Jeigu mūsų VT kokybė būtų nors palyginama su kitais ES miestais, su Jūsų komentaru sutikčiau, tačiau realybė tokia, kad labiau turėtume lygintis prie Talino.
Jeigu klausiate mano nuomonės – nepatogus bilietų pirkimas / pildymas, bilietų nesuderinamumas su kitomis transporto rūšimis, taip pat tik iki pusės atnaujintas parkas. BTW, labiausiai lyginu su Roterdamo VT, kur su metro / autobusų / tramvajų kombinacija galima tikrai labai greitai ir be laukimų nuvažiuoti į bet kokią miesto vietą, bilietus papildyti savarankiškai kiekvienoje stotelėje bei naudoti juos traukiniuose. Pakutinis mano apsilankymas buvo prieš 5 metus, taigi gal atsirado dar daugiau naujovių.
Rimtos bėginės sistemos pastatymo kaštai būtų kažkas link milijardo, tai grubiai pastatymas skolinantis 25 metams su palūkanomis būtų apie 60-80 mln į metus. Dar reikėtų išlaikyti vis tiek autobusų ir troleibusų sistemą privežimui ir dar operaciniai kaštai. Dvigubai didesnės kainos atneštų tik kokius 20-30 papildomų mln. Kas reiškia kad reikia mažiausiai kainas ne dvigubinti, o keturgubinti arba surinkti dvigubai daugiau keleivių su dvigubom kainom, ir tai liktų keliasdešimt milijonų skylė miesto biudžete.
Kad lyginti vpravažiavimo kainas reik žiūrėt į pajamas-o pas mus dabar pagal žmogaus pajamas negaliu pasakyt kad žema kaina bet vidutiniška!-o kas gauna daugiau-važinėja nuosavu transportu arba taxi
30 min. padaryt 5 eurai.
siūlau 15 eurų .
Dabar mūsų VT kainos juokingos lyginant su kitais ES miestais, manau galima drąsiai kelti dvigubai.
Jeigu mūsų VT kokybė būtų nors palyginama su kitais ES miestais, su Jūsų komentaru sutikčiau, tačiau realybė tokia, kad labiau turėtume lygintis prie Talino.
Kuom mūsų VT kokybė nusileidžia? Dabar turime rekordiškai atnaujintą autobusų parką, tuoj atsinaujins ir troleibusai.
Jeigu klausiate mano nuomonės – nepatogus bilietų pirkimas / pildymas, bilietų nesuderinamumas su kitomis transporto rūšimis, taip pat tik iki pusės atnaujintas parkas. BTW, labiausiai lyginu su Roterdamo VT, kur su metro / autobusų / tramvajų kombinacija galima tikrai labai greitai ir be laukimų nuvažiuoti į bet kokią miesto vietą, bilietus papildyti savarankiškai kiekvienoje stotelėje bei naudoti juos traukiniuose. Pakutinis mano apsilankymas buvo prieš 5 metus, taigi gal atsirado dar daugiau naujovių.
Tomai, jeigu naudojatės internetu siūlau išmėginti Trafi programėlę, tikrai nesudėtinga bet jada ir bet kur nusipirkti bilietų.
Gali kelt dvigubai jei pradėtų tiesti metro arba tramvajų.
Rimtos bėginės sistemos pastatymo kaštai būtų kažkas link milijardo, tai grubiai pastatymas skolinantis 25 metams su palūkanomis būtų apie 60-80 mln į metus. Dar reikėtų išlaikyti vis tiek autobusų ir troleibusų sistemą privežimui ir dar operaciniai kaštai. Dvigubai didesnės kainos atneštų tik kokius 20-30 papildomų mln. Kas reiškia kad reikia mažiausiai kainas ne dvigubinti, o keturgubinti arba surinkti dvigubai daugiau keleivių su dvigubom kainom, ir tai liktų keliasdešimt milijonų skylė miesto biudžete.
Kad lyginti vpravažiavimo kainas reik žiūrėt į pajamas-o pas mus dabar pagal žmogaus pajamas negaliu pasakyt kad žema kaina bet vidutiniška!-o kas gauna daugiau-važinėja nuosavu transportu arba taxi