Vilniaus gatvės

Pristatyti svarbiausi Vilniaus miesto infrastruktūros projektai (2021 m. sąrašas)

Savivaldybė siekia vis daugiau darbų atlikti ne tik atnaujindama susidėvėjusią infrastruktūrą, bet ir iš esmės pertvarkydama gatves bei sankryžas, taip užtikrinant patogesnį pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimą, saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams bei kokybiškesnius eismo organizavimo sprendimus.

Šiemet planuojama užbaigti grandiozinę vadinamosios Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją, po kurios ši miesto arterija taps dviejų lygių sankryža. Per parą šią sankryžą kerta 60 tūkst. transporto priemonių, todėl po rekonstrukcijos eismas minėtoje vietoje ne tik bus sklandesnis, bet ir saugesnis visų eismo dalyvių atžvilgiu.

Taip pat planuojama įrengti bent kelias – Amatų ir Smalinės gatves. Bus vykdomas Kareivių gatvės tarp Verkių g. ir Kalvarijų g., Vilniuje, kapitalinio remonto projektas, įrengiant viešojo transporto A juostą, kuri sukurs nenutrūkstamą viešojo transporto giją judriose miesto gatvėse.

 

2021 m. finansuojami statybos objektai

 Objektas
Kareivių gatvės tarp Verkių g. ir Kalvarijų g., Vilniuje, kapitalinio remonto projektas, įrengiant viešojo transporto A juostą
Smalinės gatvės statybos ir rekonstravimo projektas
Amatų gatvės nuo Naugarduko g. iki Švitrigailos g. statybos projektas
Mileišiškių ir Šatrijos Raganos gatvių sankryžos rekonstravimo projektas
Pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Vilniaus miesto Iešmininkų gatvėje įrengimas
Kernavės g. nuo Žalgirio g. iki Lvovo g. rekonstrukcija, įrengiant modernias eismo saugos priemones
Dviejų lygių sankryžos Vilniuje, Žirnių g., Liepkalnio g. ir Minsko pl. rekonstravimas
Centrinės gatvės bulvaro su rekreacine įranga įrengimas Paplaujos rajone
Širvintų gatvės rekonstravimo, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų g. ir Kernavės g. naujos statybos bei Kernavės g. atkarpos nuo Linkmenų g. iki Ozo g. kapitalinis remontas
Gurių gatvės ir Juodojo kelio sankryža ir Juodojo kelio ir Tolimosios gatvės sankryža
Tuputiškių serpantinas Žiedų g.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
142 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
26 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Naujininkietis
Naujininkietis
4 mėnesius

Kam tas pėsčiųjų tunelis per geležinkelį Naujininkuose? Jūs spręskite, kaip atlaisvinti D.ir Girėno-Šaltkalvių-Kapsų g. sankryžą nuo eismo srauto??? Juk piko valandomis neįmanoma išvažiuoti į visas 4 puses! Gal įrengti dar vieną išvažiavimą – iš Prūsų g. į Aplinkelį? Galvokit, inžinieriai…

Из Вильнюса, но желающая сбежать
Из Вильнюса, но желающая сбежать
4 mėnesius

Kareiviu A juosta??? Jus juokaujat? Nesamone! Ten troleibusai ir busai (6\7\10) i skirtingas pusiais gi suko i abi puses vaziuojant. Norit kad autobusai\troleibusai sukeltu dar didesnius kamsciius!? Tu gali vaziuot tik antra juosta, pirma BEVEIK VISADA TUSCIA nes ten viesojo transporto judejimas ne toks daznas (ir beveik niekada neveluoja, beje, tikrai ne sita atkarpa uzstringa daugiausiai) ir dar pas tave i juosta persirekiuoja, kad pasukt i kaire! (10\6 troleibusai Verkiu-Kareiviu) jie ir taip sukelia daug nepatogumu ten, O turedama visa juosta tik sau!? Vilnieciai, atsibuskit nuo nesamoniu! As tai nevairuoju, man dzyn, as kaip tik troleibuse ir vaziuoju ir zinau… Skaityti daugiau

Lipofkė
Lipofkė
4 mėnesius

Kam skelbt tą Liepkalnio sankryžą kaip svarbiausią, kai tai yra 2019 m. projektas? Jis tuoj baigsis už kelių mėnesių. Iešmininkų tuneliukas… , koks jis svarbiausias? Nei srautų, nei didelio poreikio. Pritaikytas tik pėstiesiems. Kur Mykolo Lietuvio ir kiti žadėti prieš pirmą kadenciją?

Žvejys
Žvejys
4 mėnesius

O kur du tiltai per Nerį? Balsavom, rinkom, Savivaldybė išsirinko. Treti metai ir nulis emocijų. Kam sukelti tokį furorą ir nieko nedaryti? Projekai morališkai ir techniškai pasens.

Zosė
Zosė
4 mėnesius

Liepkalnio gatvės objektą pabaigę nepamirškit palopyt

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button