Savivaldybė iš naujo viešina miesto bendrąjį planą

Komentarai 4

  1. Va čia tai kyšiukas. says:

    Rekreacines teritorijas perdaro į daugiabučių namų teritorijas, ten kur mero šutvė supirko sklypus. Nesuėtingas būdas praturtėti.

  2. Auksinis kardas says:

    Ką gi – kokie žmonės sėdi savivaldybėje, tokių rezultatų ir galima tikėtis. Transporto srityje – nieko naujo, vėl ta pati ‘BRT’ (greitieji autobusai) panacėja. Toliau Vilnius liks vieninteliu tokio dydžio miestu Europoje, kuris neturi bėginio transporto ir jo net neplanuoja statyti (pažiūrėkite žemėlapį Urban Rail . net > Europe). Vėl visi juoksis kai Vilnius bandys tapti vieninteliu miestu ES, kuris pasirinko BRT kaip pagrindinę transporto priemonę ir transporto tinklo stuburą (daugiau Europoje tokių naivuolių ir kvailių nėra). Apie šitą BRT nesąmonę, beje, mūsų ‘urbanistai’ kalba nuo pat nepriklausomybės pradžios. Kaip jiems sekasi matome patys. Vienintelė prošvaistė buvo atsiradus kai Zuokas nusamdė rimtą tarptautinę transporto kompaniją padaryti Vilniaus viešojo transporto plėtros analizę (Prancūzų kompaniją Systra prieš 20 metų). Rekomendacija buvo aiški – Light Rail sistema, apie jokius greituosius autobusus – nei žodžio, nes tai yra nesąmonė. Buvo net suprojektuotos linijos (įrašykite Systra Vilnius Google). Bet mūsų nevykėliai gūžtelėjo pečiais ir visus tuos dvidešimt metų toliau stūmė savo nesąmones kol viskas ėjo tik blogyn. Nuo to laiko rimtos Vilniaus transporto analizės nebuvo, net jei ir savivaldybės darbuotojai sako, kad kažkokie užsieniečiai kažkur lyg ir buvo atvažiavę – tai nieko nekeičia, faktas yra tas, kad tą VT ‘studiją’, pagal kurią buvo daromas naujasis miesto planas, darė (cituoju) ‘Investuok Lietuvoje’. Iš esmės savivaldybės ‘ekspertų’ draugeliai iš gretimo ofiso, kurie parašė tai, ko reikėjo. Visiška chaltūra. Labai labai liūdna dėl šio miesto.

    • Mare says:

      😀 na negalima teigti, kad systros rekomendaciju niekas nesilaike. Pasiziurekite kaip siandien atrodo dazna stotele miesto centre, kai ten suvaziuoja vienas paskui kita grafikiniai- negrafikiniai autobusai ir troleibusai. Kaip vienas ilgas metro traukinys. Tik metro peronas paprastai talpina visus metro vagonus, o musu stoteles tik pirmus 2-3… Visko tada buna, visaip nutinka 😁

    • Arnas says:

      Visiskai teisingas komentaras

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist