Kodėl jis tiesiog sovietinis? Kodėl mes taip apibūdiname ir bandome nutildyti visas diskusijas apie 20a. paveldą? Išsivysčiusiose vakarų valstybėse jis saugomas…
Visur Europoje, Amerikoje oro uostai yra dėžutės tipo, kaip čia vadina šita projektą, esmė yra tame, kad pats oro uostas keliaujanciam būtų paslaugus, patogus, aiškus, tenkinantis šiuolaikinius keliautojų poreikius, labai gera oro uostą turi Helsinkis ir Oslas tai galėtų būti puikus pvz Vilniuj.
Blogiausi labirintai paliekami, kurie statyti 1993 ir 2007 metais. Šitas pasiūlymas yra tiesiog atsikratyti praeito amžiaus statinio mat kažkam negraži ta siena su dekoracijomis. Šitas korpusas smulkmena viso chaotiško oro uosto kontekste.
Reikia statyti visa miesteli tarp kauno ir vilniaus su bendru oro uostu, ir gelezinkelio trasa i kauna ir vilniu. Kauno oro uosta pritaikyt kroviniams o vilniaus likviduoti
Nesu sovietinio palikimo gerbėjas, bet man visai patinka šio oro uosto išskirtinumas, nors funkcionalumo mažai. Aš būčiau, labiau už palikti, ir tiesiog statyti nauja oro uostą Elektrėnuose
O as nenoreciau, kad butu jis Elektrenuose…netik, kad uztruks ilgiau iki ten dasigauti, bet ir sanaudos padides tai yra reikes pirkti autiko ar whatever kas ten vez bilieta tai speju bus kokie 10-15 euru, nes nu why not, verslas gi isnaudos galimybe uzkelti keliones kaina, dabar sedai i 3G ir su viesuoju nuvaziavai uz bilietelio ar dvieju kaina. Tad reziume taupant pinigus ir laika dabartinis varijantas kur kas geresnis, tik kad as uz naujo ir modernaus pastato statyba.
Is sovietinio paveldo saugotoju nematau rimtu argumentu, kodel sitas tarybinis stabas turetu likti, tai yra miesto vartai atvykusiems, pirmasis ispudis atvykus i miesta, apie objekto funkcionaluma, net nekalbu, tai rimtas argumentas, kad sitas s…. ir stoties rajonas butu perstatyti naujai
Tai kad šitas pastatas dabar yra tik durys ir siena. Nejau jau taip šita jo paskirtis trukdo? Visos funkcionalumo nesąmonės giliau, kurias patys 1993, 2007 metais pastatėme ir sudaro 95% viso oro uosto.
Dėl funkcionalumo viską reikėtų griauti, bet tas neplanuojama. Planuojamas tik dar vienas prilipdytas gabalas.
‘Sovietinis’ pastatas nėra lygus sovietiniam pastatui. Stalininiai pastatai ir jų architektūra yra Rusijos imperinės architektūros sovietizuotas variantas, o Rusijos imperijos architektūra buvo pilnai europietiška. Stalinukų galima rasti tikrai neblogų, kaip mokslininkų namai, Mažvydo biblioteka ir daug kitų pastatų. Jie sudaro ir nemažą dalį Vilniaus centro ir yra svarbi Vilniaus ‘vibe’o’ dalis. Oro uosto stalinukas nėra vienas geriausių pavyzdžių, iš dalies ir dėl to, kad originalus fasadas iš blokelių buvo tiesiog bukai nutinkuotas vietinių euroremontininkų . Bet atrodo jis pakankamai idomiai ir griauti jo tikrai nereiktų, vietos plėstis tikrai galima rasti. Jo fasadas atrodo žymiai įdomiau ir originaliau nei ta dėžė vizualizacijoje. Čia vienas tų retų variantų kai reikės palaikyti NIMBYius.
šį kartą visiškai nesutinku:) kiek ten belipdytum aplink, tai visiškai netinkamas pastatas nei estetine, nei tuo labiau praktine prasme.. saugot tai istorijai? kam? palikt nesibaigiantį galvos skausmą, vis galvojant kąip tai apeit, pritaikyt ar įpaišyt? net jei šalia “dėžė” bus prilipdyta (o “dėžė” bet kokiu atveju turės būt lipdoma), kas nuo to keisis? jokių emocijų nesukelia jokių pasaulio oro uostų išorinis vaizdelis, svarbu funkcionalumas, modernumas ir tam tikra minimalistinė estetika… mano nuomone:)
Dėl to, kad oro uostas turi būti funkcionalus tai tikrai nesiginčiju, o šitas pastatas toks tikrai nėra ir niekada nebus, o apie jo tolimesnį naudojimą pagal dabartinę paskirtį ilgalaikėje perspektyvoje kalbos nėra. Esmė ta, kad oro uostuose, ypač dideliuose (kokiu VNO planuoja būti) yra įvairių patalpų, kurioms šis pastatas tikrai galėtų būti pritaikytas tiesiog geriau pagalvojus ir paplanavus. Ar nebus taip, kad nugriovus šį pastatą ir pastačius tą dėžę, po kokio dešimtmečio prireiks priestato reikmėms, kurioms būtų tinkamas šis pastatas? Šis sprendimas griauti dabar atrodo kiek tingus. Aš noriu architektūrinio konkurso su dabartinio pastato integracija užduotyje.
Tai šitas pasiūlymas ir yra toliau lipdyti. Nugriaunama tik šita siena, o nesąmonės paliekamos. Net vizualizacijoje matosi, kad 90% esančio oro uosto paliktų. Geram darbui tada viską reikia griauti.
GAILAI KAD NORI NUGRIATI PAVELDĄ. SUTINKU LAIKAS ATEITI NAUJOVĖMS, BET JUK GALIMA SENĄ IR NAUJĄ APJUNGTI, BENT PALIEKANT TRADICINŲ FASADĄ naujo projekto viduje ar išorėje. TAI NENAUJIENA,- KIEK DAUG PROJEKTŲ YRA TOKIŲ ATLIKTŲ… pastatas pastate
Griauti kuo greiciau ta sovietini pavelda.
Kodėl jis tiesiog sovietinis? Kodėl mes taip apibūdiname ir bandome nutildyti visas diskusijas apie 20a. paveldą? Išsivysčiusiose vakarų valstybėse jis saugomas…
Visur Europoje, Amerikoje oro uostai yra dėžutės tipo, kaip čia vadina šita projektą, esmė yra tame, kad pats oro uostas keliaujanciam būtų paslaugus, patogus, aiškus, tenkinantis šiuolaikinius keliautojų poreikius, labai gera oro uostą turi Helsinkis ir Oslas tai galėtų būti puikus pvz Vilniuj.
Blogiausi labirintai paliekami, kurie statyti 1993 ir 2007 metais. Šitas pasiūlymas yra tiesiog atsikratyti praeito amžiaus statinio mat kažkam negraži ta siena su dekoracijomis. Šitas korpusas smulkmena viso chaotiško oro uosto kontekste.
Reikia statyti visa miesteli tarp kauno ir vilniaus su bendru oro uostu, ir gelezinkelio trasa i kauna ir vilniu. Kauno oro uosta pritaikyt kroviniams o vilniaus likviduoti
Nusišneki lygioje vietoje.
ir pavadinti naujaisiais vasiukais:))
Nesu sovietinio palikimo gerbėjas, bet man visai patinka šio oro uosto išskirtinumas, nors funkcionalumo mažai. Aš būčiau, labiau už palikti, ir tiesiog statyti nauja oro uostą Elektrėnuose
Pasiruošęs finansuoti?
O as nenoreciau, kad butu jis Elektrenuose…netik, kad uztruks ilgiau iki ten dasigauti, bet ir sanaudos padides tai yra reikes pirkti autiko ar whatever kas ten vez bilieta tai speju bus kokie 10-15 euru, nes nu why not, verslas gi isnaudos galimybe uzkelti keliones kaina, dabar sedai i 3G ir su viesuoju nuvaziavai uz bilietelio ar dvieju kaina. Tad reziume taupant pinigus ir laika dabartinis varijantas kur kas geresnis, tik kad as uz naujo ir modernaus pastato statyba.
Is sovietinio paveldo saugotoju nematau rimtu argumentu, kodel sitas tarybinis stabas turetu likti, tai yra miesto vartai atvykusiems, pirmasis ispudis atvykus i miesta, apie objekto funkcionaluma, net nekalbu, tai rimtas argumentas, kad sitas s…. ir stoties rajonas butu perstatyti naujai
Tai kad šitas pastatas dabar yra tik durys ir siena. Nejau jau taip šita jo paskirtis trukdo? Visos funkcionalumo nesąmonės giliau, kurias patys 1993, 2007 metais pastatėme ir sudaro 95% viso oro uosto.
Dėl funkcionalumo viską reikėtų griauti, bet tas neplanuojama. Planuojamas tik dar vienas prilipdytas gabalas.
‘Sovietinis’ pastatas nėra lygus sovietiniam pastatui. Stalininiai pastatai ir jų architektūra yra Rusijos imperinės architektūros sovietizuotas variantas, o Rusijos imperijos architektūra buvo pilnai europietiška. Stalinukų galima rasti tikrai neblogų, kaip mokslininkų namai, Mažvydo biblioteka ir daug kitų pastatų. Jie sudaro ir nemažą dalį Vilniaus centro ir yra svarbi Vilniaus ‘vibe’o’ dalis. Oro uosto stalinukas nėra vienas geriausių pavyzdžių, iš dalies ir dėl to, kad originalus fasadas iš blokelių buvo tiesiog bukai nutinkuotas vietinių euroremontininkų . Bet atrodo jis pakankamai idomiai ir griauti jo tikrai nereiktų, vietos plėstis tikrai galima rasti. Jo fasadas atrodo žymiai įdomiau ir originaliau nei ta dėžė vizualizacijoje. Čia vienas tų retų variantų kai reikės palaikyti NIMBYius.
šį kartą visiškai nesutinku:) kiek ten belipdytum aplink, tai visiškai netinkamas pastatas nei estetine, nei tuo labiau praktine prasme.. saugot tai istorijai? kam? palikt nesibaigiantį galvos skausmą, vis galvojant kąip tai apeit, pritaikyt ar įpaišyt? net jei šalia “dėžė” bus prilipdyta (o “dėžė” bet kokiu atveju turės būt lipdoma), kas nuo to keisis? jokių emocijų nesukelia jokių pasaulio oro uostų išorinis vaizdelis, svarbu funkcionalumas, modernumas ir tam tikra minimalistinė estetika… mano nuomone:)
Dėl to, kad oro uostas turi būti funkcionalus tai tikrai nesiginčiju, o šitas pastatas toks tikrai nėra ir niekada nebus, o apie jo tolimesnį naudojimą pagal dabartinę paskirtį ilgalaikėje perspektyvoje kalbos nėra. Esmė ta, kad oro uostuose, ypač dideliuose (kokiu VNO planuoja būti) yra įvairių patalpų, kurioms šis pastatas tikrai galėtų būti pritaikytas tiesiog geriau pagalvojus ir paplanavus. Ar nebus taip, kad nugriovus šį pastatą ir pastačius tą dėžę, po kokio dešimtmečio prireiks priestato reikmėms, kurioms būtų tinkamas šis pastatas? Šis sprendimas griauti dabar atrodo kiek tingus. Aš noriu architektūrinio konkurso su dabartinio pastato integracija užduotyje.
Tai šitas pasiūlymas ir yra toliau lipdyti. Nugriaunama tik šita siena, o nesąmonės paliekamos. Net vizualizacijoje matosi, kad 90% esančio oro uosto paliktų. Geram darbui tada viską reikia griauti.
Oho koks išskirtinis šiltnamis! Gražesnis už Akropolį ir net Gariūnų paviljonus. Guodžia tik tai kad po 15 metų nebus gaila nugriauti
Jis perstatomas todėl, kad fasadas kažkam negražus? Ar architektai dar nesugalvojo kaip suvaldyti penkis logistinius srautus?
O, generinis angaras su keptuviniu parkingu. Lidl’o architektai dare?
GAILAI KAD NORI NUGRIATI PAVELDĄ. SUTINKU LAIKAS ATEITI NAUJOVĖMS, BET JUK GALIMA SENĄ IR NAUJĄ APJUNGTI, BENT PALIEKANT TRADICINŲ FASADĄ naujo projekto viduje ar išorėje. TAI NENAUJIENA,- KIEK DAUG PROJEKTŲ YRA TOKIŲ ATLIKTŲ… pastatas pastate