Viešasis transportas

„Vilniaus viešasis transportas“ nori efektyvinti veiklą

Nuo pandemijos nukentėjusi ir nuostolius šiemet prognozuojanti keleivių vežimo įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ieškos galimybių efektyvinti veiklą. 

Įmonė BNS teigė, kad išsami jos veiklos procesų ir jų efektyvumo analizė padės identifikuoti problemas, sritis, kurias reikia tobulinti.  

Vilniaus miesto savivaldybės valdoma įmonė šią savaitę paskelbė preliminarios 67 tūkst. eurų (be PVM) vertės konkursą. Jos laimėtojas parengs pokyčių modelį ir planą, rašoma centriniame viešųjų pirkimų portale. 

 

Laimėtoją norima atrinkti iki gruodžio, o visą procesą įgyvendinti iki 2023 metų pabaigos. 

Pandemijai sumažinus keleivių srautą ir pabrangus kurui šiemet VVT prognozuoja 3 mln. eurų nuostolį. Vien pirmąjį pusmetį įmonė jau patyrė beveik 2 mln. eurų nuostolio. 

Pasak bendrovės, pandemija parodė, kad menkas lankstumas, ilgi vidiniai procesai, palyginti žemas skaitmenizavimo lygis ypač paveikia dideles įmones, tarp jų – ir beveik 2 tūkst. darbuotojų turinčią VVT.

 

2019 metais ji pervežė 165,5 mln. keleivių, o per pirmąjį šių metų pusmetį – vos 38,6 mln. 

Birželio pabaigoje vadovavimą VVT perėmęs Darius Aleknavičius teigė, kad nors ir matyti palankių ženklų – keleivių srautas atsigauna, – tačiau situacija lieka neapibrėžta. 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
30 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
11 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Žmogus
Žmogus
12 dienas (-ų)

Paluosuokit zolyno g esančią visa vvt administracija ir sutaupysite daug pinigų

Gintaras
Gintaras
13 dienas (-ų)

Jei viešojo transporto autobusas ar troleibusas artėja prie perėjos,sankryžos,tai likus mažiau nei 50-100m šviesoforas neturėtų persijungti į raudoną.Juk transporte yra gps,reiktų proto įkrėsti į šviesoforus.Nuo Pašilaičių iki Saulėtekio yra daugiau nei 40 šviesoforų,kurie persijungia nuo 1 iki 2,6 min.Dabar stotelės daugiausia tarp šviesoforų.Jei pravažiuojama per žalią,stotelėje įlipa-išlipa keleiviai,prie kito šviesoforo jau degs raudona.Kita problema-grafikai nepritaikyti spūstims.Jei jau pastovios spūstys,tai ir grafikuose tai turėtų atsispindėti.Vairuotojai spūstyse prastovi savo pietų metą…

Matijus
Matijus
14 dienas (-ų)

Kas čia kur atsigaus, į kelių infrastruktūra nieko neinvestuojama, panaikinus rodykles prie sankryžų didžiuliai kamščiai, net atskira juostą autobusams nieko nepadeda, Šiaurinė g. dar nepradeda, gatvės siaurinamos, sviesaforu tik daugėja, viadukų nebestatoma… Žmonėms reikia vaikus į darželį ir mokyklą toli vežti, nes vietose tik tankinasi namai. Tai žmonės renkasi geriau automobilį…, nors vyksta diskriminacija Vilniuje iš dabartinės valdžios automobilių vairuotojams…

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
14 dienas (-ų)

Konsultacija už dyką: 1. Atleiskite visus, kas buvo nors kaip prisidėjęs prie šitos posovietinės irštvos vadovavimo ir ‘strategijų’ kūrimo. 2. Nusamdykite naują vadovybę, kurios branduolį sudarys olandai, vokiečiai, prancūzai ir kiti vakarų europiečiai, 3. Pamirškite apie VT nešamą pelną, geras VT visada neš tiesioginį nuostolį, jo efektas yra skaičiuojamas kitaip (paklauskite naujos vadovybės kaip).

Jin
Jin
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Nuo 2 punkto “biški” maža saviverte tvoskia…

Nereikalingas
Nereikalingas
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Jo, atleiskite visus. Darbo kodekso Lt nėra, yra diktatorius MikrorajonVibes, kuriam paliepus visi lekia iš darbo.

Darius
Darius
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

O kas tiems Vokiečiams algas mokės? tu? Vokietis dar pagyventi turėtų Vilniuje, kad suprastu kaip mūsų VT veikia (žmonių nuomonė apie VT, svarbiausi miesto taškai, ir pan), tik tada galėtų kažką daryti.
Šiaip nelogiškai čia surašei. Aš ir žinau kaip geriau gyventi Lietuvoje. Pakelti algas iki šveicariško lygio ir uždrausti darbą, kad žmonės nebūtų pavargę. Cha kaip paprasta ane?

Efektyvus vadovas
Efektyvus vadovas
14 dienas (-ų)

Šaunuoliai, manau tikrai dar galima suoptimizuoti veiklą labiau, bent jau taip, kad VVT nebūtų nuostolingas. Jeigu paleisti mažiau transporto – labai stipriai išaugs išnaudojimo koeficientas. Nes kitaip neapsimoka apskritai turėti viešąjį transportą mieste – turime dviračių takus, paspirtukus, o ir miestas šiaip mažas – galima vaikščioti daugiau.

Nereikalingas
Nereikalingas
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Efektyvus vadovas

Toks neefektyvus transportas, kad šnd ryte į 1G net įlipt nebuvo galima. Reiktų mažiau paleisti ir gal ant stogų galėtų vežti kaip kokioj Indijoj “sutankinimo būdu”? Toks mažas miestas, kad vienas plačiausių pagal gyventojų sk – pėsčiom nuo Pilaitės iki Saulėtekio pats tas. Dar šaligatvius efektyviai apmokestint VT padėtų.

Sarcastic Bob
Sarcastic Bob
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Nereikalingas

Gal visgi tame komentare buvo kažkiek sarkazmo 🙂

Nereikalingas
Nereikalingas
13 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Sarcastic Bob

Arba zmogus is tikro taip mano. Juk paleidus maziau transporto – is tikro isaugtu panaudojimo koeficientas. Kas teisybe, tas ne melas. 🙂

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button