietimo paslaugų arčiau gyvenamosios vietos, daugiau patogesnių ir ekologiškesnių autobusų, daugiau dviračių ir pėsčiųjų takų?

  4. mhhhhm says:

    kažkokie kliedesiai apie Indiją. Vilniuje kamščių praktiškai nėra lyginant su bet kokiu didesniu miestu, neaišku kokį ten pieno riebumą tomtomas matuoja. A juostų tinklas išspręstų visas VT problemas dvidešimčiai metų į priekį. Kažkam panašu labai nepatinka dviračių takai, nes per mažai pinigų gaunasi įsisavinti, tai reikia metro aferos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist