Sutrunpinti laikas tai vienas dalykas, bet pakeisti isvaziavimo laika tai daug svarbesnis dalykas. Abejoju, kad visi keliautojai nori vaziuoti tik i Varsuva arba i Krokuva. Kodel nera galymybes Varsuvoje persesti i traukini kuris vaziuoja i Viena, Praha, Budapesta bei Miunchena? Zmones atvaziuoja i Krokuva beveik 12 nakties! Ar cia normalu? Aisku, kad dauguma zmoniu vaziuos autobusu nes daugiau nuolaidu, mazesnes kainos bei kelione nakties metu!
1983 metais važiavom mėnesiui į Praha. Jaunystė buvo, linksma. Mūsų vagonus perkėlė ant kitų bėgių, nes užsienyje jie siauresni lyg tai 8cm. Štai ir dabar. Tikrai užima daug laiko perkėlimai, persėdimai. Nieko jūs nepasiekėt iš naujo ir kvailoka girtis.
Tokiu maršrutu jau važinėjome į Lenkiją prieš gerą dešimtmetį! Taigi niekas nepasikeitė, pinigai Rail Baltikai ištaškyti,o greitis ir toliau kaip su geru arkliu ir dar persėdimu Mockavoje.Kvaila girtis tokiais pasiekimais,kuriuos tegalima pavadinti pirmyn į praeitį.
Sutrunpinti laikas tai vienas dalykas, bet pakeisti isvaziavimo laika tai daug svarbesnis dalykas. Abejoju, kad visi keliautojai nori vaziuoti tik i Varsuva arba i Krokuva. Kodel nera galymybes Varsuvoje persesti i traukini kuris vaziuoja i Viena, Praha, Budapesta bei Miunchena? Zmones atvaziuoja i Krokuva beveik 12 nakties! Ar cia normalu? Aisku, kad dauguma zmoniu vaziuos autobusu nes daugiau nuolaidu, mazesnes kainos bei kelione nakties metu!
1983 metais važiavom mėnesiui į Praha. Jaunystė buvo, linksma. Mūsų vagonus perkėlė ant kitų bėgių, nes užsienyje jie siauresni lyg tai 8cm. Štai ir dabar. Tikrai užima daug laiko perkėlimai, persėdimai. Nieko jūs nepasiekėt iš naujo ir kvailoka girtis.
Tokiu maršrutu jau važinėjome į Lenkiją prieš gerą dešimtmetį! Taigi niekas nepasikeitė, pinigai Rail Baltikai ištaškyti,o greitis ir toliau kaip su geru arkliu ir dar persėdimu Mockavoje.Kvaila girtis tokiais pasiekimais,kuriuos tegalima pavadinti pirmyn į praeitį.