Lenkijos žurnalas „Rynek Kolejowy“ (lietuviškai „Geležinkelio rinka“) išsiaiškino, kokios kainos bus taikoma naujam maršrutui tarp Lenkijos ir Lietuvos.

„Prieš kelias savaites tolimuosius keleivių reisus organizuojanti „PKP Intercity“ paskelbė, kad po daugelio metų atnaujins tarpmiestinį geležinkelio ryšį tarp Lenkijos ir Kauno bei Vilniaus. „IC Hańcza“ važiuos iš Krokuvos per Varšuvą, Balstogę ir Suvalkus iki Mockavos Lietuvoje“, – rašoma žurnalo paskelbtame straipsnyje.

Vienas bilietas į Lenkijos ir Lietuvos traukinį

Kaip jau buvo pranešta anksčiau, keleiviams keliaujantiems tiek iš Lietuvos ar iš Lenkijos, teks persėsti Mockavoje, Lazdijų rajone, į kitą traukinį. Naujo bilieto nereikės pirkti, nes vienas bilietas galios visos kelionės metu. Kainoraštis eurais yra toks:

  • Kelionė maršrutu Vilnius – Varšuva kainuos 25EUR;
  • Kelionė maršrutu Vilnius – Krokuva kainuos 30EUR.

Deja nenurodoma kaina, kuomet būtų perkamas ir atgalinis bilietas, kokios ir jei bus taikomos nuolaidos.

Tiesa, straipsnyje juokaujama, kad Mockavos miestelio pavadinimas lenkiškai skamba panašiai kaip Maskva, todėl siūloma labiau informuoti, kodėl toks persėdimas reikalingas ir kad keleiviams nekiltų painiavos.

Pirmasis traukinys – jau gruodžio 11 dieną

Straipsnyje taip pat rašoma, jog pirmasis reguliarusis traukinio maršrutas numatomas gruodžio 11 d. Traukinys iš Krokuvos išvyks 4:01 ryto, o iš Warszawa Centralna (Varšuvos centrinės stoties) – apie 7:30 ryto.

Jau anksčiau rašėme, kad abi šalys pamažu tobulins infrastruktūrą aprūpindamos geležinkelius riedmenimis, kad bendra kelionės traukiniu trukmė iki „Rail Balticos“ įgyvendinimo neviršytų 8 valandų.

Šiuo metu vidutinė kelionė autobusu iš Varšuvos į Vilnių trunka 8-ias su puse valandos. Lenkijos kelių direkcijos duomeninis, 2023-ųjų metų balandį nuo Lenkijos-Lietuvos sienos iki Varšuvos bus atidaromi dar keli naujos automagistralės ruožai, leisiantys dar greičiau pasiekti Varšuvą.

Arba galėsite iš Kauno nuskristi į Varšuvos Modlino oro uostą per 40 minučių su bendrove „Ryanair“ už 40-45EUR į vieną pusę. Tiesa, maršrutas bus pradedamas vykdyti pavasarį.

Kas yra „Rynek Kolejowy“?

„Rynek Kolejowy“ (lietuviškai „Geležinkelio rinka“) yra mėnesinis, leidžiamas nuo 2002 m., specilizuotas žurnalas. Šiandien „Rynek Kolejowy“ išlieka populiariausiu žurnalu Lenkijoje, kuriame nagrinėjama geležinkelių transporto (geležinkelio, tramvajaus, metro) tematika. Vidutinis žurnalo tiražas – 1300 egzempliorių. Didžioji dauguma skaitytojų yra geležinkelių įmonių prezidentai, direktoriai, vadovai bei geležinkelių sektoriaus darbuotojai.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.MadeinVilnius.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

117 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kitas pranešimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar pritariate, kad Vilniaus viešojo transporto bilietai būtų suskirstyti pagal zonas?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.