Siandien vaziavau nauju viaduku žirniu g. kamštis yra. Tik pradedi judėt minsko plentas kamštis baigesi. Toje sankryžoje neturi būti šviesoforu, butent kas važiuoja i Rudomi os puse arba stoties link.
Įdėja buvo ir intencijos dėl tranzitinio srauto, kad nuo Klaipėdos iki Minsko važiuos be šviesoforų, o apie vietinį transportą nelabai ir galvojo jaučiu. Su Batką susipykom, ir jei toliau taip, tai tranzitas bus minimalus arba jokio.o apie mus vietinius, tai valdžiai dzin gal?
Dabar vėl užsakinėsin naują galimybių studija, vertinimą aplinkai, ir vykdysim rekonstrukciją.
Kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad kelius Lietuvoje projektuoja ir stato lochai. Pravažiavau tuo Liepkalnio kanalu… Visi šulinio dangčiai tiesiai po ratu… Toks vaizdas, kad kelininkai keliais nevažinėja.. gėda.
Važiuoju iš Skaidiškių į miestą – tai man kaifas 🙂
bet viršuj reikia žiedo, ne šviesoforų. Gal klystu, bet toks jausmas kad per rekonstrukciją tie 2 žiedukai su srautu susitvarkė geriau nei prieš tai stovėję šviesoforai.
Nelabai matosi, kad būtų kažkas pagerėję. Važiuojant Liepkalnio gatve nuo centro turi stoviėti prie šviesoforo. Turi praleisti sukančius į kairę, link gerosios vilties žiedo. Kas nuo žiedo pusės suką i centrą. Kas važiuoja Minsko plento ar Gerosios vilties žiedo kryptimi nesinaudodamas tuneliu. Trumpai tarent jeigu tau nereikia važiuoti tuneliu, o nori pasikti bet kuria kryptimi, kamsčiuose stovėsi kaip stovėjęs. Dabar sankriža oreantuota geresniam praleidumui Minsko kryptimi. Bet aš ja važinėdamas N metų po kelis kartus per savaitę tikrai matau, kad didesni srautai kitomis kriptimis. Bijau, kad su rekonstrukcija gausis tokia pat istorija, kaip su Petro ir Povilo bažnyčios žiedo šviesoforais.
SIS VIDUKAS DYDZIAUSIAS INFRASTRUKTUROS OBJEKTAS NUO….2016…JUOKINGA…BEZDONIU LYGIO MASTELIAI…
Siandien vaziavau nauju viaduku žirniu g. kamštis yra. Tik pradedi judėt minsko plentas kamštis baigesi. Toje sankryžoje neturi būti šviesoforu, butent kas važiuoja i Rudomi os puse arba stoties link.
Įdėja buvo ir intencijos dėl tranzitinio srauto, kad nuo Klaipėdos iki Minsko važiuos be šviesoforų, o apie vietinį transportą nelabai ir galvojo jaučiu. Su Batką susipykom, ir jei toliau taip, tai tranzitas bus minimalus arba jokio.o apie mus vietinius, tai valdžiai dzin gal?
Dabar vėl užsakinėsin naują galimybių studija, vertinimą aplinkai, ir vykdysim rekonstrukciją.
Visiem darbo, pinigai įsisavinami ir tt…
Tai vietiniam transportui ir nelabai ką sugalvosi. Jeigu ne Liepkalnio sankryžoje, tai vistiek visi sėdėtų sekančios sankryžos kamštyje.
Kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad kelius Lietuvoje projektuoja ir stato lochai. Pravažiavau tuo Liepkalnio kanalu… Visi šulinio dangčiai tiesiai po ratu… Toks vaizdas, kad kelininkai keliais nevažinėja.. gėda.
Labai blogai vertinu
Išmesti pinigai
Kamščiai siaubas!
Važiuoju iš Skaidiškių į miestą – tai man kaifas 🙂
bet viršuj reikia žiedo, ne šviesoforų. Gal klystu, bet toks jausmas kad per rekonstrukciją tie 2 žiedukai su srautu susitvarkė geriau nei prieš tai stovėję šviesoforai.
Būtent!
Nelabai matosi, kad būtų kažkas pagerėję. Važiuojant Liepkalnio gatve nuo centro turi stoviėti prie šviesoforo. Turi praleisti sukančius į kairę, link gerosios vilties žiedo. Kas nuo žiedo pusės suką i centrą. Kas važiuoja Minsko plento ar Gerosios vilties žiedo kryptimi nesinaudodamas tuneliu. Trumpai tarent jeigu tau nereikia važiuoti tuneliu, o nori pasikti bet kuria kryptimi, kamsčiuose stovėsi kaip stovėjęs. Dabar sankriža oreantuota geresniam praleidumui Minsko kryptimi. Bet aš ja važinėdamas N metų po kelis kartus per savaitę tikrai matau, kad didesni srautai kitomis kriptimis. Bijau, kad su rekonstrukcija gausis tokia pat istorija, kaip su Petro ir Povilo bažnyčios žiedo šviesoforais.
Nuo Žirnių g. iki saliniškių sukant šviesoforas dega 5 sekundės, o didžioji eismo dalis ten keliauja
Kasdien vaziuoju ta sankryza. Tokiu kamsciu nuo lidos plento neesu mates.
Eismo situacijos nepagerino(((
Niekas nepasikeitė blogiau nei buvo