Kad taip kainas kiek sumazintu, nes ar cekojoje, vokietijoje ar svedijoje ne tik traukiniai greitesni ir naujesni, bet ir kainos pigesnes uz nuvaziuota kilometra. Pigus PR ir tiek.
Kai turime taip menakai išvystytą krleivių pervežimo tinklą, tai ir vėluoti nėra kur. Kita vertus nebaigti maršrutai ir persodinti keleiviai į autobusus, matyt, prie vėlavimų nesiskaito:)
Kad taip kainas kiek sumazintu, nes ar cekojoje, vokietijoje ar svedijoje ne tik traukiniai greitesni ir naujesni, bet ir kainos pigesnes uz nuvaziuota kilometra. Pigus PR ir tiek.
Pigus LTG PR. Kokie vadovai, tokia ir komunikacija:)
Kai turime taip menakai išvystytą krleivių pervežimo tinklą, tai ir vėluoti nėra kur. Kita vertus nebaigti maršrutai ir persodinti keleiviai į autobusus, matyt, prie vėlavimų nesiskaito:)
Ar daug maršrutų Lietuvoje? Amžiaus įvykis – į Rygą važiuoja.
Gerbiu visas profesijas.O ka , Lietuvoje dar vaiksto traukiniai?
nu klounai tikrai,zdobuly ,skia.cirkas be pinigu