„YIT Lietuva“ už 6 mln. eurų vykdys rytinių ir pietinių Vilniaus gatvių rekonstrukciją

Komentarai 7

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Kur čia niekalai, o kur kažkas realaus? Tik ka rekonstruotai 600 metrų ilgio Logistikos gatvei prireikė 2,7 mln Eurų, Po didingai skambančiu straipsnio pavadinimu strikinėja 6 mln suma skirta visam sostinės regionui! Jei kasmet tam būtų skiriama po 30 mln Eurų, žodžio rekonstrukcija reikšmė būtų teisinga, dabar gi galima matyti kosmetinį remontą, Realiai, po propogandistiniu meistriškumu eina kalba apie tai, kad ir toliau bus, neatsižvelgiant į jokią kritiką, tapusią ištisa nepasitenkinimo jūrą, siekiama vien tik pagal save tęsti sostinės gatvių pertvarkos politiką.

  2. Pakeleivis says:

    Jo Lentvario gatve atnaujinama, ar bent valdininkai buvo atvaziave pasiziureti? jau dabar visi bordiurai isvartyti nes sunkusis transportas neitelpa i tuos 3 metrus, o sunkiojo transporto cia apstu, daug baziu, asfaltbetonio gamykla, regitros mokiniai su furom, betono 2 gamyklos ir tt.t Pridare saligatviu is abieju pusiu nors puikiai zino kad zmones i regitra atvaziuoja visi masinom, nes buten si vieta ir susijusi su tuo. I technikini atvaziave masinos netelpa, tenka aplenkineti ale saleles vadinamas per priespriesinio eismo juostas, pridare kazkokiu iskisuliu su bordiurais kurie po pirmos ziemos bus isvartyti, zodziu poperiui gal ir grazu, bet nuo realybes toli dar.

  3. Red wing says:

    Suremontuoti tai puiku, o kam siaurinti gatvę iki 3m.,juk padidėja avaringumas…

    • Blue wing says:

      Nepadidėja, o sumažėja. Mašina 2m pločio – laisvai telpa. Pilnas miestas 3m pločio juostų ir visi puikiai telpa, nes čia yra STANDARTAS. Visi važiuoja susikaupę, žiūri į kelią ir neviršija greičio. O siaurina, nes nuo sovietmečio pilna pasilikusių gatvių skirtų tankams pravažiuoti kurių juostos plotis 3.5m ar 4m. Tiek tiesiog nereikia, perplatu. Pažiūrėk į Panerių g. Dvi juostos po 5m, bet visi važiuoja dviem eilėm betkaip. Va tada tikrai padidėja avaringumas.

      • Kęstutis says:

        o naujamiestyje irgi buvo per plačios juostos? suprantu, kad reikia takų dviračiams, bet jų sezonas max 6 mėn., o susiaurinus gatves automobilių spūstys padidėjo. daugelyje gatvių po rekonstrukcijos situacija pasikeitė į blogąją pusę

        • Andrius says:

          Spūstis tikrai ne dėl susiaurintų juostų. Spūstis formuojasi nuo šviesaforų ir nesvarbu ar iki šviesoforo važiuosi greitai plačia gatve, ar lėtai siaura, vistiek lauksi. Spūstis didėja dėl didėjančio gyventojų skaičiaus, reikia susitaikyti su tuo

      • KONCERVLIBERMARKSISTINIU LEVAKU PASIEKIMAI says:

        O KOKIO PLOCIO SUNKUSIS TRANSPORTAS MATAVAI ???? GAL ATSISESTUM UZ VAIRO IR PAVAZINETUM TOKIA GATVE ?????? SI GATVE APSKRITAI TURI BUT 4 EISMO JUOSTU…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist