Miestas

Šiemet ir toliau kiemuose bus įrenginėjami žalieji koriai automobiliams statyti (kiemų sąrašas)

Vilniečiai automobilius daugiabučių namų kiemuose statys tvarkingiau ir patogiau: esamų kiemų erdvės tarp daugiabučių išnaudojamos sumaniau, kur įmanoma, išlyginamas paviršius sutvirtinamas skalda ir paklojama speciali korinė danga. Tokių žaliųjų korių dydis neretai prilygsta krepšinio aikštelei. Vilniaus savivaldybė per pastaruosius trejus metus įrengė daugiau nei 1800 vietų automobiliams statyti daug tvarkingiau nei iki šiol. Naujiems žaliesiems koriams įrengti šiemet planuojama skirti dar 400 tūkst. eurų.

Kiemų sąrašas

1K. Vanagėlio g. 14
2Birželio 23-iosio g. 11, 13
3Liepyno g. priešais Nr. 21, 23
4Kalvarijų g. 174
5Lentvario g. 1A
6Tarp Žemaitės g. 1 ir Savanorių pr. 34
7Juodšilių g. 4
8Šaltkalvių g. 58 – 60
9Peteliškių g 9
10Prie Gerovės g. 7 ir Gerovės g. 11 namų (bendrajame kieme)
11Medeinos g. 23
12Tarp A. P. Kavoliuko g. 3 ir 9
13I. Kanto al. tarp 15 ir 19 namo
14Paberžės g. 30-32
15Viršuliškių g. 87
16P. Žadeikos g. 8
17Architektų g. 220, 224
18Taikos g. 57
19Žirmūnų g. 130, 132
20Žaliųjų Ežerų g. nuo 5 iki 13 namo
21M. K. Oginskio g. 5
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
50 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Andriuss
Andriuss
1 metus

Tai viską užbetonuokim, svarbu auto bus kur pastatyt, svarbu Pakalniui bus kur savo lada pastatyt.

hmm
hmm
1 metus
Atsakinėti į  Andriuss

bent pasidomėtum ,kas tas korys yra:/

Auksinis kardas
Auksinis kardas
1 metus

Savivaldybė nesukūrė normalaus bėginio VT tinklo į komunistinius (labai tankius) rajonus, nors tai padarė visos ES sostinės ir tai siūlė vienintelė rimtos tarptautinės kompanijos (Systra) daryta studija mieste. Dėl tos priežasties tuose rajonuose gyventi be automobilio yra praktiškai neįmanoma ir žmonės juos privalo turėti ir toliau juos pirks. Ar savivaldybė taisys klaidas ir planuos kieta transportą į tuos rajonus bei esminius pakeitimus, ar toliau skatins status quo statydami tuose rajonuose didžiules, šimtus milijonų kainuojančias gatves (kaip Šiaurinė gatvė) ir ‘korius’, kad visi gyventu parkinguose apsupti kamščių (visai kaip Pakalnio ideologinėje tėvynėje Maskvoje)? Visi žinome atsakymą.

Ok1
Ok1
1 metus
Atsakinėti į  Auksinis kardas

Yra autobusai, kurie netrukus Vilniuje bus atnaujinti visi. Kodėl galvojate, jog nesinaudojantys autobusais pradės naudotis bėginiu transportu?

hmm
hmm
1 metus
Atsakinėti į  Auksinis kardas

bet rimtai jau užp… su savo “bėginiu” prie kiekvieno straipsnio:) kaip koks senas krienas ar užsikirtus plokštelė…. ne pusdebiliai čia renkasi, supratom iš pirmo pasisakymo… koks skirtumas bėginis ar autobusas, jei ir dabar visi autobusai iš “komunistinių” rajonų praktiškai tušti važinėja ir jais per 20 min bet kurį vilniaus kampą gali pasiekti… nevažiuoja jais dėl to, kad koriai kiemuose ar šiaurinė gatvė planuojama?? kliedesiai…. net jei dabar pradėtų projektuot bėgius, greičiau nei per 10 metų niekas nieko nepadarytų, toliau statyt surūdijusius kledarus ant žolės geriau?

Auksinis kardas
Auksinis kardas
1 metus
Atsakinėti į  hmm

Visi vakarų ES miestai panašaus dydžio turi vieną formulę kaip išsodinti žmones iš automobilių į VT: bėginis transportas su taškiniu tvarkaraščiu. Dažnai linija pastatoma pirma, po to namai statomi prie stotelių, nes žmones nori ten gyventi. Kai atsiras bent viena Vilniaus (Ar panašaus) dydžio ES sostinė, kuri nuspręs eiti panašiu keliu, kaip Vilnius (ty Bet kur parduodama žemė o po to ten siunčiamas vienas kitas autobusas, kad savivaldybė uždėtu varnele), aš nustosiu rašinėti apie beginį transportą. Iki to laiko jaučiu pareiga, nes matau, kaip mano mieste jau 30 metų urbanistikos departamente sėdi visiški nevykėliai, kurie bando išrasti dviratį ir daro… Skaityti daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button