Briedą parašei, lyg dirbtum LTOU ir būtum laisvės partijos narys. LTOU dirba blogai, skrydžių dažnio ir pasirinkimo nėra, kainos didelės. Daug nereikalingų investicijų ir pinigų vėjais į neva “skrydžių skatinimą”. Tikrai tokia maža rusija. 🙁
Šiandien įvyks 25 skrydžiai iš Vilniaus oro uosto, atsiprašau, bet net ekologijos prasme dėl tokios nedidelės šalies kaip Lietuva tai yra gerokai per daug, manau, užtektų ir 5 skrydžių į parą juolab kad dar yra traukiniai bei autobusai.
Ar tu iš medžio iškritęs su kliedesėliu apie aukštą susiekimo lygį? 🙂 VNO smpasiekiamumas – vienas praščiausių ES, tiek pagal laikus, tiek pagal dažnius, tirk ir pagal kainas. Laisvės partijos valdoma Sudidirkimo ministerija nėra apie susisiekimą, ji yra apie įsisavinima viešųjų pinigėlių. Statybos per statybas, nereikalingos investicijos ir kone perkami skrydžiai už mm pinigus. Blogai yra su LTOU ir net gėda.
Galbūt tiksliau būtų sakyti kad lėktuvas ne nuslydo, o nusileidimo take nukrypo nuo kurso lėktuvuvo lėtėjimo – stabdymo fazėje ir išvažiavo ratais ant žolės. Priežastis galėjo būti vairavimo klaida dėl matomumo arba koks nors techninis nesklandumas – neatitikimas.
Tik vairavimo klaida!man sovietmeciu teko traktoriumi istraukinet is purvo AN 2 tik tada buvo abu ukrainieciai pilotai girti.tada jie leisdamiesi isvis nepataike i asfaltuota nusileidimo taka
Koks nevykęs Vilniaus meras toks tapo ir miestas ir tas kaimo lygio oro uostas. Apgailėtinos paslaugų kokybės ženklas. Teko sedėti laukimo salėje kuri nešildoma, tada eini į tuos autobusus ar per lauką į lėktuvą, nors visam oro uoste stovi jų vos trys. Pas mus kaip sušiktoj rusijoje. Korumpuoti valdininkai nieko negabantys padaryti,
Didžiuosiuose Europos uostuose kartais net atsisėsti nėra kur, Vilniaus oro uosto juk patvirtino pertvarkymo projektą, reikia prisiminti kad lėktuvai yra labai brangūs, ir įvertinus tai kad Kai kurie skrydžiai vis dėlto yra nuostolingi, mes turime gan aukšto lygio oro susisiekimą su didžiaisiais Europos oro uostais.
Pilotai patyrę buvo vienas iš jų ilgametę patirtį turintis.Greičiausia oro sąlygos pakiško koją.Ne tie laikai kada girti skaidė.
Tuoj nukris koks lėktuvas centre ar ant namų prie oro uosto..
Gražios foto.Lituania Extrem Airlines. 🙂
Vilnius išviso taps pati baisiausia Europos sąungos sostine. Valdžia nurideno miestą į rusijos glūdumos miestelių lygį.
Buvai Rusijoje?
Briedą parašei, lyg dirbtum LTOU ir būtum laisvės partijos narys. LTOU dirba blogai, skrydžių dažnio ir pasirinkimo nėra, kainos didelės. Daug nereikalingų investicijų ir pinigų vėjais į neva “skrydžių skatinimą”. Tikrai tokia maža rusija. 🙁
Šiandien įvyks 25 skrydžiai iš Vilniaus oro uosto, atsiprašau, bet net ekologijos prasme dėl tokios nedidelės šalies kaip Lietuva tai yra gerokai per daug, manau, užtektų ir 5 skrydžių į parą juolab kad dar yra traukiniai bei autobusai.
Ar tu iš medžio iškritęs su kliedesėliu apie aukštą susiekimo lygį? 🙂 VNO smpasiekiamumas – vienas praščiausių ES, tiek pagal laikus, tiek pagal dažnius, tirk ir pagal kainas. Laisvės partijos valdoma Sudidirkimo ministerija nėra apie susisiekimą, ji yra apie įsisavinima viešųjų pinigėlių. Statybos per statybas, nereikalingos investicijos ir kone perkami skrydžiai už mm pinigus. Blogai yra su LTOU ir net gėda.
Tai kur milijonai, gerb. LTOU, įmerkti į vandens nudrenavimą? 🙂
Galbūt tiksliau būtų sakyti kad lėktuvas ne nuslydo, o nusileidimo take nukrypo nuo kurso lėktuvuvo lėtėjimo – stabdymo fazėje ir išvažiavo ratais ant žolės. Priežastis galėjo būti vairavimo klaida dėl matomumo arba koks nors techninis nesklandumas – neatitikimas.
Tik vairavimo klaida!man sovietmeciu teko traktoriumi istraukinet is purvo AN 2 tik tada buvo abu ukrainieciai pilotai girti.tada jie leisdamiesi isvis nepataike i asfaltuota nusileidimo taka
Koks nevykęs Vilniaus meras toks tapo ir miestas ir tas kaimo lygio oro uostas. Apgailėtinos paslaugų kokybės ženklas. Teko sedėti laukimo salėje kuri nešildoma, tada eini į tuos autobusus ar per lauką į lėktuvą, nors visam oro uoste stovi jų vos trys. Pas mus kaip sušiktoj rusijoje. Korumpuoti valdininkai nieko negabantys padaryti,
Didžiuosiuose Europos uostuose kartais net atsisėsti nėra kur, Vilniaus oro uosto juk patvirtino pertvarkymo projektą, reikia prisiminti kad lėktuvai yra labai brangūs, ir įvertinus tai kad Kai kurie skrydžiai vis dėlto yra nuostolingi, mes turime gan aukšto lygio oro susisiekimą su didžiaisiais Europos oro uostais.