Vilnius ir Varšuva susitarė, kad abi sostines sujungsiantis keleivinis traukinys turėtų pradėti kursuoti nuo šių metų gruodžio. 

Tai numato susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio ir Lenkijos infrastruktūros ministro Andrzejaus Adamczyko  (Andžėjaus  Adamčiko) penktadienį Vilniuje pasirašytas memorandumas, pranešė Susisiekimo ministerija. 

Reguliarias keleivių vežimo paslaugas numatoma plėtoti trimis etapais: 2022–2023 metais traukiniai važiuotų maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 metais – Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.

Abi šalys pamažu tobulins infrastruktūrą aprūpindamos geležinkelius riedmenimis, kad bendra kelionės traukiniu trukmė iki „Rail Balticos“ įgyvendinimo neviršytų 8 valandų. 

Lietuva ir Lenkija numatė kartu spartinti „Rail Baltica“ projektą, plėsti tarptautinius oro ir jūrų uostus – iki 2026 metų ketinama įdiegti automatinį signalizavimą ruože nuo sienos su Lenkija iki Kauno, pagerinti infrastruktūrą maršrute Trakiškė–Sokulka.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

85 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist