R. Šimašius: iššaukianti Vilniaus reklama išryškins miesto privalumus

Komentarai 8

  1. Sigitas says:

    G privalumai? Svarbu ne tik, kad reklama populiari, net ir, kad pelno kažkokius apdovanojimus. Bet ji turėtų būti bent jau išmintingą. Suprantu, kad reklama internete paplito greitai, paskui gal ir per TV reklamą parodė… Bet… Na geriau kažką išmintingesnio sukurti.

  2. Nuomone says:

    Kaip marketingistas, o ne creatyvas ir is strategines puses ziurint, manau it is very bad, very bad. Kreatyvine dalis galbut yra ok. Taip, kaip sakoma “sex sells”, bet si kart klausimas ka parduoda? Lietuva, seksa? Uz reklamos kampaniju yra nustatomi tikslai: pagrindinis tikslas pasiekti tinkamas tikslines grupes ir kazka parduoti ar pagerinti/pakeisti ivaizdi. Deja, LT ivaizdis kaip ir kitu rytu Europos saliu , easy women. Ir oi, kaip sunku jo atsikratyti. Russian women are easy, tai LT buvusi, tai turbut ten taip pat. Nuomones ne vieno pazistamo uzsieniecio. Reklama sustiprina ir patvirtina come here , it’s an easy G spot, plenty of women are waiting . Ir jau nesvarbu, kad LT yra daugiausiai issilavinusiu moteru, ar stipri prezidente….

  3. vilnietė says:

    Įdomu, į kokią tikslinę auditoriją reklamos kūrėjai taikė… Bandau įsivaizduoti kiek rimtesnių žmonių srautus į Vilnių – kaip, kažin, jiems tokia reklama..? Atmuš paskutinį norą atvykti į tą G tašką.

  4. bet tai kokia geda says:

    **** tu der*** totali, atsimeni AUDI an zaliojo tilto, ir kaip is gedos greit nueimet ta audi….

  5. bet tai kokia geda says:

    koks pridurkas sugalvojo , man jau geda but vilnieciu

  6. No name says:

    G-spot of Vilnius? Na uz toki dalyka balsuoja tik tie, kurie nemyli Vilniu arba tie, kurie isvaziavo ir nori is visu pasijuokti balsuodami uz G-spot. Norejau irgi is juoko prabalsuot, bet meile Vilniuj nugalejo. O siaip tai dar karta rodo zmoniu lygi, kurie sugalvojo tokia ideja. Gaila salies, del to visi ir isvaziuoja, bet neatvaziuoja. Beje angelus megsta visi, ypac vaikai Santariskiu ligoninej.

  7. Vytautas says:

    Paskaitykit komentarus, ką mano apie šią reklamą užsieniečiai, į kurių auditoriją orientuojamasi. ***

    Jei norima sulaukti rezonanso, tai jo sulaukta, bet iš kokios pusės ???

  8. Vytautas says:

    Absoliuti nesamonė, tuoj tituluosimės kaip kekšių šalis. Sex turizmas yra taip pigu ir nuvalkiota, kad tai geriausiu atveju gali būti kaip periferinis įvaizdžio kūrimo akcentas. Net aistringieji prancūzai nemanau, kad sutiktų Paryžių tituluoti G-spot, bet tik vieną iš jo kvartalų Mont martrą su Mulenrūžu. Kad Vilniuje galėtų atsirasti vieta G-spot, kodėl gi ne, gal kur nors atgimstančiame stoties rajone, bet ne visą Vilnių, Lietuvos sostinę, pakišti po tokia pigia kliše. Konstruojant Vilniaus įvaizdį, reikia remtis ne vien angelais, baroku, bet abiem šiais įvaizdžio akcentais, pridedant ir 10 konfesijų miestą, 1000 bažnyčių miestą, Žaliąją sostinę, Šiaurės Jeruzalę ir Šiaurės Atėnus, ir dar daug daug ką, kur visko pilna, ir viskas įdomu. Pasižiūrėkite įvaizdžio kūrėjai, kaip kuriami tokių miestų pvz. kaip Paryžius, Londonas ar Praha miestų įvaizdžiai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist