Renginiai

Karantinas atneša ir teigiamų pokyčių – vienijasi didžiausi Lietuvos renginiai

Didžiausias populiariosios kultūros renginys „Comic Con Baltics“ ir vaizdo žaidimų konvento „GameOn“ valdymą perėmusi Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija (toliau – LŽKA), skelbia sujungiantys pajėgas didelio masto populiariosios kultūros renginio organizavimui. Organizacijų bendradarbiavimas įtvirtins jungtinio renginio lyderystę Baltijos regione bei sukurs platformą renginio svarbos ir išskirtinumo stiprinimui žemyne.

Ilgametis vaizdo žaidimų konvento „GameOn“ organizatorius „TeleSoftas“ metų pradžioje paskelbė, jog neribotam laikui stabdo renginio organizavimą. Gruodžio mėnesį „TeleSoftas“ atstovai pranešė, kad prekinį ženklą ir „GameOn“ renginio organizavimą įmonė perdavė Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijai, su kuria kartu organizavo pirmąjį „GameOn“ renginį 2015-aisiais. LŽKA atstovai informavo, jog po pandemijos nulemtos pauzės, tradicija tapęs „GameOn“ konventas startuos iš naujo ir taps didžiausio Baltijos šalyse populiariosios kultūros renginio „Comic Con Baltics“ dalimi.

Geriausios patirtys po vienu stogu

„Comic Con Baltics“ organizatorių teigimu, konkurenciją išmainius į partnerystę, galimybės augti tampa neribotomis. Ypač – šiuo renginių organizatoriams ypatingai sunkiu pandemijos etapu. Pirmasis bendras „Comic Con Baltics“ bei „GameOn“ renginys numatomas jau kitąmet, 2021 m. spalio 2-3 dienomis, Vilniuje, „Litexpo“ parodų rūmuose.

„Riba, skirianti populiariąją kultūrą ir žaidimų pasaulį tapo tokia plonyte, kad atskirti vieną nuo kito – beveik neįmanoma. Suprasdami tai ir siekdami sukurti aukščiausio lygio, visame regione savo turiniu bei mastu išsiskiriantį projektą, sujungiame jėgas ir kviečiame į grandiozinį „Comic Con Baltics 2021“ renginį, kuriame mūsų įprastą kompiuterinių žaidimų erdvę pakeis žaidimų gerbėjams puikiai pažįstamas „GameOn“ renginio turinys ir konceptas. Kitaip tariant, toje pačioje vietoje ir tuo pat metu lankytojų lauks dviejų didžiausių populiariosios kultūros renginių patirtys. Tikime, kad apjungus abiejų renginių gerąsias praktikas, lankytojams galėsime atskleisti dar daugiau populiariosios kultūros potencialo“, – sako „Comic Con Baltics“ organizatorius Tomas Vievesis.

Organizatoriai pripažįsta, jog „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ partnerystės idėja brendo jau ne vienerius metus, o pagrindinis šių pokyčių tikslas – siekis augti. Norint išpildyti renginiuose persipinančių temų potencialą mažoje Baltijos šalių rinkoje, anot organizatorių, konkurenciją svarbu pakeisti bendradarbiavimu ir jėgų konsolidacija.


„Perimdami „GameOn“ ir dėkodami „TeleSoftas“ už penkis fantastiškus metus, akcentavome, kad verčiant naują „GameOn“ istorijos lapą, renginio tvarus efektyvumas yra pagrindinis mūsų tikslas. Bendradarbiavimas su „Comic Con Baltics“ yra pirmas tvirtas žingsnis šio tikslo link. Džiaugiamės „Comic Con Baltics“ organizacijos atvirumu, pozityvumu, artima filosofija ir sutampančiomis ambicijomis. Neabejojame, kad daugiausiai priežasčių džiaugtis turės „GameOn“ ir „Comic Con Baltics“ gerbėjai, gausiantys kiekybinį ir kokybinį įspūdingų patirčių level up‘ą“, – teigia Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktorius Gediminas Tarasevičius.

„Comic Con Baltics“, didžiausias comic-con tipo renginys Baltijos šalyse, gerbėjams puikiai pažįstamas dar nuo 2017 metų. Per šį laikotarpį renginyje jau svečiavosi būrys visame pasaulyje garsių aktorių bei kūrėjų, iš tokių projektų kaip „Žiedų valdovas“, „Sostų karai“, „Karibų piratai“, „Vaikštantys numirėliai“, „Vikingai“, „Vedęs ir turi vaikų“, „Policijos akademija“ ir daugelio kitų.

Tuo tarpu pirmasis kompiuterinių žaidimų konventas „GameOn“, suorganizuotas dar 2015 metais, dešimtims tūkstančių Lietuvos bei Baltijos šalių gerbėjų kasmet pristato naujausius vaizdo žaidimus ir skaitmeninio pramogų turinio technologijas, vykdo didžiausių elektroninio sporto turnyrų finalus, kuriuose dalyvauja geriausi regiono e-sportininkai ir komandos.

Identitetą išsaugos, augs dydžiu ir kokybe

Organizatorių teigimu, abu Baltijos šalių bendruomenei gerai žinomi renginiai išlaikys savąjį identitetą ir pristatomas temas. Svarbiausias pokytis – kokybe reikšmingai išaugsiantis renginio mastas.

„Comic Con Baltics“ erdvėse lankytojų lauks susitikimai ir diskusijos su visame pasaulyje garsiais aktoriais bei komiksų kūrėjais, įspūdingos filmų dekoracijos, interaktyvios pramogos, filmų pristatymai, menininkų alėja, cosplay konkursas, šeimų erdvė.

Atskiroje „GameOn“ kompiuterinių žaidimų erdvėje lankytojai atras naujausius ir jau legendomis tapusius kompiuterinius žaidimus bei su jais susijusias technologijas: nuo inovatyvių sprendimų iki geriausios kompiuterinės įrangos, nuo virtualios realybės iki naujausių indie tipo žaidimų. Taip pat lankytojai galės stebėti bei dalyvauti e-sporto turnyruose, įsitraukti į parodomuosius mačus su žinomiausiomis Lietuvos pramogų pasaulio asmenybėmis, žaidimų konferencijas.

Galiausiai, „Litexpo“ parodų rūmuose gerbėjai ras ir kokybine prasme išaugusią prekybininkų erdvę, dydžiu – maitinimo zoną.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button