Planuojant ilgalaikę Vilniaus oro uosto plėtrą, ieškoma sprendimų dėl atvykimo terminalo ateities

Komentarai 5

  1. keleivis says:

    Tikiuosi užteks proto nugriauti tą stalinizmo paveldą.

  2. Grikis says:

    Bandyti galima, bet mūsų korumpuotoje sistemo beviltška – galu gale gal visai neblogai reklamuoti išskirtinumą, kad Vilnius visuomet turės patį blogiausią by far oro uostą Europoje.

  3. Žydras dangus says:

    Nusipirkit jūs projektavimo paslaugas iš kokių skandinavų, kurie turi pavyzdinius oro uostus, nes esat visiški nevykėliai su jūsų planavimais dar 30 m praeis, jau vien kiek tą parodija su tais plastikiniais danceriais kelią juoką, kai beveik visi oro uostai turi ilaipinimo, išlaipinimo boksus

    • Kristijonas says:

      Vilniaus oro uostas turi įlaipinimo rankoves, pačios avialinijos nusprendžia jomis nesinaudoti nes brangiau kainuoja ir ilgiau trunka – negali įlaipinti ir išlaipinti vienu metu. O autobusus naudoja visi oro uostai: ir Frankfurte, ir Stokholme ir naujam Stambulo oro uoste yra tekę važiuoti autobusu. Apskritai jei didesnis oro uostas ir mažesnis lėktuvas, bus dažniau autobusas.

      • Žydras dangus says:

        Nelyginkime kaimo su megapoliais, turiu omeny srautus, Vilnių aplanko kone mažiausias turistų kiekis Europoje, net tarp Baltijos šalių čia buvo piko metu prieš pandemija, skrydžių kiekis, taip pat vienas skurdžiausių, tai manau dviejų tokių kišenių tikrai pilnai užtektų, be to juk maloniau patekti iš lėktuvo į terminalą jaukiai ir patogiai nei dar grustis kelis 100 m su danceriu iki terminalo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist