Geriau jau elektra varomus autobusus pirkti. Dabar ir ateityje reikia palaikyti elektros tiekimo linijas. Tai papildomai kainuoja ir Vilniaus m. nepuošia.
pasižiūrėk kainoraščius elektrobusų, per paskutinisu metus batarkės tris kart pabrango, prieinamos kainos dabar tik elektromobiliams, kur gamintojai patys investavo į batarikių gamybą. Beje greito įkrovimo stotelės ir jų palaikymas belekiek kainuoja, labiau apkrovus kontaktinį tinklą būtų tas ant to.
Gerai, kad keičia chlamus senus naujais, bet neapsimeskime, kad čia kažkoks didelis sistemos pagereinimas. Viso labo perdegusios lemputės pakeitimas. Pagerinimas bus kai statysime light rail sistemą su pilnu right of way. Čia – tik turškimasis savo mėšle.
Į tokias vietas būtų patogus light rail. Dažniausiai Vilniuje žmonės gyvena užmiesčiuose ne dėl to, kad negali mieste, bet dėl to, kad užmiestyje tiesiog pigiau. Reikia tankinti mažesnių gyventojų skaičių rajonus statant gerus viešus namus, tada labai apsimokėtų.
Tai aišku kad pirks. Opozicija įtakos tarbyboje neturi, tai tie “svarstymai” – formalumas. Pamąstymui – atnaujino jie autobusus – turim naujausią autobusų parką ES(!) – o žmonių naudojančių VT skaičius tik sumažėjo.
Logiška, dėl 2020-ųjų – jokių klausimų, išmetam iš paveikslo. Patikrinau duomenis pats, nes prieš tai pasitikėjau kitų žmonių nuomonė (kaltas, nepadariau fact checking’o 🙂 BET Pagal tai ką aš matau (stat.gov.lt) – augimas tik nuo 2017, o 2019-aisiais mes tik artėjom prie 2014-ųjų metų reikšmių. Aš neturiu tiek duomenų kiek jus greičiausiai turite, bet man atrodo kad ne viskas taip akivaizdu.
Geriau jau elektra varomus autobusus pirkti. Dabar ir ateityje reikia palaikyti elektros tiekimo linijas. Tai papildomai kainuoja ir Vilniaus m. nepuošia.
pasižiūrėk kainoraščius elektrobusų, per paskutinisu metus batarkės tris kart pabrango, prieinamos kainos dabar tik elektromobiliams, kur gamintojai patys investavo į batarikių gamybą. Beje greito įkrovimo stotelės ir jų palaikymas belekiek kainuoja, labiau apkrovus kontaktinį tinklą būtų tas ant to.
kada nupirks,butinai reikia apklijuoti baisia reklama kaip dabar
Būtinai reikia bet tik trijų dalių tokiu kaip dabar važinėja 19 maršrutu
Gerai, kad keičia chlamus senus naujais, bet neapsimeskime, kad čia kažkoks didelis sistemos pagereinimas. Viso labo perdegusios lemputės pakeitimas. Pagerinimas bus kai statysime light rail sistemą su pilnu right of way. Čia – tik turškimasis savo mėšle.
Troleibusai geriau nei autobuisai bet vistiek nublanksta prieš tramvajus
Gal tie trūlai iki Tarandės ar Kalnėnų važiuos?
atjungti šituos subarbanitus nuo miesto ir atiduoti rajonui
Į tokias vietas būtų patogus light rail. Dažniausiai Vilniuje žmonės gyvena užmiesčiuose ne dėl to, kad negali mieste, bet dėl to, kad užmiestyje tiesiog pigiau. Reikia tankinti mažesnių gyventojų skaičių rajonus statant gerus viešus namus, tada labai apsimokėtų.
Negąsdinkit COVID`ais žmonių, nes jei trulikai išriedės į gatves 2023 m., tai pagal kitas šalies galvas – jau būsime pamiršę ta koronę.
Tai aišku kad pirks. Opozicija įtakos tarbyboje neturi, tai tie “svarstymai” – formalumas. Pamąstymui – atnaujino jie autobusus – turim naujausią autobusų parką ES(!) – o žmonių naudojančių VT skaičius tik sumažėjo.
Sumažėjo per pandemiją tik, o nuo naujų autobusų pirkimo iki pandemijos stabiliai augo keleivių skaičius, kai prieš tai krito.
Logiška, dėl 2020-ųjų – jokių klausimų, išmetam iš paveikslo. Patikrinau duomenis pats, nes prieš tai pasitikėjau kitų žmonių nuomonė (kaltas, nepadariau fact checking’o 🙂 BET Pagal tai ką aš matau (stat.gov.lt) – augimas tik nuo 2017, o 2019-aisiais mes tik artėjom prie 2014-ųjų metų reikšmių. Aš neturiu tiek duomenų kiek jus greičiausiai turite, bet man atrodo kad ne viskas taip akivaizdu.
Eikite į Zuoko komandą, ten tokia demagogija užsiiminėja.
Tai dabar vėl neužilgo turėtų pradėti mažėti, nes autobusai jau pradės senti. Matyt kas 5 metus reikės naujinti, kitaip nevažinėja vilniečiai…
Nors, perkant dyzelinius autobusus, sekantis atnaujinimas matomai buvo planuojamas jau už 5-7 metų. Tai viskas OK, pagal planą 😉