Aiškėja, kurios gatvės Vilniuje taps dviračių gatvėmis: įrengtas pirmasis naujasis ženklas

Komentarai 19

  1. Vasia says:

    Aišku po rekonstrukcijų Čiurlionio gatvė bus nesugrįžtamai sugadinta, net iki santuokos rūmų. Aš suprantu kad transporto veganus logiška išleisti senamiesčio ar kitoj siauroj gatvelėj bet tikrai ne ten.

    • XooX says:

      Niekas ten nieko nedarys. Ženklą užkabins ir tiek žinių. Duodu max metus ir dings tie ženklai… Apart vyriausiojo Vilniaus medžio niekam jie daugiau neįdomūs. Čiurlionio g. beje tai kiek pamenu labai “tinkama” dviračių eismui su savo “nuostabia” danga…

  2. O kur pareigos ir atsakomybė? says:

    Jei jau užleidžiate gatves dviratininkams, tai bent jau kažkokią teisių ir egzaminų alternatyvą įveskite, nes dabar draskytis kas tik nori ir kaip nori važiuojamojoje dalyje, o suprastimo ir taisyklių žinojimo bus nulis, tik bukas įsitikinimas, kad jie svarbiausi ir jiems viskas galima. Nes su jūsų nupušimais kad ir 5metis su triratuku yra pilnavertis eismo dalyvis kelyje….

  3. Tadas says:

    jie vis dar siauteja, simasininkams liko 9 menesiai, tada lauk, Vilnius ne dviraciu miestas, nera metro, nera tramvajaus.
    Automobilis lieka universalia susisiekimo ir paslaugu gavimo priemone.

    • Vasia says:

      Nei tramvajaus nei metro, viešasis tragiškas. Ir taškomi pinigai kur nereikia

  4. Gintaras says:

    Baisu…Gerosios vilties gatvė tiek užsiaurino dėl medžių pasodinimo,kad susitike priešpriešoje du DPD busiukai nebeprasilenkia be užlipimo ant parkavimo vietos,gerai kad jos laisvos dar,o kai bus užimtos,kas tada?????

  5. 666 says:

    Šaunu, ir Verkių g. bus paskelbta dviračių gatve! Laukiu nesulaukiu! Laikas sustabdyti nesusipratėlius, naudojančius istorinę Verkių g. kaip aplinkelį Kalvarijų gatvei.

  6. Vilnietis says:

    Visiems kurjeriams , dirbantiems su lengvuoju ir sunkiuoju transporto – Šakės, taip laiko nėra dar maišysis orūs dviratininkai . Absurdas!!!!!!

  7. Ona says:

    Kur ekonominis išmislo pagrindimas? Kiek matėte žiemą dviratininkų? Gal arklių transportas labiau apsimokėtų, ypač vežiojant vaikus?

  8. Šiaip says:

    O negalima buvo apsiriboti tiesiog A ir A+. Tai ne vistiek reikia įvesti visokius papildomus “o-bet-tačiau”.

  9. jolanta says:

    O kaip dviraciu gatvemis vaziuosim ziema , greitis irgi bus 30 km/h ? .

    • Šiaip says:

      Žiema greitis mažėja iki 20km/h.

    • A juosta says:

      Ponia, čia juk gyvenamosios rajonų gatvės, prioritetas – saugumas ir ramybė. 30km/h yra per akis nepriklausomai nuo metų laiko 🙂

    • vardas says:

      jeigu kartu yra ženklas “gyvenamoji zona”, tai nepriklausomai nuo sezono ir transporto rūšies, greitis turi būti ne didesnis nei 20 km/h

  10. aha, jo says:

    Vilniaus savivaldybės iniciatyva atsiradęs „Dviračių gatvės“ ženklas”

    realaus reikalo greičiausiai nebuvo, bet vat kapryznas noras pabezdžioniaut paėmė viršų 🙂 taip ir gyvenam

    • Bebenčiukas says:

      Čia ne kaprizas, čia tiesiog grynas pasipiarinimo reikalas. Tipo atseit mes žali ir viso kitoki sveikuoliai, bet iš tikrųjų tai tik paerzins vairuotojus ir stabdys eismą mieste su tokia nesamone. Naugarduko gatvėj 30 kmh padrė, ten net policija vistiek 50+ kmh važiuoja. Tai tiesiog piarinis, realios logikos neturintis šimašiaus reikalas. Dings šimašius pasikeis ir tos nesamonės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist