Ilgiausias troleibusas iškeliavo iš Vilniaus: vertins pritaikymo galimybes 

Komentarai 13

  1. Gallija says:

    Troleibusai važiuoja 30 km/val – tai be galo lėtai. Pastaruoju metu padaugėjo troleibusų, kai reikia sėdėti 2×2, kas yra peilis per pandemija, arba aplamai važiuoti į priekį nugara, kas yra nesąmonė, nes kelią reikia matyti. Vienu žodžiu, susiklosto įspūdis, kad mūsų valdžia perka ir troleibusus outlete, pigiausius, nepatogiausius.

  2. Žinovas... says:

    A jūs napagalvojate kaip sunku vairuotojams tokį monstrą vairuoti !? Už 700 eurų . tiek gauna tik pradedantys . dabar padidėjo anksčiau po 550 gaudavo.

  3. Neįgalus says:

    Geras buvo labai ilgas troleibusas tik dingo kaip ir dingo 14 maršruto troleibusas

  4. Cha cha cha says:

    Nuo kada troleibusas yra greitas transportas? Iš kur jie traukia tokius debilus kaip vvt “vadovas”

    • Vytas says:

      Provincija.. Provincija… 🤣🤣🤣

  5. Vytas says:

    Gal visai nereik tų troleibusų ir bjaurojančių miestą kontaktinio tinklo ir supuvusių atramų?!
    Visas pasaulis pereina prie elektra varomų autobusų, bet mes dar važinėjam tais “usuotais” košmarais.

    • Pasaulinis says:

      Europos šalis pereina prie troleibusų nes jie yra geresni už elektrinius autobusus

      • Vytas says:

        Europa… Rusija ir Ukraina? Ar Moldova?
        Tik ten dar tie usuoti tarakonai turbūt populiarūs. Ir tai abejoju 🤣🤣🤣

        • Gyventojas says:

          Klystate. Šveicarija, Montreux turi troleibusus.

          • Vytas says:

            Bet tai nereiškia, kad ir mes tą košmarą turim turėti. Matėt kada kaip krenta kontaktinis tinklas ant mašinos? Aš mačiau tokį vaizdą Savanorių pr. Gerai kad gerai baigės. Tie bjaurūs laidai po visą miestą, klaikios supuvusios atramos.

        • anon says:

          kodėl žmonės mano, kad troleibusai yra labai lietuviškas ar tai rytų europos daiktas? daug šalių juos turi. jie net ne tik europoje, bet ir amerikoje.

  6. keleivis says:

    gal jau būtų laikas pereiti nuo troleibusų prie elektriniu autobusų? pigesnė infrastruktūra, priežiūra. Važiavimo lankstumas. Juolab, kad net ir Lietuvoje yra jie jau gaminami. Laikas būtų rinktis prekę lietuviška!

    • Vytas says:

      Žinot kaip užsienio kompanijos skatina potencialaus pirkėjo interesą? 😉

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist