Senamiestyje įsigaliojus naujai eismo organizavimo tvarkai, pažeidėjus fiksuos specialios kameros

Komentarai 7

  1. Algi po says:

    Senamiesčio gatvės primena ,,kartodromą,, .Jokios minties ir strategijos.Neplautos gatvės,šaligatviai,apdulkėjusios vitrinos, šiukšlių dėžės prie maitinimosi vietų? Gatvėse kamščiai, šaligatviai susiaurinti,kad motinos su kūdikio vežimėliais neprasilenkia! Vardan alaus barų ir kavinių?Kas tai?

  2. vardas says:

    Auksiniam kardui: Pažiūrėjau Streetview Hagą – didesnioji dalis 3-4 aukštų perimetrinio užstatymo pastatai, bežiūrėdamas pastebėjau ne vieną 5 ir daugiau aukštų pastatą. Taip kad Haga, kaip pavyzdys, netinka. Įdomumo dėlei pažiūrėjau kitą panašaus gyventojų skaičiaus nesovietinę sostinę – helsinkį. Ten dominuoja 5-7 aukštų perimetrinis užstatymas. Taip kad yra klaidinantis tamstos užsiciklinimas ties individualiais pastatais miesto centre.

    • Auksinis kardas says:

      Kalba buvo konkrečiai apie keliones į centrą – vakarų Europoje yra labai mažai Vilniaus dydžio miestų su rajonais, iš kurių transportas iki centro nenuvažiuoja per 15 min. ar mažiau ir su gera talpa (o ne trim ar keturiais autobusais kaip Vilniuje). Haga yra vienas tų miestų. Dėl pastatų aukščio – niekas čia nėra užsiciklinęs ant individualių namų. Vakarų Europoje yra paprasta formulė: kuo arčiau centro, tuo didesni namai. Centre būna keturių-šešių aukštų pastatai (primenantys Naujamiestį), toliau dažnai eina sublokuoti namai kelių aukštų, dar toliau – privatūs namai. Taip yra parktiškai visur, ar Vokietijoje, ar Švedijoje, ar Olandijoje. Vilniuje centras yra panašus kaip vakaruose (kas buvo statyta iki WW2), dėl to daug kam ir sudaro normalaus miesto įspūdį, bet toliau nuo centro prasideda gryna Rusija su izoliuotais daugiaaukščiais (towers in the park, t.y. geto planavimo) pastatais, kurie toliau yra masiškai statomi, o į miesto centrą užima nuvažiuoti apie valandą piko metu. Taip pat, dėl transporto, Vilniuje yra taikomas grynai rusiškas standartas, kur, jei miestas neturi milijono žmonių, jis yra per mažas metro, o tramvajus yra ‘atgyvenusi priemonė’. Tai yra grynai rusiškas požiūris, kurio nėra niekur daugiau ES.

  3. fizikos dėsniai says:

    Labai reikalingas, minimum 20 metų vėlavęs sprendimas. Tai kas dabar padaryta (ypač prieš kilpinio eismo įvedimą) su senamiesčiu yra kažkas baisaus automobilių eismo prioretizavimo prieš pėsčiuosius prasme. Kilpinio eismo įvedimas yra puikus ir labai reikalingas žingsnis einant senamiesčio išautomobilizavimo linkme.

    Sekantis žingsnis – pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, eismo juostų lygį padaryti viename lygyje su šaligatviais ir visą eismą – auto, pėstieji ir dviratininkai – paleisti vykti kartu. Toks sprendimas sukurs palankiausias sąlygas pėstiesiems.

  4. Auksinis kardas says:

    OK, o dabar padarykite normalia transporto sistema, kuri leistu is bet kurios miesto dalies patekti i senamiesti per 15 minuciu, kaip yra visuose panasaus dydzio vakaru miestuose. Ai pala, tai nebus labai paprasta, nes paskutinius 30 metu miegojote ir nieko nedarete.

    • Jonas says:

      Gali pavyzdį miesto, kuris yra panašaus dydžio, gyventojų skaičiaus ir tankumo ir miesto centras iš kiekvienos miesto vietas pasiekiamas per 15 minučių?

      • Auksinis kardas says:

        Tankumo panašaus miesto nėra, nes jūsų analfabetai planuotojai plečia miestą į vieną pusę, kitą (tą su daugiau infrastruktūros) palikę kaip kaimą, dėl to nominalus tankumas gaunasi mažesnis. Bet jei nori miesto, kur gali iš bet kurio rajono per 15min. nuvažiuoti į centrą (neskaitant kokiu penkių minučių ėjimo iki/nuo stotelės) tai gali imti praktiškai bet kurį panašaus populiacijos dydžio Vokietijos ar Olandijos miestą. Jei nori konkretaus pavyzdžio – the Hague. Pirmyn – eik į StreetView (ar ten kokį Yandex maps, kaip patinka VMS) ir pats pasibandyk. Net nekalbu apie tai, kad vakaruose žmonės gyvena mažaaukštėje statyboje su privačiais kiemeliais, kai Vilniuje yra statoma lygiai taip, kaip Rusijoje – tai yra pergrūsti skruzdelynai, dėl ko Vilniuje tas keliavimo laikas turėtų būti gerokai mažesnis. Vietoje to, jis yra kokius tris kartus didesnis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist