Vilniečius piktina nesibaigiantys gatvių remonto darbai, o kai kurie vairuotojai beda pirštu į vietas, kur lyg niekur nieko ir vėl siaurinamos gatvės, nors naujasis miesto meras žadėjo to nebedaryti. Vilniaus savivaldybė laikosi savo ir tikina, kad gatvės nesiaurėja – tiesiog užtikrinamas didesnis pėsčiųjų ir dviratininkų saugumas. 

4G autobuso vairuotoja Janina bando įsukti į Teodoro Narbuto gatvę Vilniuje. Aštuoniolikos metrų autobusas net mažiausiu greičiu važiuodamas ten vos išsitenka, tad turi vėluoti.

Jeigu piko metas, toje vietoje autobusas gali užtrukti papildomas 20 minučių. O juk grafiko laikytis būtina. Problema ir ta, kad vairuotojai turi prisiimti atsakomybę, jei autobusas dėl susiaurintos gatvės papuola į eismo įvykį ar įsirėžia į bordiūrą.

„Taip neturi būti, jeigu vairuotojai sako – ne aš viena, moteris. Vairuotojai sako: čia negerai, neįmanoma, čia – kosmosas“, – sako autobuso vairuotoja Janina Mankienė.

4G – septintas populiariausias Vilniaus maršrutas, jį aptarnauja 20 autobusų.

„Mintis ateina į galvą, kad gal ten sėdi žmonės, kurie apskritai nenusimano. Pasiklaustų vairuotojų, atvažiuotų, pasižiūrėtų, kaip važiuoja tie vairuotojai, ar čia išeina. Aš nesuprantu“, – piktinasi J. Mankienė.

Nors savivaldybės atstovai aiškina, kad eismo juostų Narbuto gatvėje nemažėja, o salelės atsiranda dėl pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo, visgi, akivaizdu, kad įvažiavimas ir išvažiavimas iš Narbuto gatvės susiaurėja.

„Važiuotų gaisrinė ar greitoji, yra piko valanda – viskas, nepravažiuoja, tikrai niekur nepravažiuos, nes gabaritai didesni. Ir mūsų gabaritai didesni“, – teigia vairuotoja.

Perasfaltuojamų ir kitaip tvarkomų gatvių Vilniuje ilgis šiuo metu siekia 100 km. Dalį darbininkai jau baigia tvarkyti, o dalį dar lopo. Kai kurios gatvės tvarkomos dar nuo praėjusios vasaros. O gyventojų kantrybės dar gegužės mėnesį prašęs sostinės meras vėl prašo to paties.

„Tai darkart prašau vilniečių ir miesto svečių kantrybės, bet jau netrukus galėsime džiaugtis tikrai kokybiškomis ir gražiomis gatvėmis“, – tikina Valdas Benkunskas.

Dalis vilniečių teigia sutinkantys pakentėti, bet vis tiek klausia, kodėl viską rausti reikia iš karto.

„Blogai, kai viskas daroma vienu metu – ir viena pusė, ir kita pusė, ir va… Kažkoks turėtų būti grafikas ar kažkas“, – piktinasi Liepkalnio gatvėje kalbinta moteris.

Meras tikina, jog nori padaryti taip, kad gatves sutvarkytų kaip įmanoma greičiau.

„Labai nemažai gatvių, kurios yra prastos arba avarinės būklės, dėl to kiekis, ką reikia sutvarkyti, yra iš tikrųjų didelis, tai natūralu, kad mes nenorime žaisti kasmet dešimtmečiais gatves tvarkant po kelis kilometrus“, – sako Vilniaus meras.

Autobuso vairuotoja Janina primena apie siaurinamą įvažiavimą į Narbuto gatvę ir turi merui savo pasiūlymą.

„Ponui Benkunskui, merui, duočiau autobusą, ir tegul jis pravažiuoja čia. Arba nors šalia pastovi ir pamato, kokia yra situacija“, – siūlo J. Mankienė.

Moteris svarsto, ar neteks išleisti mokesčių mokėtojų pinigų toms salelėms išardyti.

„Čia pas mus paprasta. Pirma padaro. Po to sako: pažiūrėsim, ar pasiteisins. Ima ir nepasiteisina“, – sako Janina.

Vos už poros šimtų metrų susiaurinta Narbuto ir Saltoniškių gatvių sankryžos dalis sukėlė tokį vairuotojų pasipiktinimą, kad savivaldybė iš tiesų neseniai nusprendė sugrąžinti automobiliams atimtas eismo juostas. Kol kas galima tik svarstyti, ar panašus likimas nenutiks ir vadinamajame Pedagoginio žiede.

Šaltinis: Lukas Aluzas, TV3.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

91 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist