Nesamone dar metai svarstymams . Nei stadiono, nei nauju gatvių, Tarande is viso nei ivaziavimo nei saligatviu neturi apue kitus priemiestinius rajonus net nekalbu….. gal reikia keisti savivaldybes vadovus nes su šiais miestas tik merdi.
Kelias butinai reikalingas tam, kad sumazinti kamscius, kad nereiktu apvaziuoti puse miesto vaziuojant is Pasilaiciu i Santarus, cia tiems kas verkia, del aplinkos tersimo, mazesnis atstumas = maziau degalu reikia. O projektuotojams butinai nepamirsti suprojektuoti sulinius važiuojamojoje dalyje pagal TSRS standartus, nes kam daryti kaip vakaru Europoje, pora metru nuo kelio
Vat būtent. Dabar Rytai-Vakarai jungtis Šiaurinėje miesto dalyje yra absoliučiai tragiška, bet kur vykti reikia “ratais-kvadratais”. Reikia neatmesti ir to, kad tikėtina, jog nutiesus normalią R-V jungtį, joje taip pat kursuos ir viešasis transportas, kas tikrai visiems į naudą.
Jei to kelio niekada nebūtų, dauguma šalia gyvenančių žmonių tik apsidžiaugtų. Vilniečiams reikia daugiau žaliųjų erdvių, o ne naujų kelių, didinančių ir taip jau per didelę miesto taršą.
Prioritetai turi rikiuotis taip: viskas pasiekiama pėsčiomis, kai jau pėsčiomis nepasiekiama viešasis transportas, alternatyva šiems dviems dviračiai, paspirtukai ir pan. O tada iš bėdos ir automobiliai.
Parkai turi savo vieta. Gatves reikia zmonems, parku – skruzdelems.
Kaimieciai persikele i miesta nori ganyklas pries savo langua matyti.
Nesamone dar metai svarstymams . Nei stadiono, nei nauju gatvių, Tarande is viso nei ivaziavimo nei saligatviu neturi apue kitus priemiestinius rajonus net nekalbu….. gal reikia keisti savivaldybes vadovus nes su šiais miestas tik merdi.
Kelias nereikalingas, nebent būtų statomas tunelis. Išsaugoti ten esantį ozą yra būtina.
TURI SPECU IR KOKI ŠIMTĄ MILIJONU , PIRMYN….NETURIM TIESIM KAIP TURIM.
Kelias butinai reikalingas tam, kad sumazinti kamscius, kad nereiktu apvaziuoti puse miesto vaziuojant is Pasilaiciu i Santarus, cia tiems kas verkia, del aplinkos tersimo, mazesnis atstumas = maziau degalu reikia. O projektuotojams butinai nepamirsti suprojektuoti sulinius važiuojamojoje dalyje pagal TSRS standartus, nes kam daryti kaip vakaru Europoje, pora metru nuo kelio
Vat būtent. Dabar Rytai-Vakarai jungtis Šiaurinėje miesto dalyje yra absoliučiai tragiška, bet kur vykti reikia “ratais-kvadratais”. Reikia neatmesti ir to, kad tikėtina, jog nutiesus normalią R-V jungtį, joje taip pat kursuos ir viešasis transportas, kas tikrai visiems į naudą.
Jei to kelio niekada nebūtų, dauguma šalia gyvenančių žmonių tik apsidžiaugtų. Vilniečiams reikia daugiau žaliųjų erdvių, o ne naujų kelių, didinančių ir taip jau per didelę miesto taršą.
Tai, kad ji turėjo būti dar 1994-ais. 😀😀
Prioritetai turi rikiuotis taip: viskas pasiekiama pėsčiomis, kai jau pėsčiomis nepasiekiama viešasis transportas, alternatyva šiems dviems dviračiai, paspirtukai ir pan. O tada iš bėdos ir automobiliai.
Cia tavo kaime taip.nebent yra. Ten siulau ir buti.
“Projektuotojas”
Kaimieti, sumaišiai savo Guglių kaimą su Vilniumi.
Reikia ir norim!
Nereikia ir nenorim!
Kelio nebus. Žmonės nori parko