Reikėtų tirti tokius neracionalių sprendimų finansavimus. Kam tas viadukas buvo statomas? Kažkas planavo ten sau verslo centrą ar kitas statybas ir pasiruošė sau infrastruktūrą už Valstybinius pinigus?
Objektai statomi, bet beveik niekas nevysto infrastruktūros. Kaip taip galima?…
Tai kad buvo viešas svarstymas šiemet – dalyvavau. Iš Buivydišių pusės Citus asfaltuos, o iš Justiniškių – savivaldybė. Čia viaduko prijungimas yra privaloma sąlyga Citus projekto, kuris tik prasideda, pridavimui. Statytojai minėjo, kad greičiausiai asfaltuos kitais metais. Autorius akivaizdžiai nepasidomėjo.
Gal ne visada paiso – nežinau, neturiu tokių duomenų, tai paprašysiu pasidalinti. Bet šiuo atveju dar labai anksti spręsti ar nevykdys. Šitam projekte, kaip minėjau, asfaltavimas pririštas prie pirmo Citus etapo pridavimo. Pirmo etapo darbai smarkiai įsibėgėję ir labai abejoju ar ar ten įsikėlę žmonės bus labai patenkinti gyvendami palei žvyrkelį. Be to tas pirmas etapas žiūrint į visą sklypą tai labai maža dalis verslo investicijų, tai nenoriu tikėti, kad verslas pažiūrės pro pirštus ir net manau patys pajudins savivaldybę greičiau pabaigti savo dalį. Vis tik viskas paskaičiuota. Be to projekte numatyta pilna infrastruktūra – apšvietimas, šaligatvis ir dviračių takas, kas dabar yra privaloma ir kiek dalyvavau paskutiniu metu viešųjų svcarstymų, tai visur būna įtraukta ir iš įgyvendintų projektų matosi, kad to paisoma. Net susitelkę gyventojai išsireikalauja iš statytojų savo infrastruktūros pagerinimo, kas visai nesusiję atrodytų.
Mes taip ES pinigus išvaistėm, kad gražu žiūrėti. Sukišo milijonus kaimuose šaligatviams ir parkams, kur visi jauni išvažiuoja, o likę invalidai į šeimų maršą važiuoja ir prieš ES lozungus kalba. Juokdarių tauta.
Normalu, pastatė ateičiai už ES pinigus, o kai bus galimybės ir finansai pabaigs. Dabar čia paskutiniam prioritete šita vieta. Pagal kai kuriuos atrodo jog geriau būtų nestatę pirmoje vietoje, o po dvidešimties metų statytų už savo pinigus ir dar žymiai brangiau. Galim dar geriau padaryti: apskelbti viaduką kaip skirtą tik pėstiesiems visams laikams ir užsėti ant šlaitų žolę. Laiptai jau dabar lygtais yra, jei ne – pristatyti. Ir viskas, problem solved.
Darbų pradžia jums liko neaiški, ar jūs kreipėtės šiemet į Vilniaus miesto savivaldybę? Ar pakanka kreiptis vieną kartą ir tuo remiantis kelis metus rašysit straipsnį?
Reikėtų tirti tokius neracionalių sprendimų finansavimus. Kam tas viadukas buvo statomas? Kažkas planavo ten sau verslo centrą ar kitas statybas ir pasiruošė sau infrastruktūrą už Valstybinius pinigus?
Objektai statomi, bet beveik niekas nevysto infrastruktūros. Kaip taip galima?…
Tai kad buvo viešas svarstymas šiemet – dalyvavau. Iš Buivydišių pusės Citus asfaltuos, o iš Justiniškių – savivaldybė. Čia viaduko prijungimas yra privaloma sąlyga Citus projekto, kuris tik prasideda, pridavimui. Statytojai minėjo, kad greičiausiai asfaltuos kitais metais. Autorius akivaizdžiai nepasidomėjo.
Pažadai ne visada yra vykdomi. Bet savivaldybė dažnai į tai nekreipia dėmesio.
Gal ne visada paiso – nežinau, neturiu tokių duomenų, tai paprašysiu pasidalinti. Bet šiuo atveju dar labai anksti spręsti ar nevykdys. Šitam projekte, kaip minėjau, asfaltavimas pririštas prie pirmo Citus etapo pridavimo. Pirmo etapo darbai smarkiai įsibėgėję ir labai abejoju ar ar ten įsikėlę žmonės bus labai patenkinti gyvendami palei žvyrkelį. Be to tas pirmas etapas žiūrint į visą sklypą tai labai maža dalis verslo investicijų, tai nenoriu tikėti, kad verslas pažiūrės pro pirštus ir net manau patys pajudins savivaldybę greičiau pabaigti savo dalį. Vis tik viskas paskaičiuota. Be to projekte numatyta pilna infrastruktūra – apšvietimas, šaligatvis ir dviračių takas, kas dabar yra privaloma ir kiek dalyvavau paskutiniu metu viešųjų svcarstymų, tai visur būna įtraukta ir iš įgyvendintų projektų matosi, kad to paisoma. Net susitelkę gyventojai išsireikalauja iš statytojų savo infrastruktūros pagerinimo, kas visai nesusiję atrodytų.
Mes taip ES pinigus išvaistėm, kad gražu žiūrėti. Sukišo milijonus kaimuose šaligatviams ir parkams, kur visi jauni išvažiuoja, o likę invalidai į šeimų maršą važiuoja ir prieš ES lozungus kalba. Juokdarių tauta.
Normalu, pastatė ateičiai už ES pinigus, o kai bus galimybės ir finansai pabaigs. Dabar čia paskutiniam prioritete šita vieta. Pagal kai kuriuos atrodo jog geriau būtų nestatę pirmoje vietoje, o po dvidešimties metų statytų už savo pinigus ir dar žymiai brangiau. Galim dar geriau padaryti: apskelbti viaduką kaip skirtą tik pėstiesiems visams laikams ir užsėti ant šlaitų žolę. Laiptai jau dabar lygtais yra, jei ne – pristatyti. Ir viskas, problem solved.
Aš abejoju, kad užbaigti kainuotų milijonus, kuriuos dabar skiria visokiems koncepciniams projektams (kurių po to vis tiek nestato, nes nėra pinigų).
Matyt miesto vadovai nėra skaitę Kazio Binkio knygelės ” Dirbk ir baiki”.
Darbų pradžia jums liko neaiški, ar jūs kreipėtės šiemet į Vilniaus miesto savivaldybę? Ar pakanka kreiptis vieną kartą ir tuo remiantis kelis metus rašysit straipsnį?
matosi, kad straipsnis pasidalintas is garsaus jau viesojo transporto “myletojo”, manau jis tik problemas kele, o ne gilinasi
Ner ko stebėtis, Pazaduko ir Pakalniuko tik su lazda per kuprą galima priversti kažką daryti, bet ir tai nepadeda…
Nu jei rašote straipsnius apie vizualinius projektus kurie keičia miesto vaizda, nu tai įdėkit nuotraukas ar planus…
tai gal atsimerk? neuztenka vienos aiskios nuotraukos? Ir ka pakeis kita nuotrauka?