Gal susodinkit visus iš koncerno LG ten kur jiems ir vieta, o pasamdykit keletą pensininkų iš British rail, rezultatai nustebins. Tiesa, vogti teks nustoti.
Norėčiau tikėtis, kad jie suplanuos šios vežės maršrutą:
Vilnius – VNO oro uostas – KUN oro uostas – Kaunas – Klaipėda (Smiltynės perkėla) – Palanga – PLQ oro uostas
Bet greičiausiai kaimas gonna kaim..
GELEŽINKELI JUO LENKIJOS SIENOS IKI LATVIJOS LIEŽUVIAIS IR UŽSAKOMAISIAIS STRAIPSNIAIS ,GALIMYBIU STUDIJOMIS TIESIA NUO KOKIU 1992….T.Y 31 METUS IR TAM GALO NEMATYT …NUTIESTA IKI KAUNO IR PASIRODO BLOGAI…TIES IS NAUJO….🤣😂👍 TAI APSKRITAI PASAULINIS VISU LAIKU REKORDAS KUR 90 KM GELEŽINKELIO TIESIMUI PRIREIKE TIEK DEŠIMTMEČIU….!!!!!!! DABAR SUGALVOTA PAGERINT REKORDA IR NUTIEST PRIE DVIEJU ESAMU GELEŽINKELIO KELIU ….TREČIA….KLAUSIMAS AR NER KUR DET PINIGU ????? KLAIPEDA NE MASKVA AR NIUJORKAS AE VERTA KIŠT MILIJARDA Į TAI KAD 100 ŽMONIU PER PARA I VILNIU ATVYKTU VALANDA GREIČIAU ????????!! GAL TA MILIJARDA I SVEIKATOS SISTEMA IDEKIM KAD SUMAŽINTUMEME EILES IR PERTEKLINES MIRTIS ??????? GAL Į ŠVIETIMA AR GRIUVANČIUS KELIUS ???????? KODEL IS MUSU VALDŽIAŽMOGIU LUPU VIS GIRDIME KAŽKOKIUS NAUJUJU VASIUKU STATYBOS PLANUS BET NIEKADA TO KO REALIAI REIK IŠMIRŠTANČIAI LIETUVAI ????????????
Senos bobos plerpalai. Dabartinė infrastuktūra tokia nusenusi, kad reikia keist viską nori ar nenori to. Tai ilgainiui bus pigiau pereiti prie standartinės vėžės nei eksplotuoti ir tiesti išnaujo plačiają vėžę.
Sitas klounas tikrai galetu rekianti su caps lock on Europos Sajungai laiska pasiusti reikalaujanti milijardo LT sveikatos sistemai ir griuvantiems keliams, ES nedvejodami isskirtu.
Butu gerai, jei per LT pietus per Taurage ar kur kitur pravestu. Butu ir tiesiau, ir greiciau, ir atnaujintu trasasc kurios nenaudojamos.
Aišku, kad visai neaišku.
Gal susodinkit visus iš koncerno LG ten kur jiems ir vieta, o pasamdykit keletą pensininkų iš British rail, rezultatai nustebins. Tiesa, vogti teks nustoti.
Na, jei planuoja iki 2030 pradėti, tai 2040 gal net ir iš tikrųjų pradės. 50/50 kad iki 2100 metų bus nutiesta.
Norėčiau tikėtis, kad jie suplanuos šios vežės maršrutą:
Vilnius – VNO oro uostas – KUN oro uostas – Kaunas – Klaipėda (Smiltynės perkėla) – Palanga – PLQ oro uostas
Bet greičiausiai kaimas gonna kaim..
GELEŽINKELI JUO LENKIJOS SIENOS IKI LATVIJOS LIEŽUVIAIS IR UŽSAKOMAISIAIS STRAIPSNIAIS ,GALIMYBIU STUDIJOMIS TIESIA NUO KOKIU 1992….T.Y 31 METUS IR TAM GALO NEMATYT …NUTIESTA IKI KAUNO IR PASIRODO BLOGAI…TIES IS NAUJO….🤣😂👍 TAI APSKRITAI PASAULINIS VISU LAIKU REKORDAS KUR 90 KM GELEŽINKELIO TIESIMUI PRIREIKE TIEK DEŠIMTMEČIU….!!!!!!! DABAR SUGALVOTA PAGERINT REKORDA IR NUTIEST PRIE DVIEJU ESAMU GELEŽINKELIO KELIU ….TREČIA….KLAUSIMAS AR NER KUR DET PINIGU ????? KLAIPEDA NE MASKVA AR NIUJORKAS AE VERTA KIŠT MILIJARDA Į TAI KAD 100 ŽMONIU PER PARA I VILNIU ATVYKTU VALANDA GREIČIAU ????????!! GAL TA MILIJARDA I SVEIKATOS SISTEMA IDEKIM KAD SUMAŽINTUMEME EILES IR PERTEKLINES MIRTIS ??????? GAL Į ŠVIETIMA AR GRIUVANČIUS KELIUS ???????? KODEL IS MUSU VALDŽIAŽMOGIU LUPU VIS GIRDIME KAŽKOKIUS NAUJUJU VASIUKU STATYBOS PLANUS BET NIEKADA TO KO REALIAI REIK IŠMIRŠTANČIAI LIETUVAI ????????????
retai kada komentaras parasytas CAPS LOCK buna geras, bet sitas geras
Senos bobos plerpalai. Dabartinė infrastuktūra tokia nusenusi, kad reikia keist viską nori ar nenori to. Tai ilgainiui bus pigiau pereiti prie standartinės vėžės nei eksplotuoti ir tiesti išnaujo plačiają vėžę.
Sitas klounas tikrai galetu rekianti su caps lock on Europos Sajungai laiska pasiusti reikalaujanti milijardo LT sveikatos sistemai ir griuvantiems keliams, ES nedvejodami isskirtu.
O kuom maskva ir Niujorkas išskirtiniai? Ar pats dar sovietmečiu augęs?