APKLAUSA: Kaip vertinate savivaldybės sprendimą Kalvarijų gatvėje sumažinti eismo juostų kiekį automobiliams?

Komentarai 23

  1. Smug says:

    Protingieji kurmiai teigia kad daugiau zmoniu talpina autobusas bet neskaiciuoja kiek masinu ir kiek autobusu pravaziuoja viena juosta per diena, manau suskaiciavus butu aisku kad juosta atiduot autobusams yra kvailyste

  2. Gruzas says:

    Be abejo autobusai – troleibusai turi būti prioritetas. Automobiliais į darbus – iš darbų vykstama dažniausiai po 1, toks transportas 80 proc. ir užkiša gatves. Randasi fantastinių dviračių takų, Lietuvoje gerą pusmetį galima važinėti, kam atstumas ne kliūtis, dviračiais.

  3. Vilnietis says:

    Viešajam transportui problema tik piko valandos. Jam turi būti prioritetas pirmoje juostoje nuo 7:30 iki 8:30. Ir nuo 17:00 iki 18:00. Visu kiti laiku pirma juosta turi būti leidžiama visiems.

    • Gruzas says:

      Sakyčiau, nuo 7 val.

  4. Lukas says:

    Sprendimas būtų geras jei nebūtų leidžima įvažiuoti į Kalvarijų g. iš Trimitų, H. Manto, P. Lukšio. Dėl eismo iš šių gatvių įsiliejimą į Kalvarijų g. iš karto darant posukį kairėn į Žalgirio g. ir Ozo g. susidaro kamštis, nes sukantys kairėn užstoją kelią norintiems važiuoti aukštyn Kalvarijų g. Visų pirma iš reikia iš esmės rekonstruoti eismą Konstitucijos – Kalvarijų, Ozo – Kalvarijų ir Žalgirio – Kalvarijų sankryžomis, o tuomet būtų galima galvoti apie autobusų juostos diegimą.

    • Martynas says:

      Visiškai sutinku. tas pats yra iš ir su išsukančiais iš Lukšio gatvės į dešinę ir iškart sukančiais į kairę link Akropolio didžiojoj kuro aparatūros sankryžoj. Lygiai taip pat sėkmingai blokuoja važiuojančius tiesiai link Jeruzalės.

  5. Simas says:

    Jei jau taip, tai toj atkarpoj šaligatvio dangą ir bortus padaryt draugiškus dviračiams ir paspirtams. BŪTINA

  6. Anonimas says:

    Labai blogas ir nepagrįstas sprendimas, kokiu tikslu siaurinti gatves? Ir taip piko valandomis daug kamščių susidaro. Labai bloga infrastruktūra bus, blogas susisiekimas laiko atžvilgiu (darysis kamščiai) ir didės avarijų rizika. Kaip pvz tai švitrigailos gatvė, anksčiau buvo 2 automobilio juostos ir viena viešo transporto juosta, bet per rekonstrukciją perdarė į 1auto ir viešojo transporto. Kas iš to? O gi ten piko valandomis susidaro didelis kamštis, nuo dzukų ir švitrigailos sankryžos iki j.basanavičiaus ir švitrigailos sankryžos. Bei to pasekoje padidėjo eismo įvykių, skubantys vairuotojai lenda į A juostą-gauna baudų už tai. Nu visai blet durnas sprendimas, vieną iš pagrindinių Vilniaus miesto gatvių siaurinti, nu pizdiecas, tipo taip taupo pinigus, nepakanka jų? Tai nahui rekonstruoti ir daryti tik blogesnę situacija?:Ddd

    • Kalianas says:

      Šioks toks automobilio kaip kasdienės transporto priemonės partrauklumo mažinimas visuomenei tikriausiai būtų į naudą 🙂

    • Vilnietis says:

      OK boomer

    • Remas says:

      nu tu ir atsilupes

  7. Vardas says:

    Antra platesne gatvej jau gana toli. Jei aukojama si tuomet, verkiu turetu buti platinama. Nes kitos platesnes i desine nuo kalvariju nera, o tai brangu (zinoma geras budas, eilini karta piningus prasiplauti). Visgi manau, kad vietoj shudo malimo, geriau aplinkeli pabaigti, o jei minciu truksta, tai tiesiog… gal… paprasciau atsistatydinti? Sio mero niekas nemegsta, kogero prasciausias is visu kada nors buvusiu (ukiskumo atzvilgiu),

  8. troleibusas says:

    Šaunuilius Šimašius. Laisve troleibusams ir autobusams 🙂

    • Taip says:

      Kai serganti vaika, ar gimdancia zmona reikia vezti i ligonine irgi troleibusu naudojiesi?

      • Tacka says:

        Vesk nors ir taska 🙂 Gatves gi neuzdaro, plius yra greituke, kuri pades nuvesti 🙂 O su Santariskemis yra puikus susisiekimas per Gelezinio vilko gatve. Nereikia cia zliumbti, kad per Kalvariju gatve db neiseis vaziuoti 100 km/h greiciu

      • >Taip logika says:

        Kasdien vandeniu iš gaisrinio čiaupo naudojiesi?

  9. Tomas says:

    labai blogas sprendimas, kaip galima dar papildomai mazinti dideles gatves pralaiduma. Kamsciai ten bus dar didesnis.

    • Auksinis kardas says:

      Autobusas talpina apie 50 žmonių, nors užima vietos tik tiek, kiek keli automobiliai, dėl ko miestui autobusų pralaidumas buvo (ir visada bus) kur kas didesnis prioritetas nei automobilių, kuriems po to dar reikia statyti parkingus visur atimant vietą iš žmonių. Žodžiu pirkitės vilniečio kortelę ir dviratį ir gyvenimas pagerės visiems 🙂

    • Vilnietis says:

      OK boomer

    • Jonas says:

      Taip, transporto priemonių pralaidumas sumažės. Užtat padidės pralaidumas skaičiuojant žmones, o ne transporto priemones. Žmonės svarbiau.

    • Lėlė says:

      Pagal vairuotojų logiką – jei tu neturi automobilio, tu nežmogus. Gal net atimtų balsavimo teisę 😀 o tai prisigalvoja visokių nesąmonių apie judrumą, ekologiją, parkingų mažinimą ir branginimą…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist