Įlipi į 6G,115,18 autobusus,visi langai atidaryti.Šalta,iš visų pusių pučia vėjai.Vairuotojams tai nerūpi.Seniai ne vidurvasaris.Į prašymus vairutojai nereaguoja.
Kita problema — daugelis vairuotojų stabdo kraupiai.Žmonės griuvinėja,šaukia,bet kam tai rūpi.Tokie vairuotojai važiuoja į Naująją Vilnią.Ne visi, bet daugelis.
Labai nepriderintas 54 autobuso grafikas prie kitu maršrutų, persėdant vienaragių stotelėje visada trūksta vienos ar pora minučių ir po to tenka laukti kitis serijis autobusu apie 20 minučių, nes 41, 42 ir 78 kurie važiuoja tuo pačiu maršrutu iš stoties išvažiuoja vienu metu ir nei i viena nespėji.
Įlipi į 6G,115,18 autobusus,visi langai atidaryti.Šalta,iš visų pusių pučia vėjai.Vairuotojams tai nerūpi.Seniai ne vidurvasaris.Į prašymus vairutojai nereaguoja.
Kita problema — daugelis vairuotojų stabdo kraupiai.Žmonės griuvinėja,šaukia,bet kam tai rūpi.Tokie vairuotojai važiuoja į Naująją Vilnią.Ne visi, bet daugelis.
Kėdainiuose dar blogiau – atvažiuoja penkių minučių paklaida…
Labai nepriderintas 54 autobuso grafikas prie kitu maršrutų, persėdant vienaragių stotelėje visada trūksta vienos ar pora minučių ir po to tenka laukti kitis serijis autobusu apie 20 minučių, nes 41, 42 ir 78 kurie važiuoja tuo pačiu maršrutu iš stoties išvažiuoja vienu metu ir nei i viena nespėji.
Su Transrevisu visada vien problemos
Dažnai autobusų nebūna, vėluoja arba važiuoja anksčiau nei tvarkaraštį. Vairuotojai chamai.
O tu pabūk tu vairuotojų vietoje tada žinosi ką tai reiškia
Cia toks tavo pasiteisinimas kodel Transrevo vairuotojai gyvuliai?
Kaip dėl naktinių maršrutu?Buvo žadėta kad po karantino atstatys labai ilgai turim laukti taksi ar būna užimti ir kaina ženkliai išauga.
matyt žmonėm mokėt nenori, tai nėr kam dirbt.