MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus svetingumas
Nuotr.: Saulius Žiūra
Turizmas

Vilnius skaičiuoja padidėjusius turistų srautus

„Vilnius – Europos G taškas“ reklama skaičiuoja rezultatus. Virtualiai Vilnių aplankė ir G tašką atrado šimtai tūkstančių. Tačiau atvykstančių apžiūrėti miestą turistų srautų didėjimas su reklama nėra siejamas. Komunikacijos ekspertai sako, kad tam reikia ir daugiau laiko, ir labiau reklamuoti sostinės renginius, o ne turistinius objektus.

G taskas

„Turime daugiau nei tūkstantį publikacijų visame pasaulyje – svarbiuose leidiniuose, virš 100 tūkst. apsilankymų svetainėje, kur lankytojai praleido daugiau nei 2 min. ir panagrinėjo, susipažino su Vilniumi ir su tomis įžymybėmis, kurias norėjome parodyti“, – sako „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskė.

Tiek Vilniui, tiek visai Lietuvai populiarumo įpūtė ir apie G tašką kalbėjęs pokalbių laidos vedėjas Johnas Oliveris.

Vilniaus gatvėse sutikti turistai nežinojo apie tokią Lietuvos sostinės reklamą, o kai kurie negailėjo jai kritikos.

Reklama labiausia buvo skirta britų ir vokiečių turistams. Vilnius paskelbtas pigiausiu miestu britams trumpai rudens-žiemos kelionei. Taip pat, pasak „The Independent“, 2018 metai turizmo pasaulyje įeis į istoriją kaip „Vilnius – G taškas“ reklamos metai.

Pasak komunikacijos ekspertų, tam, kad pritrauktų ne tik virtualius turistus, o kad paskaitę apie miestą žmonės pirktų kelionės bilietus vienos, kad ir geros, reklamos negana.

„Sprendimas kai renkasi keliautojas nulemtas ne reklamos, tai istorijos, draugų pasakojimai, tam reikalingas įsibėgėjimas“, – teigia viešųjų ryšių specialistas Arijus Katauskas.

Gruodį Vilniuje bus įžiebta Kalėdų eglė. Teigiama, kad įvairūs teminiai renginiai, koncertai šiuo metu gali patraukti labiau nei siūlymas išvysti kokį nors istorinį objektą.

„Vien tik pastatų ar ežerų pasižiūrėjimas neužtikrins srautų turistų, tad, manau, pradžia gera, bet svarbiausia, kad būtų tęstinė komunikacija prijungiant prie įvykių“, – pasakoja A. Katauskas.

Reklama sulaukė nemenko tikinčiųjų pasipiktinimo. Esą nevalia taip reklamuoti Vilniaus, besilankant popiežiui, nors per patį vizitą tema buvo pamiršta. Tokia Vilniaus reklama bus tęsiama ir toliau. Šiuo metu vyksta konkursas dėl reklaminio filmuko kūrimo.

Plačiau apie tai – Aistės Valiauskaitės reportaže

LRT TV naujienų tarnyba

1
PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Darius Recent comment authors
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
naujausius seniausius labiausi vertinti
Pranešti apie
Darius
Skaitytojas
Darius

Jusu antraste apie padidejusi turistu srauta, o jokiu konkreciu skaiciu kiek atvykusiu ir kiek is ju turistu.. jokios analizes.. ir rasote apie apsilankymus svetaineje. Nemanote kad bulshitinat?

Panašūs pranešimai

Vilnius pirmą kartą pateko į geriausių Europos skrydžių krypčių penketuką

Donatas Andrijauskas

„Go Vilnius” subūrė muziejų darbuotojus svetingo miesto kūrimui

Evaldas Činga

Vilnius – žemiausios kainos kelionių kryptis Europoje. Kaip reitingai formuoja miesto įvaizdį?

Evaldas Činga

Britai nusprendė, jog Vilnius – pigiausias miestas savaitgalio išvykai (15 pigiausių miestų)

Aidas Pelenis

Vilniaus žinomumo 5 šalyse tyrimui – 20 tūkst. eurų

BNS

Pagal viešbučių užimtumą pernai Kaunas pralenkė Vilnių

Donatas Andrijauskas

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika