Gegužės pabaigoje Vilniaus viešajame transporte (VVT) įvesta nauja elektroninio bilieto sistema sostinėje vertinama nevienareikšmiškai. Miestiečiai bei dalis profsąjungos atstovų skundžiasi trukdžiais, kuriuos sukėlė atsinaujinimai. Vis tik, VVT tvirtina, kad į pastabas yra reaguojama bei informacija perduodama SĮ „Susisiekimo paslaugoms“ (JUDU) – savivaldybės įmonei, valdančiai Vilniaus viešąjį transportą.

VVT komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydaitė aiškina, kad vairuotojai susidūrę su trikdžiais gali kreiptis nurodytais priežiūros tarnybos telefonais ir informuoti apie esamą situaciją.

„VVT atsakingi darbuotojai nuo pat sistemos diegimo pradžios stebi ir reaguoja, kaip vykdomas diegimas ir apie sistemos trukdžius perduoda informaciją JUDU. Bendrovė iki e-bilieto sistemos paleidimo operatyviai informavo vairuotojus, kaip prisijungti prie naujų komposterių ir naudotis kompiuteriais, teikė informaciją apie naujų bilietų pardavimus, naujų ir senų bilietų žymėjimą, sistemos diegimo etapus, naujų komposterių montavimo terminus“, – Eltai teigė G. Buivydaitė.

„Kaip matome, visi vežėjai susiduria su panašiais programavimo klausimais. Vairuotojai gali kreiptis nurodytais priežiūros tarnybos telefonais ir informuoti apie sistemos trikdžius, o vairuotojų atsiliepimai operatyviai perduodami JUDU“, – tikino ji.

JUDU: sistema startavo sėkmingai, bet techninių trikdžių išvengti nepavyko

Tuo tarpu JUDU aiškina, kad e. bilieto sistema startavo sėkmingai, tačiau pripažįsta, jog trikdžių dėl didelio duomenų kiekio perkėlimo išvengti nepavyko.

„Naujo e. bilieto sistema startavo sėkmingai, tačiau atsižvelgiant į tai, kad iš senosios sistemos į naują buvo perkeliami dideli duomenų kiekiai bei keitėsi sistemos logika ir techninė architektūra, kaip ir minėjome anksčiau, galimų techninių trikdžių išvengti nepavyko. Visi trikdžiai, susiję tiek su komposteriais, tiek su vairuotojams skirta įranga, yra žinomi ir šalinami, taip pat dalyje transporto priemonių dar montuojama įranga“, – tikino JUDU.

„Suprantame, kad pereinamas laikotarpis tiek keleiviams, tiek vairuotojam kelia nepatogumų. Dėkojame vilniečiams už kantrybę ir supratingumą“, – pažymėjo įmonė.

Gegužės pabaigoje Vilniaus autobusuose ir troleibusuose buvo pradėta diegti nauja elektroninio bilieto sistema.

Kaip nurodoma pranešime, naujo elektroninio bilieto integravimas į viešojo transporto sistemą vyksta palaipsniui: iki sistemos paleidimo, nauja įranga bus sumontuota 642-jose transporto priemonėse, likusi dalis – 76-uose seniausiuose troleibusuose bus įrengta iki birželio 30 d. Kol šiuose troleibusuose bus vykdomi naujų komposterių montavimo darbai, keleivių kontrolė juose nebus vykdoma.

Ignas Dobrovolskas (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

25 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar pasaulinės žvaigždės Rita Ora koncertas turi būti nemokamas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist