Čia mažiausiai galvojama apie keleivius, nes projektus rengiantys patys nevažinėja visuomeniniu transportu ir čia rodiklis yra ne keleivių patogumas, o stengiamasi pagrįsti tuos milijonus, kuriuos žada išleisti. Jeigu galvotų apie keleivių patogumą, tai jautriau reaguotų į autobusų grafikų patikslinimą. Buvo prašoma (pasirašė daugiau 75 Vilniaus gyventojų) numatyti 1 greitojo marštuto autobuso sustojimą Tauragnų stotelėje, po to spaudoje buvo klausiama keleivių pageidavimų dėl autobusų grafiko. Buvo vėl pateiktas prašymas padaryti 1-o gr. autobuso sustojimą Tauragnų stotelėje, bet deja autobusas dabar stoja Jono Kazlausko stotelėje (čia turtingų gyventojų kvartalas), o Tauragnų (aplinkui gyvena daug ubagų) – tegul žmonės palaksto. nes jie neverti Vilniaus savivaldybės ir jų įmonių pagarbos. Iš tikrųjų centre greitųjų autobusų praleidžiamos kai kurios stotelės nepasiteisina, gatvės siauros, daug šviesaforų ir nevisada pavyksta aplenkti priekyje esančius autobusus ir jie vietoje sustojimo stotelėje vis tiek stoviniuoja. Ne kartą nuo Žaliojo tilto iki Baltupių 1-u gr. autobusu bandžiau pavyti 10 autobusą ir persėsti į jį, bet nepavyko, tai kyla klausimas dėl ko Vilniaus gyventojai patiria nepatogumus ir negali įsėsti į reikiamą autobusą (?), o VVT aiškina, kad tai daroma dėl keleivių patogumo? Dabar r vėl patogumas, tik ne keliaiviams, o valdininko ar darbuotojų ambicijoms.
Neįtikėtina. Pasirodo kuo dažniau naudoji komposterį, tuo jis ilgiau laiko??? Ir viskas ką mes žinome yra neteisinga(?). Dėl keleivių patogumo transporto įmonė pasistengs “užimti” važuopjančius keleivius vis žymėti savo bilietą ir nėra čia jums ko skaitinėti knygas, domėtis pasaulio naujienomis telefone, o numato įpareigoti keleivius jiems rinkti reikiamą informaciją. Man atrodo, kad taip bandoma pažeisti keleivių teises, nes sumokėje už paslaugą jie negaus tos paslaugos kaip įprasta, o keliami dar papildomi reikalavimai. O ką reikės daryti neįgaliems ir seniems keleiviams?
Kodėl tiek mažai peticiją pasirašė? Gal jos neranda? Kvailybių kvailybė sugalvota. Kas tik galės, pabėgs iš viešojo transporto. Deja, liks patys pažeidžiamiausi. Įdomu, ar atsiras, kas atstovės jų interesus
Tai čia žadėtasis pirmas naujo mero darbas? Įsisavinti milijonus! Žymėti bilietą kiekvienąkart net galiojantį kelis mėnesius? Apie važinėjančius visuomeniniu transportu niekas negalvoja, nes su jais nederina.
Jau sugalvojo. Prieš keletą savaičių pakeitė trafi programėlę, kurioje nurodomi viešojo transporto maršrutai. Dabartinėje programėlės versijoje apie 85 % ekrano užima transporto priemonės maršruto galinės stotelės pavadinimas. Koks debilas galėjo sugalvoti, kad tai yra svarbiausia programėlės vartotojui, norinčiam iš stotelės A viešuoju transportu nuvykti į stotelę B? Pirmą kartą pamačiusi tą nevykusį naujadarą, kelis kartus tikrinau, ar tikrai tinkamą kryptį pasirinkau. Paprastai mes planuojame ir faktiškai vykstame iš taško A į tašką B. O ne “Į – Į – Į”. Galbūt keleivis nori išlipti kurioje nors tarpinėje stotelėje? Kur jos ieškoti? VVT jau ne pirmą kartą pavyksta pabloginti tai, kas ir taip buvo sukurta atžagariomis rankomis. Panašu, kad besmegenių daugėja.
dalbajobai
Čia mažiausiai galvojama apie keleivius, nes projektus rengiantys patys nevažinėja visuomeniniu transportu ir čia rodiklis yra ne keleivių patogumas, o stengiamasi pagrįsti tuos milijonus, kuriuos žada išleisti. Jeigu galvotų apie keleivių patogumą, tai jautriau reaguotų į autobusų grafikų patikslinimą. Buvo prašoma (pasirašė daugiau 75 Vilniaus gyventojų) numatyti 1 greitojo marštuto autobuso sustojimą Tauragnų stotelėje, po to spaudoje buvo klausiama keleivių pageidavimų dėl autobusų grafiko. Buvo vėl pateiktas prašymas padaryti 1-o gr. autobuso sustojimą Tauragnų stotelėje, bet deja autobusas dabar stoja Jono Kazlausko stotelėje (čia turtingų gyventojų kvartalas), o Tauragnų (aplinkui gyvena daug ubagų) – tegul žmonės palaksto. nes jie neverti Vilniaus savivaldybės ir jų įmonių pagarbos. Iš tikrųjų centre greitųjų autobusų praleidžiamos kai kurios stotelės nepasiteisina, gatvės siauros, daug šviesaforų ir nevisada pavyksta aplenkti priekyje esančius autobusus ir jie vietoje sustojimo stotelėje vis tiek stoviniuoja. Ne kartą nuo Žaliojo tilto iki Baltupių 1-u gr. autobusu bandžiau pavyti 10 autobusą ir persėsti į jį, bet nepavyko, tai kyla klausimas dėl ko Vilniaus gyventojai patiria nepatogumus ir negali įsėsti į reikiamą autobusą (?), o VVT aiškina, kad tai daroma dėl keleivių patogumo? Dabar r vėl patogumas, tik ne keliaiviams, o valdininko ar darbuotojų ambicijoms.
Neįtikėtina. Pasirodo kuo dažniau naudoji komposterį, tuo jis ilgiau laiko??? Ir viskas ką mes žinome yra neteisinga(?). Dėl keleivių patogumo transporto įmonė pasistengs “užimti” važuopjančius keleivius vis žymėti savo bilietą ir nėra čia jums ko skaitinėti knygas, domėtis pasaulio naujienomis telefone, o numato įpareigoti keleivius jiems rinkti reikiamą informaciją. Man atrodo, kad taip bandoma pažeisti keleivių teises, nes sumokėje už paslaugą jie negaus tos paslaugos kaip įprasta, o keliami dar papildomi reikalavimai. O ką reikės daryti neįgaliems ir seniems keleiviams?
Geriau už tuos pinigus nupirkti autobusų.
Aišku, kad norima išplauti gerus pinigus.
Kodėl tiek mažai peticiją pasirašė? Gal jos neranda? Kvailybių kvailybė sugalvota. Kas tik galės, pabėgs iš viešojo transporto. Deja, liks patys pažeidžiamiausi. Įdomu, ar atsiras, kas atstovės jų interesus
Dar po metų investuos dar 7 milijonus eurų, kad bilietą pasižymėti reikėtų ne tik įlipant, bet ir išlipant.
Laisves partija ir tuom viskas pasakyta !!!
Suda malat
Tai čia žadėtasis pirmas naujo mero darbas? Įsisavinti milijonus! Žymėti bilietą kiekvienąkart net galiojantį kelis mėnesius? Apie važinėjančius visuomeniniu transportu niekas negalvoja, nes su jais nederina.
Prie ko čia naujas meras?
Kvailiau sugalvot negalėjo, siaubas
Jau sugalvojo. Prieš keletą savaičių pakeitė trafi programėlę, kurioje nurodomi viešojo transporto maršrutai. Dabartinėje programėlės versijoje apie 85 % ekrano užima transporto priemonės maršruto galinės stotelės pavadinimas. Koks debilas galėjo sugalvoti, kad tai yra svarbiausia programėlės vartotojui, norinčiam iš stotelės A viešuoju transportu nuvykti į stotelę B? Pirmą kartą pamačiusi tą nevykusį naujadarą, kelis kartus tikrinau, ar tikrai tinkamą kryptį pasirinkau. Paprastai mes planuojame ir faktiškai vykstame iš taško A į tašką B. O ne “Į – Į – Į”. Galbūt keleivis nori išlipti kurioje nors tarpinėje stotelėje? Kur jos ieškoti? VVT jau ne pirmą kartą pavyksta pabloginti tai, kas ir taip buvo sukurta atžagariomis rankomis. Panašu, kad besmegenių daugėja.