Iš Kauno į Vilnių pirmadienį priešpiet vykę keleiviai pateko į nepavydėtiną situaciją: traukinys dėl nenumatytų aplinkybių sustojo ir niekur nebevažiuoja. Keleiviai pasakoja nebežinantys, ką daryti, mat informacijos trūksta – neaišku, nei kada traukinys tęs kelionę, nei dėl ko sustojo.
Į portalą lrytas.lt kreipėsi nebežinantis ką daryti vyras – jo dukra, priešpiet važiavusi iš Kauno į Vilnių, užstrigo traukinyje pusiaukelėje.
„Sugedo traukinys Kaunas–Vilnius, žmonės vyksta į oro uostą skrydžiui, į kitus svarbius susitikimus. Nėra informacijos, kada suremontuos traukinį. Nepaaiškinama, kaip keleiviams pasiekti Vilnių. Traukinys dabar stovi ir laukia, kalbama, kad galimai stovės iki pat vakaro“, – pasakojo jis.
Keleiviams nepasakomas nei tikslus laukimo laikas, nei nesklandumų priežastys.
„Informuojame, kad traukinys Nr. 828, vykstantis maršrutu Kaunas–Vilnius, dėl nenumatytų aplinkybių užlaikomas ruože Vievis-Lentvaris. Traukinio užlaikymo laikas tikslinamas. Atsiprašome už nepatogumus“, – keleiviams teparašė „Lietuvos geležinkeliai“.
„Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos partnerė Novilė Valančė portalą informavo, kad traukinys kelionės tęsti nebegalėjo dėl gedimo.
„Šio traukinio keleiviai buvo persodinti į kitą traukinį, kuris į Vilniaus geležinkelio stotį atvyko 12 val. Dėl sustojusio traukinio kuriam laikui buvo sutrikdytas traukinių, važiuojančių maršrutais Vilnius-Kaunas–Vilnius ir Vilnius–Klaipėda–Vilnius, eismas ruože Vievis–Lentvaris. Keleiviai apie pasikeitusius traukinių atvykimo laikus informuojami SMS žinutėmis, interneto svetainėje bei informaciniuose ekranuose stotyse“, – teigė N.Valančė.
„Atsiprašome keleivių už patirtus nepatogumus. Klientams, apsisprendusiems nebevykti traukiniu, bus kompensuojama 100 proc. įsigyto bilieto kainos, o vykusiems kompensacijos taikomos priklausomai nuo vėlavimo trukmės“, – pridūrė ji.
Autorius: Miglė Žemrietė