Kodėl nesugalvojote pridėti tokių atsakymo variantų kaip kad: troleibusų parkas turėtų būti modernizuotas, troleibusuose įrengta autonominės eigos galimybė ir troleibusais turėtų būti pakeista kuo daugiau autobusų.
Net nesugalvokit tokių nesąmonių daryti kol bent pusė miesto autobusų nebus varomi elektra/dujomis. Čia vadinasi žalioji miesto kryptis ar taršos gausinimas?
Visų pirma, klausimai nėra tikslūs, nes troleibusai, kurie dabar važinėja, dauguma jų, yra 81-98 metų čekų gamybos 14TR modeliai.. kas sudaro labai apgailėtiną įvaizdį sostinei, kuomet važinėja muziejaus tipo troleibusai, apdriskę, pavargę ir jau daug metų atgal atitarnavę.. Ir visi šie muziejiniai aparatai turi būti atnaujinti į modernius!!!!
Gal ne tiek, kiek panaikinti, bet modernizuoti ar pakeisti alternatyviais e-autobusais. Žmonėms judėti reikia, bet dabar troleibusai manau yra viena iš eismo kamščių atsiradimo priežasčių. Kol jie praslenka pro elektros jungtis su savo ‘ūsais’ prie sankryžų, žiedų ar pan, tai trunka tiek ilgai, kad iš paskos susiformuoja automobilių grūstis. Taip neturėtų būti, ir turi būti išspręsta vienokiu ar kitokiu būdu. Netgi pagal KET taisykles – draudžiama važiuoti pernelyg lėtai trukdant kitų transporto priemonių normalų eismą, bet, deja, dabar troleibusai tą sėkmingai ir daro…
Taip pat tie troleibusų stulpai, laidų raizgalynės virš gatvių tikrai nepuošia miesto ir anaiptol – atrodo tarsi kažkokia sovietinių laikų atgyvena.
Mano pasiūlymas būtų: 1) arba modernizuoti tas elektros linijas, kad jos būtų įveikiamos greitai ir atrodytų inovatyviai arba 2) naikinti tuos troleibusus pakeičiant juos elektra varomais autobusais.
Kaip išvis toks pasiūlymas gali ateit į galvą vilniečiui? Naikinti vienintelį ekologišką viešąjį transportą kurį turi Vilnius. Aišku, nuimti kontaktinius tinklus pigiau negu juos modernizuoti (kad troleibusas posūkiuose nelėtintų greičio) ir tam daug proto nereikia, tik iš naujo tokią sistemą iš nulio niekas nesukurs arba tai nusitęs n metų. O apie elektrobusus tai išvis tyliu. Kažkoks kaimietis išgirdo žodį “elektrobusas” ir visur kalba apie jo “ekologiškumą” nors žiemą jie naudoja dyzelinį variklį salono šildymui, o po 40 min kelio turės pusvalandį krauti baterijas. Vietoje elektrobusų yra hibridiniai troleibusai su nuleidžiamais “ūsai” kurie žymiai geriau save užsirekomendavo ir jau daug kur naudojami Europoje.
Bet tai atsakymų variantai kokie, tiesiog 10/10. Reikėjo išvis palikti tik “Tikrai taip” ir “Man nesvarbu”. Ko siekia redakcija, jau kelintą kartą keldama tą patį klausimą ir vis nesulaukianti reikiamų apklausos rezultatų?
Taip, troleibusai turėtų (ilgalaikėje perspektyvoje) būti panaikinti. Vilnius bet kokiu atveju turės įsigyti didelį elektrinių autobusų skaičių ir remtis jais, o troleibusai neturi jokių pranašumų prieš elektrinius autobusus. Troleibusai važiuoja lėčiau posūkiuose (dažnai vos ne sustoja prieš posūkį) ir reikalauja daug priežiūros infrastruktūrai ir apmokymų darbuotojams. Kam pirkti skirtingo tipo transporto priemonę, apmokyti žmones ją prižiūrėti, leisti daugiau pinigų pirkimams (kuo daugiau perki – tuo mažiau moki, perkant vieną tipą gaunasi pigiau nei dvi), jei jie neduoda jokių rimtų pliusų? Plius tie laidai atrodo baisiai. Taip, jų laikas baigėsi.
Tikrai ne , Troleibusų tinklas turėtų plėstis
Tai žinoma panaikins ir už mūsų pinigus nusipirks “draugiškų aplinkai” autobusų 😀
Kodėl nesugalvojote pridėti tokių atsakymo variantų kaip kad: troleibusų parkas turėtų būti modernizuotas, troleibusuose įrengta autonominės eigos galimybė ir troleibusais turėtų būti pakeista kuo daugiau autobusų.
Net nesugalvokit tokių nesąmonių daryti kol bent pusė miesto autobusų nebus varomi elektra/dujomis. Čia vadinasi žalioji miesto kryptis ar taršos gausinimas?
Visų pirma, klausimai nėra tikslūs, nes troleibusai, kurie dabar važinėja, dauguma jų, yra 81-98 metų čekų gamybos 14TR modeliai.. kas sudaro labai apgailėtiną įvaizdį sostinei, kuomet važinėja muziejaus tipo troleibusai, apdriskę, pavargę ir jau daug metų atgal atitarnavę.. Ir visi šie muziejiniai aparatai turi būti atnaujinti į modernius!!!!
Gal ne tiek, kiek panaikinti, bet modernizuoti ar pakeisti alternatyviais e-autobusais. Žmonėms judėti reikia, bet dabar troleibusai manau yra viena iš eismo kamščių atsiradimo priežasčių. Kol jie praslenka pro elektros jungtis su savo ‘ūsais’ prie sankryžų, žiedų ar pan, tai trunka tiek ilgai, kad iš paskos susiformuoja automobilių grūstis. Taip neturėtų būti, ir turi būti išspręsta vienokiu ar kitokiu būdu. Netgi pagal KET taisykles – draudžiama važiuoti pernelyg lėtai trukdant kitų transporto priemonių normalų eismą, bet, deja, dabar troleibusai tą sėkmingai ir daro…
Taip pat tie troleibusų stulpai, laidų raizgalynės virš gatvių tikrai nepuošia miesto ir anaiptol – atrodo tarsi kažkokia sovietinių laikų atgyvena.
Mano pasiūlymas būtų: 1) arba modernizuoti tas elektros linijas, kad jos būtų įveikiamos greitai ir atrodytų inovatyviai arba 2) naikinti tuos troleibusus pakeičiant juos elektra varomais autobusais.
Kaip išvis toks pasiūlymas gali ateit į galvą vilniečiui? Naikinti vienintelį ekologišką viešąjį transportą kurį turi Vilnius. Aišku, nuimti kontaktinius tinklus pigiau negu juos modernizuoti (kad troleibusas posūkiuose nelėtintų greičio) ir tam daug proto nereikia, tik iš naujo tokią sistemą iš nulio niekas nesukurs arba tai nusitęs n metų. O apie elektrobusus tai išvis tyliu. Kažkoks kaimietis išgirdo žodį “elektrobusas” ir visur kalba apie jo “ekologiškumą” nors žiemą jie naudoja dyzelinį variklį salono šildymui, o po 40 min kelio turės pusvalandį krauti baterijas. Vietoje elektrobusų yra hibridiniai troleibusai su nuleidžiamais “ūsai” kurie žymiai geriau save užsirekomendavo ir jau daug kur naudojami Europoje.
Čia kaip laidinį telefoną palikti… Kam to reikia jei autobusai su baterijom jau prieinami?
Bet tai atsakymų variantai kokie, tiesiog 10/10. Reikėjo išvis palikti tik “Tikrai taip” ir “Man nesvarbu”. Ko siekia redakcija, jau kelintą kartą keldama tą patį klausimą ir vis nesulaukianti reikiamų apklausos rezultatų?
Taip, troleibusai turėtų (ilgalaikėje perspektyvoje) būti panaikinti. Vilnius bet kokiu atveju turės įsigyti didelį elektrinių autobusų skaičių ir remtis jais, o troleibusai neturi jokių pranašumų prieš elektrinius autobusus. Troleibusai važiuoja lėčiau posūkiuose (dažnai vos ne sustoja prieš posūkį) ir reikalauja daug priežiūros infrastruktūrai ir apmokymų darbuotojams. Kam pirkti skirtingo tipo transporto priemonę, apmokyti žmones ją prižiūrėti, leisti daugiau pinigų pirkimams (kuo daugiau perki – tuo mažiau moki, perkant vieną tipą gaunasi pigiau nei dvi), jei jie neduoda jokių rimtų pliusų? Plius tie laidai atrodo baisiai. Taip, jų laikas baigėsi.