Transportas

Pagaliau: ruošiamasi naujam kelio Vilnius–Utena tvarkymo etapui

Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) paslaugų teikėjus kviečia dalyvauti rinkos konsultacijoje dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo.

Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, iki šių metų balandžio 12 dienos paslaugų teikėjai gali teikti pastabas techninio darbo projekto parengimo techninei specifikacijai. Rinkos konsultacijos metu gauti pasiūlymai ir komentarai bus įvertinti.

Po rinkos konsultacijų bus skelbiamas pirkimas minėto ruožo rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo (kartu su alternatyvių sprendinių parinkimu ir parengimu) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugai įsigyti. Pirkimą planuojama paskelbti šių metų antrąjį ketvirtį.

 

Planuojama, kad darbai kelyje A14 Vilnius–Utena vyks etapais. Ruožas, kurį numatoma rekonstruoti pirmiausia, yra nuo 21,50 iki 39,20 km.   

Paskutiniai rekonstravimo darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena ruože nuo 16,00 iki 21,50 km buvo vykdomi 2019–2020 m. Kelias buvo rekonstruotas iš dviejų eismo juostų į keturias, įrengtos dviejų lygių sankryžos su krašto keliais, pėsčiųjų viadukai, taip pat įgyvendintos aplinkosaugos ir eismo saugą užtikrinančios priemonės, rekonstruoti inžineriniai tinklai.

Magistralė Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
70 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
13 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Asvvj
Asvvj
2 mėnesius

Ant viaduku ir po jais apsvieskite kelia. Viskas sumonuota o vakare neveikia. Ir niekada neveike. Jau metus….

Vytautas
Vytautas
2 mėnesius

Planuojama, planuojama, planuojama… Tvarus tvarumo tvaresnio tvarumo tvaraus tvarumo tvarumas. Tik balsuokite vėl… O mes pasakosime apie tvarumą ir planuosim…
Makaronai verda…

Vaidis
Vaidis
2 mėnesius

Ar sekanti atkarpa irgi planuoja rekonstruoti is 2 eismo juostu i 4 eismo juostas?

Regitra
Regitra
2 mėnesius

Apmokestino taršą, turi turėti pinigų keliams gerinti 🙂

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
2 mėnesius

Viskas yra gerai ir naujienos nėra blogos, bet reikia paminėti labai svarbų faktą apie šią rekonstrukciją, t.y. tą faktą, kad ji, deja, NeAtsIPiRKzZ!!!!!11

Žvejys
Žvejys
2 mėnesius
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Gal skaičiavimo metodiką pateiksi? Suprantu, kad sarkazmas, bet aš ironiškai paprašysiu paskaičiavimų.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
2 mėnesius
Atsakinėti į  Žvejys

Visi keliai neša valstybei nuosotolį. Šis kelias niekada neatsipirks. Js yra ir bus nemokamas bet reikalauja ir reikalaus daug labai brangios priežiūros bei yra ir bus išlaikomas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Kelius reiktų amokesdinti pilnai, kad tokios rekonstrukcija pilnai atsipirktų. Tai yra taisyklė, kuri yra nustatyta bet kokiam rimtesniam nei autobusai viešajam transportui Lietuvoje, t.y. jokių statybų, kol koks sovietinis veikėjas savivaldybėje nenuspręs, kad jos ‘atsipirks’. Ta taisyklė turėtų galioti ir tokiems nuostolius nešantiems projektams kaip šis.

Žvejys
Žvejys
2 mėnesius
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

O tamsta nepamiršote, kad mes mokame kelių mokestį, kuris surenkamas per kuro akcizą? Kaip jis panaudojamas – kitas klausimas ir tas “veikėjas” šiuo atveju niekuo dėtas ir neplakite visko į vieną didelį NeAtsIPiRKzZ!!!!!11.
Ar bandėte vertinti kitus kriterijus – kiek šiame kelyje žuvo žmonių, kiek kiekvienais metais užmušama gyvūnų, žala gamtai, kaip jis kenkia automobiliams, laikas nuo tašo A iki B, tarša, triukšmingumas ir daugelis kitų faktorių bei rodiklių.
Pagalvokite, kokia pats sukūrėte pridėtinę vertę visuomenei, kuri atsipirko…

Paskutinį kartą redaguota 2 mėnesius (Žvejys)
MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
2 mėnesius
Atsakinėti į  Žvejys

OK, o dabar pažiūrime bendrą surinktą sumą iš kuro akcizo ir palyginame ją su išlaidomis keliams ne tik valstybiniu, bet ir savivaldos lygiu (ypač įskaitant taršos daromą žalą ir miestų prarastą erdvę parkavimo vietoms) , ir pamatysime, kad vis tik, deja, šie kelio remonto darbai NeAtsIPiRKzZ!!!!!11 🙁

Paskutinį kartą redaguota 2 mėnesius (MikrorajonVibes)
Žvejys
Žvejys
2 mėnesius
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Mąstykite plačiau, turite šansą pasireikšti ir teikti projekto papildymo – pakeitimo pasiūlymus. Gal būt turite konkrečių veiksmų planą, kai spręsti to kelio problemą, kad ji būtų pelninga. Rašykite tiesiai į susisiekimo ministeriją ar kelių direkciją, turėtų priimti pelningus pasiūlymus.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
2 mėnesius
Atsakinėti į  Žvejys

Aš, jei ką, neprieštarauju esančių kelių rekonstrukcijai. Tiesiog, kai būna kalbama apie kokį rimtą viešojo transporto projektą Vilniuje, komentarų skiltyje pradeda knibždėti automobilistai, amžinai klykiants, kad tas projektas privalo atsipirkti. Tiesiog pasinaudoju proga šioje automobilistams mieloje temoje visiems draugiškai priminti, kad straipsnyje minimas projektas vis tik nėra ir nebus pelningas, bet jis vis tiek yra patvirtintas. T.y. galima teigti, kad jis yra patvirtintas nepriklausomai nuo to fakto, kad jis niekada NeAtsIPiRKzZ!!!!!11

Noriu greičiau numirti
Noriu greičiau numirti
2 mėnesius
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Žinoma, visada viską reikia matuoti iš finasinės pusės. Neatsiperka? Tada kam to reikia? Šalin žmogui ir valstybei nepelningas sritis! Kam ta krašto ir sienų apsauga? Būtų dar geriau – baltarusiškos cigaretės organiškai rinkoje cirkuliuotų. Šiaip, kai pagalvoji, tai ir gatvių apšvietimas nėra labai atsiperkantis dalykas. Automobiliai juk patys apsišviečia sau kelią, o pėstiesiems nėra ko naktim vaikštinėt. Palaukit, kas ten dar nepelninga… ai, paskutinės stadijos vėžiu sergančių žmonių gydymas – kaip ir irgi nelabai pelningas dalykas. Šiaip dar visiškai neatsiperkantis dalykas yra fizinis aktyvumas, nes vis tiek mirsi, tai kam ten tiek vargti ir prakaituoti.

Hmm
Hmm
2 mėnesius
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Gyvenimas niekada neatsiperka, kiek beišleistume ar sutaupytume, visiems pabaigoje vienodai prastai bus:) ne į temą, bet visi komentarai čia ne į temą:]

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button