Lietuvos dviračių takų plėtrai bus pasitelkta Nyderlandų patirtis

Komentarai 25

  1. Vytautas says:

    1. Kodėl viskas kopijuojama, bet ne adaptuojama konkrečiai mūsų šalies tikriems gyventojų poreikiams, skaičiui, klimatui, tradicijoms, tendencijoms ir norams?
    2. Per kiek laiko miestui atsipirks tokia infrastruktūra? Ar tikrai ji bus naudinga? Ar apklausti miesto gyventojai, ar pritaria tokiems projektams ir ką jie norėtų papildyti?
    3. Dauguma dviratį traktuoja kaip pramogą, sportą, bet ne kaip transporto priemonę. Tikrai ne visiems patinka vežti vaikus 10km į skirtingus darželius per lietų dviračiais, o paskui dvokiančiam ir šlapiam atvykti į darbą ir gąsdinti kolegas.
    Tad tikrai vertėtų apskaičiuoti investicijų prasmę. Gal geriau investuoti į alternatyvinį viešajį transporta (kad ir tas pats metro).
    4. Populizmo politika (prieš viska, kas blogai ir už viską, kas gerai) nuo seno garsėja, kaip nuostolingas ir beprasmis reiškinys… Susimąstykite…

  2. Paulius says:

    Teko trumpai gyventi Olandijoje. Dabar gyvenu vienam iš miegamųjų rajonų ir lyginant su Olandiją trūksta dviejų dalykų:

    • Dviračiams skirto greitkelio iki centro (ofisų) – nes pusė kilometrų važioji kaip žmogus, toliau per kiemus ratais, vėl kaip žmogus ir t.t. Tas labai prailgina kelionę.
    • Dviračių garažo (bendro). Tikrai ne visi turi vietos bute dviračiui ir nora kasdien ji tampyti laiptais ar liftu.

    Gyvenant arčiau centro prasisukdavau su el. paspirtuku. Dabar, deja, tik dyzelis 🙂 Nes VT nėra tarp alternatyvų aplamai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist