Planuojama, planuojama, planuojama… Tvarus tvarumo tvaresnio tvarumo tvaraus tvarumo tvarumas. Tik balsuokite vėl… O mes pasakosime apie tvarumą ir planuosim…
Makaronai verda…
Viskas yra gerai ir naujienos nėra blogos, bet reikia paminėti labai svarbų faktą apie šią rekonstrukciją, t.y. tą faktą, kad ji, deja, NeAtsIPiRKzZ!!!!!11
Visi keliai neša valstybei nuosotolį. Šis kelias niekada neatsipirks. Js yra ir bus nemokamas bet reikalauja ir reikalaus daug labai brangios priežiūros bei yra ir bus išlaikomas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Kelius reiktų amokesdinti pilnai, kad tokios rekonstrukcija pilnai atsipirktų. Tai yra taisyklė, kuri yra nustatyta bet kokiam rimtesniam nei autobusai viešajam transportui Lietuvoje, t.y. jokių statybų, kol koks sovietinis veikėjas savivaldybėje nenuspręs, kad jos ‘atsipirks’. Ta taisyklė turėtų galioti ir tokiems nuostolius nešantiems projektams kaip šis.
O tamsta nepamiršote, kad mes mokame kelių mokestį, kuris surenkamas per kuro akcizą? Kaip jis panaudojamas – kitas klausimas ir tas “veikėjas” šiuo atveju niekuo dėtas ir neplakite visko į vieną didelį NeAtsIPiRKzZ!!!!!11.
Ar bandėte vertinti kitus kriterijus – kiek šiame kelyje žuvo žmonių, kiek kiekvienais metais užmušama gyvūnų, žala gamtai, kaip jis kenkia automobiliams, laikas nuo tašo A iki B, tarša, triukšmingumas ir daugelis kitų faktorių bei rodiklių.
Pagalvokite, kokia pats sukūrėte pridėtinę vertę visuomenei, kuri atsipirko…
OK, o dabar pažiūrime bendrą surinktą sumą iš kuro akcizo ir palyginame ją su išlaidomis keliams ne tik valstybiniu, bet ir savivaldos lygiu (ypač įskaitant taršos daromą žalą ir miestų prarastą erdvę parkavimo vietoms) , ir pamatysime, kad vis tik, deja, šie kelio remonto darbai NeAtsIPiRKzZ!!!!!11 🙁
Mąstykite plačiau, turite šansą pasireikšti ir teikti projekto papildymo – pakeitimo pasiūlymus. Gal būt turite konkrečių veiksmų planą, kai spręsti to kelio problemą, kad ji būtų pelninga. Rašykite tiesiai į susisiekimo ministeriją ar kelių direkciją, turėtų priimti pelningus pasiūlymus.
Aš, jei ką, neprieštarauju esančių kelių rekonstrukcijai. Tiesiog, kai būna kalbama apie kokį rimtą viešojo transporto projektą Vilniuje, komentarų skiltyje pradeda knibždėti automobilistai, amžinai klykiants, kad tas projektas privalo atsipirkti. Tiesiog pasinaudoju proga šioje automobilistams mieloje temoje visiems draugiškai priminti, kad straipsnyje minimas projektas vis tik nėra ir nebus pelningas, bet jis vis tiek yra patvirtintas. T.y. galima teigti, kad jis yra patvirtintas nepriklausomai nuo to fakto, kad jis niekada NeAtsIPiRKzZ!!!!!11
Žinoma, visada viską reikia matuoti iš finasinės pusės. Neatsiperka? Tada kam to reikia? Šalin žmogui ir valstybei nepelningas sritis! Kam ta krašto ir sienų apsauga? Būtų dar geriau – baltarusiškos cigaretės organiškai rinkoje cirkuliuotų. Šiaip, kai pagalvoji, tai ir gatvių apšvietimas nėra labai atsiperkantis dalykas. Automobiliai juk patys apsišviečia sau kelią, o pėstiesiems nėra ko naktim vaikštinėt. Palaukit, kas ten dar nepelninga… ai, paskutinės stadijos vėžiu sergančių žmonių gydymas – kaip ir irgi nelabai pelningas dalykas. Šiaip dar visiškai neatsiperkantis dalykas yra fizinis aktyvumas, nes vis tiek mirsi, tai kam ten tiek vargti ir prakaituoti.
Gyvenimas niekada neatsiperka, kiek beišleistume ar sutaupytume, visiems pabaigoje vienodai prastai bus:) ne į temą, bet visi komentarai čia ne į temą:]
Ant viaduku ir po jais apsvieskite kelia. Viskas sumonuota o vakare neveikia. Ir niekada neveike. Jau metus….
Planuojama, planuojama, planuojama… Tvarus tvarumo tvaresnio tvarumo tvaraus tvarumo tvarumas. Tik balsuokite vėl… O mes pasakosime apie tvarumą ir planuosim…
Makaronai verda…
Ar sekanti atkarpa irgi planuoja rekonstruoti is 2 eismo juostu i 4 eismo juostas?
Apmokestino taršą, turi turėti pinigų keliams gerinti 🙂
Viskas yra gerai ir naujienos nėra blogos, bet reikia paminėti labai svarbų faktą apie šią rekonstrukciją, t.y. tą faktą, kad ji, deja, NeAtsIPiRKzZ!!!!!11
Gal skaičiavimo metodiką pateiksi? Suprantu, kad sarkazmas, bet aš ironiškai paprašysiu paskaičiavimų.
Visi keliai neša valstybei nuosotolį. Šis kelias niekada neatsipirks. Js yra ir bus nemokamas bet reikalauja ir reikalaus daug labai brangios priežiūros bei yra ir bus išlaikomas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Kelius reiktų amokesdinti pilnai, kad tokios rekonstrukcija pilnai atsipirktų. Tai yra taisyklė, kuri yra nustatyta bet kokiam rimtesniam nei autobusai viešajam transportui Lietuvoje, t.y. jokių statybų, kol koks sovietinis veikėjas savivaldybėje nenuspręs, kad jos ‘atsipirks’. Ta taisyklė turėtų galioti ir tokiems nuostolius nešantiems projektams kaip šis.
O tamsta nepamiršote, kad mes mokame kelių mokestį, kuris surenkamas per kuro akcizą? Kaip jis panaudojamas – kitas klausimas ir tas “veikėjas” šiuo atveju niekuo dėtas ir neplakite visko į vieną didelį NeAtsIPiRKzZ!!!!!11.
Ar bandėte vertinti kitus kriterijus – kiek šiame kelyje žuvo žmonių, kiek kiekvienais metais užmušama gyvūnų, žala gamtai, kaip jis kenkia automobiliams, laikas nuo tašo A iki B, tarša, triukšmingumas ir daugelis kitų faktorių bei rodiklių.
Pagalvokite, kokia pats sukūrėte pridėtinę vertę visuomenei, kuri atsipirko…
OK, o dabar pažiūrime bendrą surinktą sumą iš kuro akcizo ir palyginame ją su išlaidomis keliams ne tik valstybiniu, bet ir savivaldos lygiu (ypač įskaitant taršos daromą žalą ir miestų prarastą erdvę parkavimo vietoms) , ir pamatysime, kad vis tik, deja, šie kelio remonto darbai NeAtsIPiRKzZ!!!!!11 🙁
Mąstykite plačiau, turite šansą pasireikšti ir teikti projekto papildymo – pakeitimo pasiūlymus. Gal būt turite konkrečių veiksmų planą, kai spręsti to kelio problemą, kad ji būtų pelninga. Rašykite tiesiai į susisiekimo ministeriją ar kelių direkciją, turėtų priimti pelningus pasiūlymus.
Aš, jei ką, neprieštarauju esančių kelių rekonstrukcijai. Tiesiog, kai būna kalbama apie kokį rimtą viešojo transporto projektą Vilniuje, komentarų skiltyje pradeda knibždėti automobilistai, amžinai klykiants, kad tas projektas privalo atsipirkti. Tiesiog pasinaudoju proga šioje automobilistams mieloje temoje visiems draugiškai priminti, kad straipsnyje minimas projektas vis tik nėra ir nebus pelningas, bet jis vis tiek yra patvirtintas. T.y. galima teigti, kad jis yra patvirtintas nepriklausomai nuo to fakto, kad jis niekada NeAtsIPiRKzZ!!!!!11
Žinoma, visada viską reikia matuoti iš finasinės pusės. Neatsiperka? Tada kam to reikia? Šalin žmogui ir valstybei nepelningas sritis! Kam ta krašto ir sienų apsauga? Būtų dar geriau – baltarusiškos cigaretės organiškai rinkoje cirkuliuotų. Šiaip, kai pagalvoji, tai ir gatvių apšvietimas nėra labai atsiperkantis dalykas. Automobiliai juk patys apsišviečia sau kelią, o pėstiesiems nėra ko naktim vaikštinėt. Palaukit, kas ten dar nepelninga… ai, paskutinės stadijos vėžiu sergančių žmonių gydymas – kaip ir irgi nelabai pelningas dalykas. Šiaip dar visiškai neatsiperkantis dalykas yra fizinis aktyvumas, nes vis tiek mirsi, tai kam ten tiek vargti ir prakaituoti.
Gyvenimas niekada neatsiperka, kiek beišleistume ar sutaupytume, visiems pabaigoje vienodai prastai bus:) ne į temą, bet visi komentarai čia ne į temą:]