Viešasis transportas

Vilniaus politikai spręs, ar pritarti 159 troleibusų įsigijimui

Vilniaus savivaldybės taryba trečiadienį svarstys, ar pritarti sostinės troleibusų parko atnaujinimui per dešimtmetį įsigyjant 159 troleibusus.

Projekte siūloma pritarti „Vilniaus viešojo transporto“ valdybos sprendimui dėl troleibusų su autonomine rida įsigijimo 2021-2030 metais, užtikrinant, kad bendri įsigijimo sandoriai neviršytų 92,43 mln. eurų.

Pirmieji 50 tokio tipo troleibusų bus perkami iš Aplinkos projektų valdymo agentūros skirtų 10 mln. eurų. Planuojama, kad jie į sostinės gatves išriedės 2023 metais.

 

Naujo tipo troleibusai su autonomine rida, lyginant su įprastiniais, gali nuvažiuoti apie 30 kilometrų be kontaktinio tinklo ir esant reikalui apvažiuoti kliūtis gretimomis gatvėmis.

Žadama, kad naujieji troleibusai taip pat turės vėdinimo sistemą, kuri, anot „Vilniaus viešojo transporto“, padės pristabdyti koronaviruso plitimo riziką.

Autorius Ignas Jačauskas

 
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
24 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
16 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vilnietis
Vilnietis
14 dienas (-ų)

Geriau jau elektra varomus autobusus pirkti. Dabar ir ateityje reikia palaikyti elektros tiekimo linijas. Tai papildomai kainuoja ir Vilniaus m. nepuošia.

NUnu
NUnu
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Vilnietis

pasižiūrėk kainoraščius elektrobusų, per paskutinisu metus batarkės tris kart pabrango, prieinamos kainos dabar tik elektromobiliams, kur gamintojai patys investavo į batarikių gamybą. Beje greito įkrovimo stotelės ir jų palaikymas belekiek kainuoja, labiau apkrovus kontaktinį tinklą būtų tas ant to.

ttttt
ttttt
14 dienas (-ų)

kada nupirks,butinai reikia apklijuoti baisia reklama kaip dabar

Pijokas
Pijokas
14 dienas (-ų)

Būtinai reikia bet tik trijų dalių tokiu kaip dabar važinėja 19 maršrutu

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
14 dienas (-ų)

Gerai, kad keičia chlamus senus naujais, bet neapsimeskime, kad čia kažkoks didelis sistemos pagereinimas. Viso labo perdegusios lemputės pakeitimas. Pagerinimas bus kai statysime light rail sistemą su pilnu right of way. Čia – tik turškimasis savo mėšle.

Dakota
Dakota
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Troleibusai geriau nei autobuisai bet vistiek nublanksta prieš tramvajus

XooX
XooX
15 dienas (-ų)

Gal tie trūlai iki Tarandės ar Kalnėnų važiuos?

Mykolas
Mykolas
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  XooX

atjungti šituos subarbanitus nuo miesto ir atiduoti rajonui

Dakota
Dakota
14 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Mykolas

Į tokias vietas būtų patogus light rail. Dažniausiai Vilniuje žmonės gyvena užmiesčiuose ne dėl to, kad negali mieste, bet dėl to, kad užmiestyje tiesiog pigiau. Reikia tankinti mažesnių gyventojų skaičių rajonus statant gerus viešus namus, tada labai apsimokėtų.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button