Turizmas

Vilniuje įkvėpimo verslui sėmėsi „Hugo Boss”

Legendinio prekės ženklo „Hugo Boss” drabužių gamyklos „Hugo Boss Textile Industries” komanda savo kasmetinę kūrybinę sesiją šiemet praleido Vilniuje. Keturias dienas čia viešėję įmonės vadovai, iš viso 16 žmonių delegacija, įkvėpimo ateinantiems metams ir vykdomiems naujiems projektams sėmėsi susitikdami su Vilniaus ir įvairių čia veikiančių organizacijų atstovais.

„Hugo Boss Textile Industries” atstovams paliko įspūdį miesto atstovų požiūris priimant tokio tipo renginius, klestintis verslas, aukštas specialistų lygis, žmonių kultūra ir netgi oro kokybė mieste.

Kaip nurodo kompanijos atstovai, jie pasirinko Vilnių, nes mano, kad šis miestas, rengiant tokią strateginę sesiją, yra labai gera vieta įkvėpimui. Jų manymu, Vilnius, kaip miestas, turi aiškią viziją, todėl viešnagės metu jiems bus iš ko pasimokyti.

 

„Šiemet pasirinkome Vilnių, nes šis miestas neslepia fakto, kad turi didelių ambicijų sparčiai žengti į priekį, – teigė „Hugo Boss Textile Industries” komunikacijos vadovas Naimas Kutlu. – Matyti, kad Vilnius skiria nemažai resursų siekdamas pritraukti investicijas ir kurdamas užsienio įmonėms patrauklią ekosistemą. Mes norėjome laiką praleisti vietoje, kurioje klesti vietinis ir tarptautinis verslas. Būtent tai ir gavome.”

„Hugo Boss Textile Industries” vadovų desantas Vilniuje susitiko su sostinės savivaldybės administracijos direktoriumi Povilu Poderskiu, Vilniuje įsikūrusių verslų ir organizacijų – „Western Union”, „Women Go Tech”, „Wix”, „Investuok Lietuvoje” – atstovais, lankėsi Fizinių ir technologijos mokslų centre, Vilniaus Blockchain Centre. 

Visą viešnagės programą bendrovei sudėliojo ir koordinavo Vilniaus miesto verslo ir turizmo plėtros agentūra „Go Vilnius”, siekdama Lietuvos sostinės privalumus atskleisti kuo įvairiapusiškiau.

 

N. Kutlu sakė, kad susipažinus su vietine verslo aplinka didelį įspūdį paliko žmonės. „Vilniuje yra išties daug aukštos kvalifikacijos ir kūrybingų žmonių, o tai yra esminis dalykas siekiant sukurti vertę”, – teigė miesto svečias.

Viešnagės metu „Hugo Boss Textile Industries” komanda aplankė įdomiausias miesto vietas, restoranus. Didžioji dalis svečių nebuvo anksčiau lankęsi Vilniuje, jiems ypač patiko, kad mieste daug žalumos, čia ramu ir saugu. N. Kutlu pabrėžė, kad itin reta yra įkvėpti tokio gaivaus oro Europos šalių sostinėse.

Vilniuje viešėjusi įmonė tekstilės gamybos pramonėje veikia nuo 1999 metų. Ji yra atsakinga už daugiau nei pusės „Hugo Boss” prekės ženklo produkcijos moterims ir vyrams gamybą.

 

Anksčiau Vilniuje darbą su poilsiu yra derinusios tokios įmonės kaip telekomunikacijų milžinė „BT Group”, kelionių planavimo platformą valdanti „Expedia” iš Didžiosios Britanijos, danų startuolis „OrderYOYO”. Įmonės dalyvavo „Go Vilnius” rengiamoje programoje „Workation Vilnius”, kuria siekiama pritraukti užsienio įmones „pasimatuoti” Vilnių.

„Vilnius yra labai patraukli verslo kelionių kryptis, kur galima puikiai suderinti darbo reikalus ir atostogas. Lietuvos sostinė – patogus miestas, turintis itin gerą darbui tinkamą infrastruktūrą bei įdomią, įkvepiančią ir į bendradarbiavimą orientuotą verslo bendruomenę. Tai gyvas, pulsuojantis, žalumoje skendintis miestas su ypač gražiu senamiesčiu, daugybe parkų, gurmanus pamaloninti mokančių restoranų, pramogų vietų, netoliese esančiais ežerais ir kitais privalumais”, – sako Vilniaus miesto turizmo ir verslo agentūros „Go Vilnius” direktorė Inga Romanovskienė.

Pasak I. Romanovskienės, „Hugo Boss Textile Industries” darbostogos Vilniuje nėra šios programos dalis, nes bendrovė Vilnių pasirinko savarankiškai, tačiau tai rodo „Workation Vilnius” kampanijos įdirbį – pasaulinio lygio bendrovės ima svarstyti apie Vilnių kaip apie tinkamą vietą tokioms viešnagėms.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
12 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button