Kas mano ankstesniame pasisakyme minėtus dalykus atstos ateityje? Kas numatyta (juk dar nepristatyta)? Ankstesnės sukūrsenos plėtė galimybes, dabar aiškiai siaurina. Na, nebent naujadarai skalsyboje, Schwab’o ar kas kita, išves mus į neskurdžią naują tikrovę.
Nemanau, kad už kiekvieno reiškinio lengvai randame praeitovės lygiagrečių, tad kai dabar lyginamas praeities vežikų nerimas dėl ateities su šiuo metu įsigalinčia gintra, jos galimybių pagrindu keliamu neapibrėžtumu jau mūsų ateičiai, kaip nepateisinamas, taip lengvai nesutikčiau. Kuo tikri, kad visko įgintrinimas neužkals mūsų skalsybos? Keliai tiesiami iš surinktos degalų naudojavos, važių taisyklos be taisytojų įgudėlių (ateityje numatomi tik veržlių susukėjai), savivaldus namų šildymas paliks miestus be pinigų ir darbininkų šilumininkų, judančių dalių ir įrenginių gamyba bei prekyba, t.t.
Nesu prieš egnovažius, veikiau – už, tačiau Europos eismo srautuose jų beveik nepamatysi. Na, dėl Norvegijos dar nesu toks tikras, bet pavyzdžiui Švedijoje, kurioje skelbiami reikšmingi pardavimai, sunku juos įžvelgti. Ir kitur Europoje galima stebėti gausybę senų geldų. Gal egnovažių kainos ir pasiūla netenkina, gal tai, kad sutrikusi gamyba, gal bent kol kas nemėgstami ar kas kita, nežinau, visgi jie perdėm reti ir pažangiose šalyse. Viena, ką atkreipiau dėmesį tose šalyse, įskaitant Vokietiją, didkeliuose gerokai lėčiau važinėjama – veikiausiai, įsigalėjo taupumo požiūris.
Norvegijoje elektromobilių pardavimai jau aplenkė visus kitus tipus. Bet likusiai Europai tai čia dar toli gražu iki tokių skaičių… Jei pas mus mažai jau kas sau naują dyzelį perka, tai vakariečių nuomos kompanijose benzinu varomą dar sunkiai atrasi.
Žinote, mūsip senas ar jaunas kartoja tarybmetyje susidariusią nuomonę apie Europą. Kad Europa tai tam tikras išpuoselėtas gabalėlis iš Skandinavijos, toksai pat gabalėlis iš Vokietijos bei Nyderlandų, dar Paryžius, Roma ir keletas kitų svarbesnių pilsotų. Bet Europa tai visa likusi 90 nuošimčių žemė, kurioje daug įprastų daugiabučių, nedidukų, neįmantrių nuosavų namelių ir važių, kurių amžius nuo 10 iki 30-35 metų (taip yra net Šiaurės Europoje, ką sakyti apie Vakarų, Pietų ir Rytų – atitikmė tarp naujo ir seno, prabangaus ir nebrangaus dar prastesnė). Šiuolaikinėje nuomos pasiūloje egnovažių pakanka, bet tik išvažiuosite į likusią Prancūzijos, Italijos, Portugalijos, Lenkijos dalį, o bendrai tai visur, kur ne sostinės ir ne pagrindiniai pilsotai, ne Šiaurės kraštai (čia daugmaž sutikčiau), atrodysite kaip žvaigždeivis.
Kažkoks briedas. 50% skamba daug, bet realybėje tai reiškia 2720 elektra varomos mašinos Vilniuje (Regitra atv. duom. 2021 m.). Aišku žymiai daugiau hybrid’ų, bet kas kaltas kad jiems irgi galioja A+ lengvatos?
Eikite gatvių lopyti.
Kas mano ankstesniame pasisakyme minėtus dalykus atstos ateityje? Kas numatyta (juk dar nepristatyta)? Ankstesnės sukūrsenos plėtė galimybes, dabar aiškiai siaurina. Na, nebent naujadarai skalsyboje, Schwab’o ar kas kita, išves mus į neskurdžią naują tikrovę.
Girdėjau Norvegijoje Visus Privalumus Panaikino Elektriniams auto nes jų labai daug priviso . Tuoj LT pakrovimas bus 1 eurą už kWh .
Nemanau, kad už kiekvieno reiškinio lengvai randame praeitovės lygiagrečių, tad kai dabar lyginamas praeities vežikų nerimas dėl ateities su šiuo metu įsigalinčia gintra, jos galimybių pagrindu keliamu neapibrėžtumu jau mūsų ateičiai, kaip nepateisinamas, taip lengvai nesutikčiau. Kuo tikri, kad visko įgintrinimas neužkals mūsų skalsybos? Keliai tiesiami iš surinktos degalų naudojavos, važių taisyklos be taisytojų įgudėlių (ateityje numatomi tik veržlių susukėjai), savivaldus namų šildymas paliks miestus be pinigų ir darbininkų šilumininkų, judančių dalių ir įrenginių gamyba bei prekyba, t.t.
Įsivėlė klaida, turėtų būti ne “kaip nepateisinamas”, o “kaip atitinkamas” (…).
Tai panasu, kad parkavimo imones Vilniaus savivaldybe spaudzia atsaukti nuolaidas kuo greiciau… Berots lengvatai nera dar 5 metu net…
Pagal šio dviratininko pezalus tai jau vos ne Oslą aplenkėme…
Nesu prieš egnovažius, veikiau – už, tačiau Europos eismo srautuose jų beveik nepamatysi. Na, dėl Norvegijos dar nesu toks tikras, bet pavyzdžiui Švedijoje, kurioje skelbiami reikšmingi pardavimai, sunku juos įžvelgti. Ir kitur Europoje galima stebėti gausybę senų geldų. Gal egnovažių kainos ir pasiūla netenkina, gal tai, kad sutrikusi gamyba, gal bent kol kas nemėgstami ar kas kita, nežinau, visgi jie perdėm reti ir pažangiose šalyse. Viena, ką atkreipiau dėmesį tose šalyse, įskaitant Vokietiją, didkeliuose gerokai lėčiau važinėjama – veikiausiai, įsigalėjo taupumo požiūris.
Norvegijoje elektromobilių pardavimai jau aplenkė visus kitus tipus. Bet likusiai Europai tai čia dar toli gražu iki tokių skaičių… Jei pas mus mažai jau kas sau naują dyzelį perka, tai vakariečių nuomos kompanijose benzinu varomą dar sunkiai atrasi.
Žinote, mūsip senas ar jaunas kartoja tarybmetyje susidariusią nuomonę apie Europą. Kad Europa tai tam tikras išpuoselėtas gabalėlis iš Skandinavijos, toksai pat gabalėlis iš Vokietijos bei Nyderlandų, dar Paryžius, Roma ir keletas kitų svarbesnių pilsotų. Bet Europa tai visa likusi 90 nuošimčių žemė, kurioje daug įprastų daugiabučių, nedidukų, neįmantrių nuosavų namelių ir važių, kurių amžius nuo 10 iki 30-35 metų (taip yra net Šiaurės Europoje, ką sakyti apie Vakarų, Pietų ir Rytų – atitikmė tarp naujo ir seno, prabangaus ir nebrangaus dar prastesnė). Šiuolaikinėje nuomos pasiūloje egnovažių pakanka, bet tik išvažiuosite į likusią Prancūzijos, Italijos, Portugalijos, Lenkijos dalį, o bendrai tai visur, kur ne sostinės ir ne pagrindiniai pilsotai, ne Šiaurės kraštai (čia daugmaž sutikčiau), atrodysite kaip žvaigždeivis.
Dar kartą perskaičiau jūsų žinute ir pamačiau, kad ne taip ją supratau. Galima pirmo atsakymo jums ir neskaityti 🙂
Na kad simasius miestam yra koloradas mes tik dar karta isitikinim
Kažkoks briedas. 50% skamba daug, bet realybėje tai reiškia 2720 elektra varomos mašinos Vilniuje (Regitra atv. duom. 2021 m.). Aišku žymiai daugiau hybrid’ų, bet kas kaltas kad jiems irgi galioja A+ lengvatos?
Kištukiniams mišruoliams. Paprastiems ir lengviems negalioja.