Savivaldybė pristatė tris stoties rajono atnaujinimo scenarijus (vizualizacijos)

Komentarai 15

  1. Antanas says:

    Nei keliu, vienas kitas parkas, jus matet kaip atrodo sostines, arvaziavau menesiui ir pagalvojau, kaip gyvenot siuksledezei taip ir gyvensit, viena karta apsilankes zmones negrista, ar jus turit savigarbos, gedos jausma kaip galima gyventi tokioi siuksledezei)))))))

    • jop says:

      oi tavo toj rusijoj tai daug geriau tikriai ne siuksledeze, tiesiog civilizacijos virsune. Tai ir sedek ten ir puk

    • hmm says:

      vatinė šiukšlė vis dar čia, niekaip neužsilenkia nuo kokios koronos 😀

  2. Antanas says:

    Gerbiemieji, jus pavertet Vilniu gilia rusiska provincija, visi turistai, dauguma ju juokesi is sito kaimisko miesto, jus paziurekit YouTube ka kalba, visur kiaulide, senamiestis sugriuves, ka jus savo gyvenime mokat lietuviai, tik vogti, grobti, ir naikinti geda geda https://m.youtube.com/watch?v=99LdW_OeD9M

    • TomasS says:

      škac kolorade su savo draugeliais iš Lietuvos

  3. VILNIUS=MINSKAS 2 says:

    NIEKO IDOMAUS…KOKIA TAI PARENOVACIJA. 🙂 IS ESMES JUK PUIKIAI ZINOME KAD NIEKO NEBUS DAROMA…SITAI VALDZIAI NEIVEIKIAMA MISIJA PAKEISTI OPEROS AIKSTEJE PLYTELIU…TRETI METAI EINA JEI KA….IR PLYTGALIAI METOSI NEBAIGTOJE STROJKEJE PRIESAIS SKVERNELIO LANGUS… 😀

  4. Smug says:

    Nematau numatytos vietos narkamanams kaifuot ar jie galvoja kad jei sudes trinkeles narkamanai baigs kaifuot

  5. Varna says:

    visi variantai is esmes panasus, nepasiulyta jokia esminio atnaujinimo koncepsija: neutralizuojant gelezinkelio trasos juosta.

  6. asd says:

    Pradėti reikėtų nuo saugumo. Išvalykite stoties rajoną nuo banditų ir narkomanų, bei bomžų, tada gal ten galima bus kažką daryti, o jei ir toliau taip, tai pzdc. Kai taksistai visus į taborą vežiojo.

  7. Laumėsžirgas says:

    Nebetikiu šia miesto valdžia ir kol jie valdžioje, netikiu Vilniaus atgimimu. Statybinių įsisavinimių ir Vasiukų-Šimašiukų sapalionės.

    • Jooo says:

      Tai kad ir sapalioniu nebeliko- mažos atkapos parenovavimai pristatomi, kaip rajono atgimima nulemsiantis kriterijus. Ka moka taurages bachuriukas daryt- pust migla 🙁

  8. Auksinis kardas says:

    Vilniui desperatiškai reikia perkelti stotis į šiaurę nuo senamiesčio, kur nors ties Konstitucijos prospektu ar į ta lauką prie Operos. Taip, tai kainuotų nemažai, bet dabar ‘centrinės’ stotys yra miesto pietuose ir vos ne pusiaukelėje važiuojant į kokį Kauną. Projekų žemėlapiuose galima pamatyti, kad miestas ir toliau plečiasi į šiaurę, tad situacija tik blogėja. Dėl geležinkelio stoties lokacijos taip pat nėra įmanoma integruoti Vilniaus geležinkelių į miesto transporto sistemą ir Vilnius yra vienintele ES sostine be integruoto beginio VT. Keliu kilometrų tunelis tarp dabartines stoties ir naujos su tarpine stotele senamiestyje nėra kazkas, ko miestas negali sau leisti. Gerokai biednesne Sofija nuo 98-ų pasistate virš 40km metro ir dar 20km stato, yra ir daugybe kitu pavyzdžiu, taip kad tai yra noro, o ne pinigų nebuvimo reikalas. Deja, ne šitai savivaldybei tokie projektai. Geriau dar kelis kelius pastatys po 100 milijonu, kurie nieko visiškai nepakeis ir tik pablogins situaciją.

    • Vilniaus balsas says:

      Traukinio bėgių lengvai neperkelsi, bet autobusų stotį logiškiau būtų turėti Konstitucijos prospekte ar pan., norint turėtį daugiau žmonių keliaujančių autobusais tarp miestų. Kas gyvena, pvz, Fabijoniškėse, tas tikrai nevažiuos 40min iki stoties pietiniam miesto pakraštyje, kad persėst į tarpmiestinį autobusą vykstantį, pvz, į Kauną. Per tą laiką automobiliu jau būtų pusiaukėlėje tarp miestų. Pinigine prasme irgi daug nesiskirs.

      • Auksinis kardas says:

        Transportas veikia ‘hub’ principu, kur hubai yra susikirtimo taskai, is kuriu galima nuvaziuoti/nuskristi/nuplaukti i kuo daugiau vietu. Del to, pvz. prie dideliu uzmiescio oro uostu praktiskai visada buna didziuliai greitkeliai, ir autobusu stotys, ir dideles tarpmiestinio/tarptautinio/miesto gelezinkelio stotys. Tas pats galioja ir miesto ribose. Tokio dydzio salyje kaip Lietuva ir tokio dydzio mieste kaip Vilnius skaidyti tarpmiestinius autobusus ir traukinius butu labai prasta ideja. Jei neliktu autobusu-traukiniu stoties ‘hubo’, traukiniu transportas (geriausias imanomas transportas ekologijos ir talpos prasme ir visu ES saliu isskyrus Lietuva miestu VT prioritetas) butu dar labiau izoliuotas. Traukiniu stotis ir autobusu stotis (su jungtimi i oro uosta, vaziuojancia taskiniu tvakarasciu) turi pasilikti, bet, del chaotiskos pletros i Siaure, jis negali pasilikti toje vietoje, nes ten jis nera konkurencingas. Reikes tam sunkiu, o ne kosmetiniu, sprendimu, kuriu Simasius, Pakalnis ir co. tikrai nepriims ir prosvaisciu ateiciai sioje srityje nesimato visiskai.

  9. Tomas says:

    idomus sprendimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist