LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ duomenimis, pernai į galinę stotį laiku atvyko apie 95 proc. traukinių. Tai yra daugiau nei Tarptautinės Geležinkelių Sąjungos (UIC) kasmet įvertinamas vidutinis rodiklis, kuris 2022 metais siekė apie 93 proc. Lietuvoje jau kelinti metai traukiniai atvyksta punktualiau nei Vokietijoje ar Šveicarijoje. 

Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kasdien Lietuvoje atlieka daugiau kaip 170 reisų traukiniais ir iš viso 2023 m. keleivius vežė beveik 62 tūkst. reisų. Pernai į galinę stotį laiku atvyko apie 95 proc. traukinių. 2022 m., kai nebuvo vykdomi traukinių punktualumą reikšmingai veikiantys strateginės reikšmės infrastruktūros  darbai, į galinę stotį atvyko apie 97 proc. traukinių, 2021 m. – apie 93 proc. traukinių. Palyginti, vienos didžiausių Europoje geležinkelio bendrovių Vokietijoje, – traukinių punktualumas praėjusių metų pirmą pusmetį siekė apie 92 proc., 2022 m. – apie 91 proc. Šveicarijos traukinių punktualumas siekė 92,5 proc. Naujausia 2023 m. punktualumo statistika Belgijoje rodo, kad  į galinę stotį laiku atvyko tik 87.5% proc. traukinių. 

Apibendrinus 2023 m. punktualumo duomenis, absoliučią daugumą (apie 57 proc.) vėlavimų Lietuvoje nulėmė infrastruktūros darbai ar greičio ribojimai. 

„Kiekvienas traukinio vėlavimas – ne tik keleiviams, bet ir mums yra jautrus. Tobulindami visus procesus, siekiame išvengti traukinių vėlavimo, bet yra objektyvių tiek vidinių, tiek išorinių priežasčių, į kurias privalome atsižvelgti ir koreguoti traukinių laiką. Ir nors bendroje šalių statistikoje matome, kad Lietuvoje punktualumu pasižymime labiau, nei kitos Europos šalys, tikimės per artimiausius metus dar labiau pagerinti šį rodiklį.  Ypač vertiname mūsų klientų patirtį keliaujant, per 2023 metus sulaukėme per 26 tūkst. klientų atsiliepimų. Bendras kelionės trukmės vertinimas siekia 9 balus iš 10, 9 balais  įvertintas ir tvarkaraščio patogumas“, – sako Gediminas Šečkus, laikinasis „LTG Link“ vadovas.   

„LTG Link“, preliminariais duomenimis, praėjusiais metais pervežė apie 5 mln. keleivių – 6,4% daugiau nei 2022-aisiais, kai jų pervežta 4,7 mln. G. Šečkus sako, kad dar labiau pagerinti punktualumo rodiklį pavyks, kai po kelerių metų svarbiausia geležinkelių arterija keleiviai galės vykti visiškai naujais elektriniais traukiniais. Skaičiuojama, kad geležinkelių tinkle veikiančių vežėjų kuro sąnaudos  sumažės maždaug trečdaliu, o į aplinką nebus išmesta apie 150 tūkst. tonų teršalų per metus. 

„LTG Link“ pasirašė sutartį su traukinių gamybos  įmone Lenkijoje „Standler Polska“ dėl naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo. Pirmieji keleiviai naujais traukiniai galės važiuoti 2026 m.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

6 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist