„Vilniaus viešasis transportas“ nori efektyvinti veiklą

Komentarai 11

  1. Žmogus says:

    Paluosuokit zolyno g esančią visa vvt administracija ir sutaupysite daug pinigų

  2. Gintaras says:

    Jei viešojo transporto autobusas ar troleibusas artėja prie perėjos,sankryžos,tai likus mažiau nei 50-100m šviesoforas neturėtų persijungti į raudoną.Juk transporte yra gps,reiktų proto įkrėsti į šviesoforus.Nuo Pašilaičių iki Saulėtekio yra daugiau nei 40 šviesoforų,kurie persijungia nuo 1 iki 2,6 min.Dabar stotelės daugiausia tarp šviesoforų.Jei pravažiuojama per žalią,stotelėje įlipa-išlipa keleiviai,prie kito šviesoforo jau degs raudona.Kita problema-grafikai nepritaikyti spūstims.Jei jau pastovios spūstys,tai ir grafikuose tai turėtų atsispindėti.Vairuotojai spūstyse prastovi savo pietų metą…

  3. Matijus says:

    Kas čia kur atsigaus, į kelių infrastruktūra nieko neinvestuojama, panaikinus rodykles prie sankryžų didžiuliai kamščiai, net atskira juostą autobusams nieko nepadeda, Šiaurinė g. dar nepradeda, gatvės siaurinamos, sviesaforu tik daugėja, viadukų nebestatoma… Žmonėms reikia vaikus į darželį ir mokyklą toli vežti, nes vietose tik tankinasi namai. Tai žmonės renkasi geriau automobilį…, nors vyksta diskriminacija Vilniuje iš dabartinės valdžios automobilių vairuotojams…

  4. MikrorajonVibes says:

    Konsultacija už dyką: 1. Atleiskite visus, kas buvo nors kaip prisidėjęs prie šitos posovietinės irštvos vadovavimo ir ‘strategijų’ kūrimo. 2. Nusamdykite naują vadovybę, kurios branduolį sudarys olandai, vokiečiai, prancūzai ir kiti vakarų europiečiai, 3. Pamirškite apie VT nešamą pelną, geras VT visada neš tiesioginį nuostolį, jo efektas yra skaičiuojamas kitaip (paklauskite naujos vadovybės kaip).

    • Jin says:

      Nuo 2 punkto “biški” maža saviverte tvoskia…

    • Nereikalingas says:

      Jo, atleiskite visus. Darbo kodekso Lt nėra, yra diktatorius MikrorajonVibes, kuriam paliepus visi lekia iš darbo.

    • Darius says:

      O kas tiems Vokiečiams algas mokės? tu? Vokietis dar pagyventi turėtų Vilniuje, kad suprastu kaip mūsų VT veikia (žmonių nuomonė apie VT, svarbiausi miesto taškai, ir pan), tik tada galėtų kažką daryti.
      Šiaip nelogiškai čia surašei. Aš ir žinau kaip geriau gyventi Lietuvoje. Pakelti algas iki šveicariško lygio ir uždrausti darbą, kad žmonės nebūtų pavargę. Cha kaip paprasta ane?

  5. Efektyvus vadovas says:

    Šaunuoliai, manau tikrai dar galima suoptimizuoti veiklą labiau, bent jau taip, kad VVT nebūtų nuostolingas. Jeigu paleisti mažiau transporto – labai stipriai išaugs išnaudojimo koeficientas. Nes kitaip neapsimoka apskritai turėti viešąjį transportą mieste – turime dviračių takus, paspirtukus, o ir miestas šiaip mažas – galima vaikščioti daugiau.

    • Nereikalingas says:

      Toks neefektyvus transportas, kad šnd ryte į 1G net įlipt nebuvo galima. Reiktų mažiau paleisti ir gal ant stogų galėtų vežti kaip kokioj Indijoj “sutankinimo būdu”? Toks mažas miestas, kad vienas plačiausių pagal gyventojų sk – pėsčiom nuo Pilaitės iki Saulėtekio pats tas. Dar šaligatvius efektyviai apmokestint VT padėtų.

      • Sarcastic Bob says:

        Gal visgi tame komentare buvo kažkiek sarkazmo 🙂

        • Nereikalingas says:

          Arba zmogus is tikro taip mano. Juk paleidus maziau transporto – is tikro isaugtu panaudojimo koeficientas. Kas teisybe, tas ne melas. 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist