Tiems kas turi “Vilnecio Kortele” , galetu padaryti nemokama bileta, prileti Kortele , spaudi ant nemokamo bileto – vazioji 1(2-3) stotele(-s) i para arba 2-5 minutes i para. Galima butu pavazioti stotele mieste, miegamajam rajone arba panasiai, manau tai skatintu zmones tureti vilnecio kortele, zmones dazniau vazinetu viesoju transportu ir zmones kurie vazineja su masinom gal but nebijotu vazinet ir viesoju transportu kartais, Viesajam transportui nuo to irgi tik pliusas.
Pagaliau! Šitas dalykas turėjo būti padarytas 1991-aisiais, o nauja transporto rūšis dėl darbo ir žemės kainų būtų kainavusi kokį penktadalį to, kiek kainuos dabar, bet, aišku, geriau vėliau, nei niekada. Viena sąlyga – konkursas turi būti tarptautinis. Lietuva neturi kietų VT ekspertų. Nepamirškime, kad dar neseniai daugybė lietuviškųjų transporto ‘ekspertų’ priešinosi (!) Rail Baltica projektui, kurį iš ES gauname praktiškai už dyką (85% finansavimas, tad vien jo statymas eina į pliusą vien dėl PVM ir kt. mokesčių). Jei konkursas bus ne tarptautinis, jo išvada bus ‘pirkti daugiau autobusų ir didinti gatvių pralaidumą’, mūsų ‘ekspertai’ nieko daugiau nemoka. Samdykit olandus, vokiečius, prancūzus ar ispanus. Anyway, naujienos geros.
Tiems kas turi “Vilnecio Kortele” , galetu padaryti nemokama bileta, prileti Kortele , spaudi ant nemokamo bileto – vazioji 1(2-3) stotele(-s) i para arba 2-5 minutes i para. Galima butu pavazioti stotele mieste, miegamajam rajone arba panasiai, manau tai skatintu zmones tureti vilnecio kortele, zmones dazniau vazinetu viesoju transportu ir zmones kurie vazineja su masinom gal but nebijotu vazinet ir viesoju transportu kartais, Viesajam transportui nuo to irgi tik pliusas.
Pagaliau! Šitas dalykas turėjo būti padarytas 1991-aisiais, o nauja transporto rūšis dėl darbo ir žemės kainų būtų kainavusi kokį penktadalį to, kiek kainuos dabar, bet, aišku, geriau vėliau, nei niekada. Viena sąlyga – konkursas turi būti tarptautinis. Lietuva neturi kietų VT ekspertų. Nepamirškime, kad dar neseniai daugybė lietuviškųjų transporto ‘ekspertų’ priešinosi (!) Rail Baltica projektui, kurį iš ES gauname praktiškai už dyką (85% finansavimas, tad vien jo statymas eina į pliusą vien dėl PVM ir kt. mokesčių). Jei konkursas bus ne tarptautinis, jo išvada bus ‘pirkti daugiau autobusų ir didinti gatvių pralaidumą’, mūsų ‘ekspertai’ nieko daugiau nemoka. Samdykit olandus, vokiečius, prancūzus ar ispanus. Anyway, naujienos geros.