Žinia, kad Vilniaus turistinė reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“, per keletą dienų apskriejo pasaulį.

Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos, JAV, Norvegijos, Indijos, Tailando, Australijos ir kitų šalių žiniasklaidos kanalai priminė apie neįprastą Vilniaus reklamą, o specialią sostinės turistinius resursus pristatančią kampanijos svetainę vilniusgspot.com vėl užplūdo tūkstančiai lankytojų.

Vienas solidžiausių tarptautinių naujienų kanalų „CNN“ publikavo interviu su Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktore Inga Romanovskiene. Straipsnis apie Vilnių, rinkodaros kampaniją ir turizmo perspektyvas šiame portale buvo išverstas į ispanų ir arabų kalbas.

Dėmesio Vilniui netrūko ir kituose didžiuosiuose naujienų portaluose. „Inovatyvi reklamos kampanija nedidelį Vilnių pavertė miestu, kurį būtina aplankyti turistams“, – rašė JAV naujienų portalas „Yahoo“.

25 milijonus skaitytojų turinčio italų portalo „il Giornale“ žurnalistas Frederico Giuliani pripažino: „Lietuviai rado teisingą receptą, padedantį auginti turizmo srautus. Ši valstybė, turinti mažiau nei tris milijonus gyventojų, sugebėjo sukurti puikią reklamos idėją, kuri pritraukė visuomenės dėmesį. Drąsus dviprasmiškas triukas, nepaisant tam tikros kritikos, kurios buvo galima tikėtis, skirtas konkrečiam tikslui: padidinti lankytojų srautą į Lietuvą.“

Progresyvus JAV naujienų portalas „Upworthy“ rašė: „Negali nemylėti miesto (ir reklamos kampanijos), kuris nežiūri į save pernelyg rimtai. Kas jungiasi kelionei į Vilnių?“

Praėjus savaitei nuo Vilniui įteikto apdovanojimo tarptautinė žiniasklaida jau publikavo daugiau nei 150 naujų straipsnių apie Lietuvos sostinę. Bendra visų publikacijų auditorija – daugiau nei du milijardai skaitytojų. Apie Vilnių rašė tokie portalai kaip Vokietijos „n-tv“, Italijos „Repubblica“, „Il Fatto Quotidiano“, „La Stampa“, Australijos „The New Daily“, Norvegijos „NRK“, Danijos „Berlingske“, JAV „MSN“, „Fox News“, „New York Post“, Brazilijos „Extra Globo“.

Didelio žiniasklaidos ir lankytojų dėmesio šįkart sulaukė reklamos kampanijos interneto svetainė vilniusgspot.com, šmaikščiai pristatanti sostinės lankytinas vietas, restoranus, kultūros renginių vietas. Per savaitę joje apsilankė daugiau nei 33 tūkstančiai naujų lankytojų, daugiausia – iš JAV, Kanados, Italijos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės.

„Vilniui skirtas prestižinis apdovanojimas nėra tik sėkmingas trofėjus, skirtas pasidėti į kabineto lentyną. Šis pripažinimas suteikė progą dar kartą sudominti pasaulį Vilniumi ir priversti apie mus kalbėti pasaulio žiniasklaidą. Galime pasidžiaugti, kad šią progą išnaudoti pavyko“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

34 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist