Nesam juk tankiai apgyvendintas, kompaktiškas metropolitenas su siaurom gatvelėm. Užtektų daugiau (gerokai daugiau) greitųjų autobusų ir fiziškai (!) atskirtų A juostų, bus tas pats rezultatas, už dalelytę kainos ir nereikės laukti 30 metų.
Autobusai nėra skirti važinėti ilgiems atstumams. Bėginės sistemos nejuda į šonus (ar juda minimaliai) dėl ko vestibiuliarinis aparatas yra dirginamas gerokai mažiau ir galima ilgiau važiuoti nejaučiant diskomforto. Pilaitė, Pašilaičiai ir kiti rajonai yra gerokai per toli nuo centro, kad būtų galima važinėti į jį autobusais komforte kas dieną iki 10km į vieną pusę. Nekalbant jau apie tvarkaraščių konkretumą ir dažnį, kurie yra žemiau kritikos ribos. Dėl to toks ir mažas naudojimas VT Vilniuje, vieninteliame ES mieste panašaus dydžio, neturinčiame nieko rimčiau nei autobusai ir siūlančiame tik trečio pasaulio keliavimo mieste variantus.
Valdžia ne stato, tu ir aš mes juos renkam, valstybė tai mes žmonės. Ka sukursim tą ir turėsim. Valdininkai yra mūsų darbuotojai, tiksliau mes esam jų darbdaviai. Būkim reiklus ir aktyvus darbdaviai!
Su vidutine metro kaina 180mln. per kilometrą bendra suma 8 km. bus apie 1,5 mlrd. EUR. www_marketplace_ org/2019/04/11/subways-us-expensive-cost-comparison/ . Kai kam tikrai būtų labai smagu ir į Mėnulį nuskristi, bet tegul už savo pinigus.
Varšuvos metro paskutinė dalis kainavo 225 milijonus eurų už 3.2km, taigi apie 70 milijonų už km (su trijomis stotimis). Tokiomis kainomis 8km su 8 stotimis kainuotų 560milijonų (arba kaip du vakariniai aplinkkeliai), bet Vilniuje galimai būtų galima ir pigiau padaryti (pvz. Sofijoje žymiai mažiau kainavo paskutinė plėtra).
Vilniui reikia light rail sistemos, einančios virš žemės (išskyrus centrą), kur pilna vietos. Pirma linija turėtų būti stotis – Perkūnkiemis, nes ten didžiausias žmonių tankis ant linijos. Tas siūlymas visas linijas statyti kaip tradicinį metro (traukinys po žeme) ir būtent į Pilaitę atrodo kiek keistai ir nevisai racionaliai, bet vis tiek būtų smagu, jei paeitų šitas reikalas. Vis tiek geriau nei bet kas, ką Šimašiaus VMS su savo nevykėliais (kaip Pakalnis) yra siūliusi.
Pradžiai irenkit skverus, pakeiskit nusedevdjusia sovietiniu rajonų infrastruktūra, pastatykit stadioną, išasfaltuokit užmiesčio kelius, savivaldybė nesugeba paprasčiausių darbų igyvendint per 7 m , užtenka silpnaprociams pezet apie tai kas neįmanoma, Vilnius ir taip virtęs amžiaus statybomis lazybomis.
Žiūrėk, yra labai paprasta situacija, yra žmonės kurie turi iniciatyvą ir jie deda pastangas, kad įgyvendintų savo iniciatyvą. Tu kaip pilietis irgi gali imtis kažkokios iniciatyvos, gali ją pavadinti tarkim “skverų, infrastruktūros, stadiono ir užmiesčio kelių sąjūdis” ir teikti visų aukščiau minėtų dalykų finansavimo planą. Pats “Metro sąjūdžio” teikiamas planas savaime nėra jokia blogybė, sakyčiau net atvirkščiai, tai yra skatintinas pavyzdys, kai atsiranda žmonės, kurie nori kažką sukurti ir nuosekliai stengiasi nepaisant sunkumų.
Vadinamasis metro sąjūdis ir kas gi ten tokie per sovietiniai specialistai? ar nekelia juoko? Žmonės kurie nieko bendro su tuo neturi, tačiau tarnauja pono X interesus, turėsime dar vienus griuvėsius
Vis dėl to nereikėtų sustoti ties Pilaite, o žiūrėti į tolesnę perspektyvą ir liniją tiesti iki Grigiškių ar kito sparčiai augančio taško. Tas pats galiotų ir kitiems maršrutams, kurie dabartiniu metu baigtųsi miesto ribose.
Metro tėra traukinys, Grigiškės jau turi elektrifikuotą liniją, reikia tik ją integruoti į miesto sistemą (ko VMS sovietikai nemoka, jie moka tik greito eismo gatves tiesti).
Baikite svaičioti. Pirmiau atiduokite pinigus už Snoro obligacijas.
Nesam juk tankiai apgyvendintas, kompaktiškas metropolitenas su siaurom gatvelėm. Užtektų daugiau (gerokai daugiau) greitųjų autobusų ir fiziškai (!) atskirtų A juostų, bus tas pats rezultatas, už dalelytę kainos ir nereikės laukti 30 metų.
Autobusai nėra skirti važinėti ilgiems atstumams. Bėginės sistemos nejuda į šonus (ar juda minimaliai) dėl ko vestibiuliarinis aparatas yra dirginamas gerokai mažiau ir galima ilgiau važiuoti nejaučiant diskomforto. Pilaitė, Pašilaičiai ir kiti rajonai yra gerokai per toli nuo centro, kad būtų galima važinėti į jį autobusais komforte kas dieną iki 10km į vieną pusę. Nekalbant jau apie tvarkaraščių konkretumą ir dažnį, kurie yra žemiau kritikos ribos. Dėl to toks ir mažas naudojimas VT Vilniuje, vieninteliame ES mieste panašaus dydžio, neturinčiame nieko rimčiau nei autobusai ir siūlančiame tik trečio pasaulio keliavimo mieste variantus.
dėl vestibuliarinio aparato įdomus argumentas:)
Sveiki, kodėl į pilaite bėgiai numatomi tiesti vietoj dviračių takų?
Kodel Naujosios Vilnios nera stoteles? Ten gal 50k zmoniu gyvena
Iki Naujos Vilnios jau yra bėgiai ir jais važiuoja traukinys, čia net nieko nereikia išradinėti.
Zinant kaip Lietuvos valdzia tiek metu stato Vilniaus stadijona tai nz gal po kokiu 100 metu gal ir bus pirmoji linija nutiesta.
Valdžia ne stato, tu ir aš mes juos renkam, valstybė tai mes žmonės. Ka sukursim tą ir turėsim. Valdininkai yra mūsų darbuotojai, tiksliau mes esam jų darbdaviai. Būkim reiklus ir aktyvus darbdaviai!
Su vidutine metro kaina 180mln. per kilometrą bendra suma 8 km. bus apie 1,5 mlrd. EUR. www_marketplace_ org/2019/04/11/subways-us-expensive-cost-comparison/ . Kai kam tikrai būtų labai smagu ir į Mėnulį nuskristi, bet tegul už savo pinigus.
Varšuvos metro paskutinė dalis kainavo 225 milijonus eurų už 3.2km, taigi apie 70 milijonų už km (su trijomis stotimis). Tokiomis kainomis 8km su 8 stotimis kainuotų 560milijonų (arba kaip du vakariniai aplinkkeliai), bet Vilniuje galimai būtų galima ir pigiau padaryti (pvz. Sofijoje žymiai mažiau kainavo paskutinė plėtra).
Vilniui reikia light rail sistemos, einančios virš žemės (išskyrus centrą), kur pilna vietos. Pirma linija turėtų būti stotis – Perkūnkiemis, nes ten didžiausias žmonių tankis ant linijos. Tas siūlymas visas linijas statyti kaip tradicinį metro (traukinys po žeme) ir būtent į Pilaitę atrodo kiek keistai ir nevisai racionaliai, bet vis tiek būtų smagu, jei paeitų šitas reikalas. Vis tiek geriau nei bet kas, ką Šimašiaus VMS su savo nevykėliais (kaip Pakalnis) yra siūliusi.
100% TAIP
Pradžiai irenkit skverus, pakeiskit nusedevdjusia sovietiniu rajonų infrastruktūra, pastatykit stadioną, išasfaltuokit užmiesčio kelius, savivaldybė nesugeba paprasčiausių darbų igyvendint per 7 m , užtenka silpnaprociams pezet apie tai kas neįmanoma, Vilnius ir taip virtęs amžiaus statybomis lazybomis.
Žiūrėk, yra labai paprasta situacija, yra žmonės kurie turi iniciatyvą ir jie deda pastangas, kad įgyvendintų savo iniciatyvą. Tu kaip pilietis irgi gali imtis kažkokios iniciatyvos, gali ją pavadinti tarkim “skverų, infrastruktūros, stadiono ir užmiesčio kelių sąjūdis” ir teikti visų aukščiau minėtų dalykų finansavimo planą. Pats “Metro sąjūdžio” teikiamas planas savaime nėra jokia blogybė, sakyčiau net atvirkščiai, tai yra skatintinas pavyzdys, kai atsiranda žmonės, kurie nori kažką sukurti ir nuosekliai stengiasi nepaisant sunkumų.
Vadinamasis metro sąjūdis ir kas gi ten tokie per sovietiniai specialistai? ar nekelia juoko? Žmonės kurie nieko bendro su tuo neturi, tačiau tarnauja pono X interesus, turėsime dar vienus griuvėsius
Ponas x yra buvęs Vilniaus meras ir jo padlaižunai, tikisi gerai pasišildyti rankas prie 2.5 mlrd. projekto.
Vis dėl to nereikėtų sustoti ties Pilaite, o žiūrėti į tolesnę perspektyvą ir liniją tiesti iki Grigiškių ar kito sparčiai augančio taško. Tas pats galiotų ir kitiems maršrutams, kurie dabartiniu metu baigtųsi miesto ribose.
Metro tėra traukinys, Grigiškės jau turi elektrifikuotą liniją, reikia tik ją integruoti į miesto sistemą (ko VMS sovietikai nemoka, jie moka tik greito eismo gatves tiesti).