Bandyti galima, bet mūsų korumpuotoje sistemo beviltška – galu gale gal visai neblogai reklamuoti išskirtinumą, kad Vilnius visuomet turės patį blogiausią by far oro uostą Europoje.
Nusipirkit jūs projektavimo paslaugas iš kokių skandinavų, kurie turi pavyzdinius oro uostus, nes esat visiški nevykėliai su jūsų planavimais dar 30 m praeis, jau vien kiek tą parodija su tais plastikiniais danceriais kelią juoką, kai beveik visi oro uostai turi ilaipinimo, išlaipinimo boksus
Vilniaus oro uostas turi įlaipinimo rankoves, pačios avialinijos nusprendžia jomis nesinaudoti nes brangiau kainuoja ir ilgiau trunka – negali įlaipinti ir išlaipinti vienu metu. O autobusus naudoja visi oro uostai: ir Frankfurte, ir Stokholme ir naujam Stambulo oro uoste yra tekę važiuoti autobusu. Apskritai jei didesnis oro uostas ir mažesnis lėktuvas, bus dažniau autobusas.
Nelyginkime kaimo su megapoliais, turiu omeny srautus, Vilnių aplanko kone mažiausias turistų kiekis Europoje, net tarp Baltijos šalių čia buvo piko metu prieš pandemija, skrydžių kiekis, taip pat vienas skurdžiausių, tai manau dviejų tokių kišenių tikrai pilnai užtektų, be to juk maloniau patekti iš lėktuvo į terminalą jaukiai ir patogiai nei dar grustis kelis 100 m su danceriu iki terminalo
Tikiuosi užteks proto nugriauti tą stalinizmo paveldą.
Bandyti galima, bet mūsų korumpuotoje sistemo beviltška – galu gale gal visai neblogai reklamuoti išskirtinumą, kad Vilnius visuomet turės patį blogiausią by far oro uostą Europoje.
Nusipirkit jūs projektavimo paslaugas iš kokių skandinavų, kurie turi pavyzdinius oro uostus, nes esat visiški nevykėliai su jūsų planavimais dar 30 m praeis, jau vien kiek tą parodija su tais plastikiniais danceriais kelią juoką, kai beveik visi oro uostai turi ilaipinimo, išlaipinimo boksus
Vilniaus oro uostas turi įlaipinimo rankoves, pačios avialinijos nusprendžia jomis nesinaudoti nes brangiau kainuoja ir ilgiau trunka – negali įlaipinti ir išlaipinti vienu metu. O autobusus naudoja visi oro uostai: ir Frankfurte, ir Stokholme ir naujam Stambulo oro uoste yra tekę važiuoti autobusu. Apskritai jei didesnis oro uostas ir mažesnis lėktuvas, bus dažniau autobusas.
Nelyginkime kaimo su megapoliais, turiu omeny srautus, Vilnių aplanko kone mažiausias turistų kiekis Europoje, net tarp Baltijos šalių čia buvo piko metu prieš pandemija, skrydžių kiekis, taip pat vienas skurdžiausių, tai manau dviejų tokių kišenių tikrai pilnai užtektų, be to juk maloniau patekti iš lėktuvo į terminalą jaukiai ir patogiai nei dar grustis kelis 100 m su danceriu iki terminalo