Vilniui rūpi, kad viešojo transporto keleiviai galėtų keliauti patogiai, saugiai ir greitai, o viešasis transportas būtų draugiškas aplinkai. Todėl, ieškant optimaliausio sprendimo, praėjusių metų gruodžio viduryje į Vilniaus gatves išriedėjo ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas. Vilniečiai ir miesto svečiai visą mėnesį galėjo išbandyti ilgąjį autonominės ridos troleibusą, kuris kursavo 19 maršrutu, įveikė 5050 km, vidutiniškai per dieną nuvažiuodamas per 190 km. Atlikus analizę bendrovė vertins, ar ilgieji troleibusai tinkami miesto infrastruktūrai bei keleivių poreikiams.
„Viešasis transportas skirtas miestiečiams, jų patogioms ir saugioms kelionėms. Todėl ypač aktualus keleivių vertinimas. Sulaukėme daugybės keleivių atsiliepimų, kurie domėjosi, kokiu maršrutu važiuos šis troleibusas, dalinosi teigiamais vertinimais bei operatyviai informuodavo apie trikdžius. Keleiviai taip pat kėlė reportažus socialinėje erdvėje, kur džiaugėsi galėdami išbandyti šią transporto priemonę,“ – sako Darius Aleknavičius, bendrovės „Vilniaus viešasis transportas” generalinis direktorius.
Už keleivių atsiliepimus ne mažiau svarbios vairuotojų įžvalgos. Bendrovė nuosekliai siekia gerinti sąlygas savo darbuotojams – nauji, komfortabilūs, autonomines ridos troleibusai – viena iš priemonių vairuotojų darbui palengvinti. Vairuotojai teigiamai vertino galimybę išbandyti ilgąjį troleibusą, gyrė jo manevringumą, efektyvų stabdymą, važiavimo komfortą. Taip pat išsakė savo pastabų, kurios bus perduotos gamintojui.
Trijų dalių, daugiau nei 24 metrų ilgio „Solaris Trollino 24 Metrostyle“ tipo troleibusai leistų sumažinti viešojo transporto kiekį, mažiau terštų ir suvartotų mažiau elektros energijos, tačiau po bandymų paaiškėjo ir tai, kad šiuo metu esamos stotelių įvažos tokiems troleibusams yra per trumpos.
Troleibuso autonominė rida sudaro 5-7 km. Testavimo metu nustatyta, kad troleibusas gali kur kas greičiau ir efektyviau manevruoti neprijungtas prie kontaktinio tinklo. Tai ateityje galėtų padėti spręsti kliūčių apvažiavimo problemas.
Autonominės ridos galimybę turės ir naujieji troleibusai, dėl kurių pirkimo vasario 2 d. spręs Vilniaus miesto Taryba. Tęsdamas viešojo transporto atnaujinimą, Vilnius ketina papildyti troleibusų parką net 159 naujais troleibusais, kurie pakeistų visus senuosius miesto troleibusus. Miesto Tarybai pritarus, „Vilniaus viešasis transportas“ planuotų įsigyti autonominės ridos priemonių po Vilnių judėti darniai ir patogiai. Į gatves nauji troleibusai išriedėtų jau kitąmet – 2023-iaisiais.





Troleibusai važiuoja 30 km/val – tai be galo lėtai. Pastaruoju metu padaugėjo troleibusų, kai reikia sėdėti 2×2, kas yra peilis per pandemija, arba aplamai važiuoti į priekį nugara, kas yra nesąmonė, nes kelią reikia matyti. Vienu žodžiu, susiklosto įspūdis, kad mūsų valdžia perka ir troleibusus outlete, pigiausius, nepatogiausius.
A jūs napagalvojate kaip sunku vairuotojams tokį monstrą vairuoti !? Už 700 eurų . tiek gauna tik pradedantys . dabar padidėjo anksčiau po 550 gaudavo.
Geras buvo labai ilgas troleibusas tik dingo kaip ir dingo 14 maršruto troleibusas
Nuo kada troleibusas yra greitas transportas? Iš kur jie traukia tokius debilus kaip vvt “vadovas”
Provincija.. Provincija… 🤣🤣🤣
Gal visai nereik tų troleibusų ir bjaurojančių miestą kontaktinio tinklo ir supuvusių atramų?!
Visas pasaulis pereina prie elektra varomų autobusų, bet mes dar važinėjam tais “usuotais” košmarais.
Europos šalis pereina prie troleibusų nes jie yra geresni už elektrinius autobusus
Europa… Rusija ir Ukraina? Ar Moldova?
Tik ten dar tie usuoti tarakonai turbūt populiarūs. Ir tai abejoju 🤣🤣🤣
Klystate. Šveicarija, Montreux turi troleibusus.
Bet tai nereiškia, kad ir mes tą košmarą turim turėti. Matėt kada kaip krenta kontaktinis tinklas ant mašinos? Aš mačiau tokį vaizdą Savanorių pr. Gerai kad gerai baigės. Tie bjaurūs laidai po visą miestą, klaikios supuvusios atramos.
kodėl žmonės mano, kad troleibusai yra labai lietuviškas ar tai rytų europos daiktas? daug šalių juos turi. jie net ne tik europoje, bet ir amerikoje.