Viešasis transportas

„Susisiekimo paslaugos” informavo, ar artimiausiu metu žadama kelti viešojo transporto bilietų kainas

Brangstant kurui viešojo transporto bilietų kainos liks nepakitusios – tai redakcijai MadeinVilnius.lt patvirtino SĮ „Susisiekimo paslaugos”. Jeigu bendrovė pakeis sprendimą – gyventojai bus informuojami iš anksto.

Dėl karo Ukrainoje ir Rusijai paskelbtų sankcijų daugelyje Europos šalių jau nuo kovo mėnesio itin sparčiai brangsta žaliavos ir nafta, o tai turi įtakos ir produktų kainoms. Verslininkams prašant pagalbos, pavyzdžiui, sumažinti degalų akcizų kainas, Vyriausybė to daryti neketina. Jau dabar, Lietuvos statistikos portalo duomenimis, metinė infliacija Lietuvoje siekia 15,7 proc., o specialistai prognozuoja, kad ji gali kilti iki 20  proc.

Viešojo transporto keleiviai kol kas gali išlikti ramūs – VVT bilietai artimiausiu metu nebrangs.

 

„Šiuo metu sprendimo dėl Vilniaus viešojo transporto bilietų kainų pokyčių nėra. Visuomet atsakingai žiūrime į pokyčius ir jei situacija apie viešojo transporto bilietų kainas keisis, keleiviai, kaip visuomet, apie tai bus informuojami operatyviai ir iš anksto – žiniasklaidos kanalais, socialiniuose tinkluose, viešojo transporto priemonėse ir kt.”, – komentuoja SĮ „Susisiekimo paslaugos”.

Prasidėjus karui Ukrainoje, Vilniaus miesto savivaldybė priėmė sprendimą, kad viešasis transportas ukrainiečius veš nemokamai. Toks sprendimas bei kylančios kurų kainos pradėjo diskusijas apie nemokamą viešąjį transportą vilniečiams. Anksčiau Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos Seime narys Linas Jonauskas teigė, kad jau pribrendo žingsnis pasiūlyti gyventojams nemokamą viešąjį transportą Vilniuje ir kituose didžiuosiuose miestuose. Tokia iniciatyva miestui kainuotų apie 30 mln. eurų.

Kiti Lietuvos vežėjai teigia, kad brangstant kurui, smarkiai kelti bilietų kainų neketina. Daugiau informacijos apie kainų pokyčius galima rasti čia.

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
36 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
10 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
liucifer

30 min. padaryt 5 eurai.

bumbiza

siūlau 15 eurų .

Remis

Dabar mūsų VT kainos juokingos lyginant su kitais ES miestais, manau galima drąsiai kelti dvigubai.

Tomas

Jeigu mūsų VT kokybė būtų nors palyginama su kitais ES miestais, su Jūsų komentaru sutikčiau, tačiau realybė tokia, kad labiau turėtume lygintis prie Talino.

Paskutinį kartą redaguota 2 mėnesius (Tomas)
Vilnietis

Kuom mūsų VT kokybė nusileidžia? Dabar turime rekordiškai atnaujintą autobusų parką, tuoj atsinaujins ir troleibusai.

Tomas

Jeigu klausiate mano nuomonės – nepatogus bilietų pirkimas / pildymas, bilietų nesuderinamumas su kitomis transporto rūšimis, taip pat tik iki pusės atnaujintas parkas. BTW, labiausiai lyginu su Roterdamo VT, kur su metro / autobusų / tramvajų kombinacija galima tikrai labai greitai ir be laukimų nuvažiuoti į bet kokią miesto vietą, bilietus papildyti savarankiškai kiekvienoje stotelėje bei naudoti juos traukiniuose. Pakutinis mano apsilankymas buvo prieš 5 metus, taigi gal atsirado dar daugiau naujovių.

Kristijonas

Tomai, jeigu naudojatės internetu siūlau išmėginti Trafi programėlę, tikrai nesudėtinga bet jada ir bet kur nusipirkti bilietų.

Marius

Gali kelt dvigubai jei pradėtų tiesti metro arba tramvajų.

Kristijonas

Rimtos bėginės sistemos pastatymo kaštai būtų kažkas link milijardo, tai grubiai pastatymas skolinantis 25 metams su palūkanomis būtų apie 60-80 mln į metus. Dar reikėtų išlaikyti vis tiek autobusų ir troleibusų sistemą privežimui ir dar operaciniai kaštai. Dvigubai didesnės kainos atneštų tik kokius 20-30 papildomų mln. Kas reiškia kad reikia mažiausiai kainas ne dvigubinti, o keturgubinti arba surinkti dvigubai daugiau keleivių su dvigubom kainom, ir tai liktų keliasdešimt milijonų skylė miesto biudžete.

Aga

Kad lyginti vpravažiavimo kainas reik žiūrėt į pajamas-o pas mus dabar pagal žmogaus pajamas negaliu pasakyt kad žema kaina bet vidutiniška!-o kas gauna daugiau-važinėja nuosavu transportu arba taxi

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button