Kai tuo tarpu pačioje Estijoje ,o ypač Taline viešasis transportas apmokėtas tik vieną kartą , mokesčių mokėtojų ,už važiavimą neima nė cento . O Vilniuje už viešą transportą reikia mokėti du kartus. Mokant mokesčius ir perkant bilietą bei nuo jo dar kartą sumokant mokesčius.
Kam reikalinga asmeninė paskyra? Transportininkai keleivius vardais vadinti nori ar siekiama dar labiau varžyti asmens privatumą, sekant, kur ir kada jis važiuoja? Į troleibusą – kaip į lėktuvą, su vardu ir pavarde?
Man tai normaliai veikia ta eTransport programėlė , jau gal pora metų naudoju ir nematau problemų ., dar geriau , nusiperku bilietėlį pusvalandžiui ir galiu važiuoti skirtingais maršrutais . Nusipirkti bilietėlį tikrai ne sunku (keli paspaudimai) . Tačiau , gal senjorams sunkiau kurie sunkiai gaudosi išmaniuosiuose įrenginiuose . Dar vienas dalykas jeigu telefonas išsikrovęs tai taip , tačiau jeigu esi normalus ir sukalbamas gali pasakyti , kad išsikrovęs [turint mėnesinį bilietą] galima pasakyti telefono numerį ir kontrolieriai pasižiūri ir praleidžia važiuoti toliau .
Kiek dabartinė sistema kainavo ir kiek paveikė? Tik bug’us spėjo išgaudyti ir jau naują perka. O vairuotojų algoms pinigų kaip nėr taip nėr… Teisingai, nuo vairuotojų algų “atkatų” negausi…
Vilniaus viešąjį transportą aštuonetu gali vertinti tik sovietinės sistemos nustekenti pensininkai, ty vieninteliai Vilniaus VT klientai. Bet kas, kas yra daugiau pakeliavęs ar pagyvenęs normaliame ES mieste supranta, kad Vilniaus VT yra blogiausias ES be konkurencijos ir dėl to nenaudotinas.
Nereikia vėl išradinėti rato… Vilniui reikia naudotis lietuviška sistema ‘ziogas’. Tuomet galima būtų sukurti vieną kortelę/sąskaitą visai Lietuvai.
Kai tuo tarpu pačioje Estijoje ,o ypač Taline viešasis transportas apmokėtas tik vieną kartą , mokesčių mokėtojų ,už važiavimą neima nė cento . O Vilniuje už viešą transportą reikia mokėti du kartus. Mokant mokesčius ir perkant bilietą bei nuo jo dar kartą sumokant mokesčius.
Kam reikalinga asmeninė paskyra? Transportininkai keleivius vardais vadinti nori ar siekiama dar labiau varžyti asmens privatumą, sekant, kur ir kada jis važiuoja? Į troleibusą – kaip į lėktuvą, su vardu ir pavarde?
tikiuosi tai reiskia, kad neliks baisiosios eTransport (bilietas tavo telefone)
Man tai normaliai veikia ta eTransport programėlė , jau gal pora metų naudoju ir nematau problemų ., dar geriau , nusiperku bilietėlį pusvalandžiui ir galiu važiuoti skirtingais maršrutais . Nusipirkti bilietėlį tikrai ne sunku (keli paspaudimai) . Tačiau , gal senjorams sunkiau kurie sunkiai gaudosi išmaniuosiuose įrenginiuose . Dar vienas dalykas jeigu telefonas išsikrovęs tai taip , tačiau jeigu esi normalus ir sukalbamas gali pasakyti , kad išsikrovęs [turint mėnesinį bilietą] galima pasakyti telefono numerį ir kontrolieriai pasižiūri ir praleidžia važiuoti toliau .
Kiek dabartinė sistema kainavo ir kiek paveikė? Tik bug’us spėjo išgaudyti ir jau naują perka. O vairuotojų algoms pinigų kaip nėr taip nėr… Teisingai, nuo vairuotojų algų “atkatų” negausi…
Vilniaus viešąjį transportą aštuonetu gali vertinti tik sovietinės sistemos nustekenti pensininkai, ty vieninteliai Vilniaus VT klientai. Bet kas, kas yra daugiau pakeliavęs ar pagyvenęs normaliame ES mieste supranta, kad Vilniaus VT yra blogiausias ES be konkurencijos ir dėl to nenaudotinas.
Kaip supratau jau nebebus mėnesinio bilieto, kiekvieną kartą teks traukti vilniečio kortelę?
Perskaityt nesigauna?