Vilniaus gatvės

„YIT Lietuva“ už 6 mln. eurų vykdys rytinių ir pietinių Vilniaus gatvių rekonstrukciją

Darnios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ rūpinsis rytinės ir pietinės Vilniaus miesto dalies gatvių rekonstrukcija. Pagal su Vilniaus miesto savivaldybe pasirašytą sutartį bendrovė modernizuos ir šiandienos poreikiams pritaikys rytinėje ir pietinėje miesto dalyse esančias gatves. Bendra darbų, kuriuos planuojama atlikti per dvejus metus, vertė – 6 mln. eurų.

Šiuo metu pagal pasirašytas sutartis yra numatyti Lentvario gatvės 1650 metrų, Vaduvos gatvės 650 metrų ir Gerosios Vilties gatvės 700 metrų ruožų rekonstrukcijos darbai. Atliekant darbus bus atnaujinama gatvių asfaltbetonio danga, įrengiami nauji ir atnaujinami esami pėsčiųjų bei dviračių takai, įrengiamos iškiliosios perėjos, automobilių stovėjimo vietos, remontuojamos viešojo transporto stotelės.

Taip pat bus atliekama gatvėse esančių sankryžų ir įvažiavimų rekonstrukcija. Atnaujinamuose ruožuose eismo juostos bus siaurinamos iki 3 metrų pločio. Šie darbai Vilniaus miesto gatvėse leis užtikrinti didesnį eismo saugumą, geresnes sąlygas pėstiesiems ir dviratininkams.

 

„Vilniui plečiantis, tankėjant, augant sostinės gyventojų skaičiui, sparčiai populiarėjant alternatyvioms transporto priemonėms ir naujoms mobilumo formoms, svarbu mieste užtikrinti šiandienos poreikius atitinkančią kelių, gatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūrą. Nuo to priklauso ne tik patogus ir saugus susisiekimas bei gyvenimo mieste kokybė, bet ir galimybės mažinti transporto poveikį aplinkai, mažesni susisiekimo kaštai“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.

Siekiant, kad dėl gatvių rekonstrukcijos miesto gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų, dalis darbų bus atliekami tamsiuoju paros metu. Prireikus eismas taip pat bus nukreipiamas kitomis gatvėmis.

Pagal Vilniaus miesto savivaldybės patvirtintą Darnaus judumo planą iki 2030 metų mieste įvairiomis priemonėmis toliau siekiama mažinti automobilių sukeliamas neigiamas pasekmes: triukšmo ir taršos rodiklius, didinti saugą miesto erdvėse. Šiuo tikslu tiesiami ir tvarkomi dviračių takai, didelis dėmesys skiriamas transporto ekologizavimui ir jo srautų paskirstymui, krovinių logistikos valdymui.

 

„YIT Lietuva“ šiuo metu taip pat vykdo magistralinio kelio A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) ruožų rekonstrukcijos darbus, rajoninio kelio Grigiškės-Dėdeliškės-Rykantai bei Bendoriai-Riešė-Kalinas rekonstrukciją Vilniaus rajone, remontuoja magistralinį kelią A11 Šiauliai-Palanga, atlieka remonto darbus krašto keliuose Kretinga-Skuodas- Plungė bei Griežpelkiai-Vilkyškiai, rekonstruoja viaduką šalia Ruklos bei  Tiltą per Eketės upę Klaipėdos raj., taip pat vykdo kitus infrastruktūros plėtros projektus.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
24 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Pakeleivis
Pakeleivis
8 dienas (-ų)

Jo Lentvario gatve atnaujinama, ar bent valdininkai buvo atvaziave pasiziureti? jau dabar visi bordiurai isvartyti nes sunkusis transportas neitelpa i tuos 3 metrus, o sunkiojo transporto cia apstu, daug baziu, asfaltbetonio gamykla, regitros mokiniai su furom, betono 2 gamyklos ir tt.t Pridare saligatviu is abieju pusiu nors puikiai zino kad zmones i regitra atvaziuoja visi masinom, nes buten si vieta ir susijusi su tuo. I technikini atvaziave masinos netelpa, tenka aplenkineti ale saleles vadinamas per priespriesinio eismo juostas, pridare kazkokiu iskisuliu su bordiurais kurie po pirmos ziemos bus isvartyti, zodziu poperiui gal ir grazu, bet nuo realybes toli dar.

Red wing
Red wing
9 dienas (-ų)

Suremontuoti tai puiku, o kam siaurinti gatvę iki 3m.,juk padidėja avaringumas…

Blue wing
Blue wing
9 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Red wing

Nepadidėja, o sumažėja. Mašina 2m pločio – laisvai telpa. Pilnas miestas 3m pločio juostų ir visi puikiai telpa, nes čia yra STANDARTAS. Visi važiuoja susikaupę, žiūri į kelią ir neviršija greičio. O siaurina, nes nuo sovietmečio pilna pasilikusių gatvių skirtų tankams pravažiuoti kurių juostos plotis 3.5m ar 4m. Tiek tiesiog nereikia, perplatu. Pažiūrėk į Panerių g. Dvi juostos po 5m, bet visi važiuoja dviem eilėm betkaip. Va tada tikrai padidėja avaringumas.

Kęstutis
Kęstutis
9 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Blue wing

o naujamiestyje irgi buvo per plačios juostos? suprantu, kad reikia takų dviračiams, bet jų sezonas max 6 mėn., o susiaurinus gatves automobilių spūstys padidėjo. daugelyje gatvių po rekonstrukcijos situacija pasikeitė į blogąją pusę

Andrius
Andrius
8 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Kęstutis

Spūstis tikrai ne dėl susiaurintų juostų. Spūstis formuojasi nuo šviesaforų ir nesvarbu ar iki šviesoforo važiuosi greitai plačia gatve, ar lėtai siaura, vistiek lauksi. Spūstis didėja dėl didėjančio gyventojų skaičiaus, reikia susitaikyti su tuo

KONCERVLIBERMARKSISTINIU LEVAKU PASIEKIMAI
KONCERVLIBERMARKSISTINIU LEVAKU PASIEKIMAI
8 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Blue wing

O KOKIO PLOCIO SUNKUSIS TRANSPORTAS MATAVAI ???? GAL ATSISESTUM UZ VAIRO IR PAVAZINETUM TOKIA GATVE ?????? SI GATVE APSKRITAI TURI BUT 4 EISMO JUOSTU…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button