Nei keliu, vienas kitas parkas, jus matet kaip atrodo sostines, arvaziavau menesiui ir pagalvojau, kaip gyvenot siuksledezei taip ir gyvensit, viena karta apsilankes zmones negrista, ar jus turit savigarbos, gedos jausma kaip galima gyventi tokioi siuksledezei)))))))
Gerbiemieji, jus pavertet Vilniu gilia rusiska provincija, visi turistai, dauguma ju juokesi is sito kaimisko miesto, jus paziurekit YouTube ka kalba, visur kiaulide, senamiestis sugriuves, ka jus savo gyvenime mokat lietuviai, tik vogti, grobti, ir naikinti geda geda https://m.youtube.com/watch?v=99LdW_OeD9M
NIEKO IDOMAUS…KOKIA TAI PARENOVACIJA. 🙂 IS ESMES JUK PUIKIAI ZINOME KAD NIEKO NEBUS DAROMA…SITAI VALDZIAI NEIVEIKIAMA MISIJA PAKEISTI OPEROS AIKSTEJE PLYTELIU…TRETI METAI EINA JEI KA….IR PLYTGALIAI METOSI NEBAIGTOJE STROJKEJE PRIESAIS SKVERNELIO LANGUS… 😀
Pradėti reikėtų nuo saugumo. Išvalykite stoties rajoną nuo banditų ir narkomanų, bei bomžų, tada gal ten galima bus kažką daryti, o jei ir toliau taip, tai pzdc. Kai taksistai visus į taborą vežiojo.
Tai kad ir sapalioniu nebeliko- mažos atkapos parenovavimai pristatomi, kaip rajono atgimima nulemsiantis kriterijus. Ka moka taurages bachuriukas daryt- pust migla 🙁
Vilniui desperatiškai reikia perkelti stotis į šiaurę nuo senamiesčio, kur nors ties Konstitucijos prospektu ar į ta lauką prie Operos. Taip, tai kainuotų nemažai, bet dabar ‘centrinės’ stotys yra miesto pietuose ir vos ne pusiaukelėje važiuojant į kokį Kauną. Projekų žemėlapiuose galima pamatyti, kad miestas ir toliau plečiasi į šiaurę, tad situacija tik blogėja. Dėl geležinkelio stoties lokacijos taip pat nėra įmanoma integruoti Vilniaus geležinkelių į miesto transporto sistemą ir Vilnius yra vienintele ES sostine be integruoto beginio VT. Keliu kilometrų tunelis tarp dabartines stoties ir naujos su tarpine stotele senamiestyje nėra kazkas, ko miestas negali sau leisti. Gerokai biednesne Sofija nuo 98-ų pasistate virš 40km metro ir dar 20km stato, yra ir daugybe kitu pavyzdžiu, taip kad tai yra noro, o ne pinigų nebuvimo reikalas. Deja, ne šitai savivaldybei tokie projektai. Geriau dar kelis kelius pastatys po 100 milijonu, kurie nieko visiškai nepakeis ir tik pablogins situaciją.
Traukinio bėgių lengvai neperkelsi, bet autobusų stotį logiškiau būtų turėti Konstitucijos prospekte ar pan., norint turėtį daugiau žmonių keliaujančių autobusais tarp miestų. Kas gyvena, pvz, Fabijoniškėse, tas tikrai nevažiuos 40min iki stoties pietiniam miesto pakraštyje, kad persėst į tarpmiestinį autobusą vykstantį, pvz, į Kauną. Per tą laiką automobiliu jau būtų pusiaukėlėje tarp miestų. Pinigine prasme irgi daug nesiskirs.
Transportas veikia ‘hub’ principu, kur hubai yra susikirtimo taskai, is kuriu galima nuvaziuoti/nuskristi/nuplaukti i kuo daugiau vietu. Del to, pvz. prie dideliu uzmiescio oro uostu praktiskai visada buna didziuliai greitkeliai, ir autobusu stotys, ir dideles tarpmiestinio/tarptautinio/miesto gelezinkelio stotys. Tas pats galioja ir miesto ribose. Tokio dydzio salyje kaip Lietuva ir tokio dydzio mieste kaip Vilnius skaidyti tarpmiestinius autobusus ir traukinius butu labai prasta ideja. Jei neliktu autobusu-traukiniu stoties ‘hubo’, traukiniu transportas (geriausias imanomas transportas ekologijos ir talpos prasme ir visu ES saliu isskyrus Lietuva miestu VT prioritetas) butu dar labiau izoliuotas. Traukiniu stotis ir autobusu stotis (su jungtimi i oro uosta, vaziuojancia taskiniu tvakarasciu) turi pasilikti, bet, del chaotiskos pletros i Siaure, jis negali pasilikti toje vietoje, nes ten jis nera konkurencingas. Reikes tam sunkiu, o ne kosmetiniu, sprendimu, kuriu Simasius, Pakalnis ir co. tikrai nepriims ir prosvaisciu ateiciai sioje srityje nesimato visiskai.
Nei keliu, vienas kitas parkas, jus matet kaip atrodo sostines, arvaziavau menesiui ir pagalvojau, kaip gyvenot siuksledezei taip ir gyvensit, viena karta apsilankes zmones negrista, ar jus turit savigarbos, gedos jausma kaip galima gyventi tokioi siuksledezei)))))))
oi tavo toj rusijoj tai daug geriau tikriai ne siuksledeze, tiesiog civilizacijos virsune. Tai ir sedek ten ir puk
vatinė šiukšlė vis dar čia, niekaip neužsilenkia nuo kokios koronos 😀
Gerbiemieji, jus pavertet Vilniu gilia rusiska provincija, visi turistai, dauguma ju juokesi is sito kaimisko miesto, jus paziurekit YouTube ka kalba, visur kiaulide, senamiestis sugriuves, ka jus savo gyvenime mokat lietuviai, tik vogti, grobti, ir naikinti geda geda https://m.youtube.com/watch?v=99LdW_OeD9M
škac kolorade su savo draugeliais iš Lietuvos
NIEKO IDOMAUS…KOKIA TAI PARENOVACIJA. 🙂 IS ESMES JUK PUIKIAI ZINOME KAD NIEKO NEBUS DAROMA…SITAI VALDZIAI NEIVEIKIAMA MISIJA PAKEISTI OPEROS AIKSTEJE PLYTELIU…TRETI METAI EINA JEI KA….IR PLYTGALIAI METOSI NEBAIGTOJE STROJKEJE PRIESAIS SKVERNELIO LANGUS… 😀
Nematau numatytos vietos narkamanams kaifuot ar jie galvoja kad jei sudes trinkeles narkamanai baigs kaifuot
visi variantai is esmes panasus, nepasiulyta jokia esminio atnaujinimo koncepsija: neutralizuojant gelezinkelio trasos juosta.
Pradėti reikėtų nuo saugumo. Išvalykite stoties rajoną nuo banditų ir narkomanų, bei bomžų, tada gal ten galima bus kažką daryti, o jei ir toliau taip, tai pzdc. Kai taksistai visus į taborą vežiojo.
Nebetikiu šia miesto valdžia ir kol jie valdžioje, netikiu Vilniaus atgimimu. Statybinių įsisavinimių ir Vasiukų-Šimašiukų sapalionės.
Tai kad ir sapalioniu nebeliko- mažos atkapos parenovavimai pristatomi, kaip rajono atgimima nulemsiantis kriterijus. Ka moka taurages bachuriukas daryt- pust migla 🙁
Vilniui desperatiškai reikia perkelti stotis į šiaurę nuo senamiesčio, kur nors ties Konstitucijos prospektu ar į ta lauką prie Operos. Taip, tai kainuotų nemažai, bet dabar ‘centrinės’ stotys yra miesto pietuose ir vos ne pusiaukelėje važiuojant į kokį Kauną. Projekų žemėlapiuose galima pamatyti, kad miestas ir toliau plečiasi į šiaurę, tad situacija tik blogėja. Dėl geležinkelio stoties lokacijos taip pat nėra įmanoma integruoti Vilniaus geležinkelių į miesto transporto sistemą ir Vilnius yra vienintele ES sostine be integruoto beginio VT. Keliu kilometrų tunelis tarp dabartines stoties ir naujos su tarpine stotele senamiestyje nėra kazkas, ko miestas negali sau leisti. Gerokai biednesne Sofija nuo 98-ų pasistate virš 40km metro ir dar 20km stato, yra ir daugybe kitu pavyzdžiu, taip kad tai yra noro, o ne pinigų nebuvimo reikalas. Deja, ne šitai savivaldybei tokie projektai. Geriau dar kelis kelius pastatys po 100 milijonu, kurie nieko visiškai nepakeis ir tik pablogins situaciją.
Traukinio bėgių lengvai neperkelsi, bet autobusų stotį logiškiau būtų turėti Konstitucijos prospekte ar pan., norint turėtį daugiau žmonių keliaujančių autobusais tarp miestų. Kas gyvena, pvz, Fabijoniškėse, tas tikrai nevažiuos 40min iki stoties pietiniam miesto pakraštyje, kad persėst į tarpmiestinį autobusą vykstantį, pvz, į Kauną. Per tą laiką automobiliu jau būtų pusiaukėlėje tarp miestų. Pinigine prasme irgi daug nesiskirs.
Transportas veikia ‘hub’ principu, kur hubai yra susikirtimo taskai, is kuriu galima nuvaziuoti/nuskristi/nuplaukti i kuo daugiau vietu. Del to, pvz. prie dideliu uzmiescio oro uostu praktiskai visada buna didziuliai greitkeliai, ir autobusu stotys, ir dideles tarpmiestinio/tarptautinio/miesto gelezinkelio stotys. Tas pats galioja ir miesto ribose. Tokio dydzio salyje kaip Lietuva ir tokio dydzio mieste kaip Vilnius skaidyti tarpmiestinius autobusus ir traukinius butu labai prasta ideja. Jei neliktu autobusu-traukiniu stoties ‘hubo’, traukiniu transportas (geriausias imanomas transportas ekologijos ir talpos prasme ir visu ES saliu isskyrus Lietuva miestu VT prioritetas) butu dar labiau izoliuotas. Traukiniu stotis ir autobusu stotis (su jungtimi i oro uosta, vaziuojancia taskiniu tvakarasciu) turi pasilikti, bet, del chaotiskos pletros i Siaure, jis negali pasilikti toje vietoje, nes ten jis nera konkurencingas. Reikes tam sunkiu, o ne kosmetiniu, sprendimu, kuriu Simasius, Pakalnis ir co. tikrai nepriims ir prosvaisciu ateiciai sioje srityje nesimato visiskai.
idomus sprendimai