Prokuroras Vilniaus miesto savivaldybei nurodė šalinti kliūtis iš siaurinamų gatvių

Komentarai 38

  1. MrT says:

    Pagrindinį pavojų gatvėse vis dėlto kelia transporto priemonės ne tik žiemą bet ir vasarą – ir dėl triukšmo, ir dėl dulkių ir dėl beskubančių ir besinervinančių vairuojančių keliamo pavojaus sužeisti einančius pėsčiomis, mažinti šį pavojų galima ribojant transporto srautų greitį siaurinant gatves kur gausu pėsčiųjų ir klojant greičio ribojimo kalnelius, statant atitvarus, įrengiant želdynus, į Vilnių atvyksta daug svečių iš aplinkinių gyvenviečių, o tai taip pat apsunkina judėjimą ir kelia saugumo iššūkių čia įsikūrusiems nuolatos. Tiems kas dar neturi mieste įsigiję automobilio išimtiniams atvejams yra automobilių dalinimosi paslauga, ja naudotis užtenka tik banko kortelės ir išmaniojo telefono, kurio pagalba galima rasti artimiausią automobilį. Kiek opesnė už transportą mieste atrodo daugiabučių šildymo žiemą problema, kuri kažkiek bus sprendžiama deginant šiukšles naujojoje elektrinėje, tačiau kad pasiekti reikšmingą energijos vartojimo sumažėjimą namų renovaciją savivaldybė vien savo iniciatyva nepajėgi padaryti, tam reikia Šeškinės, Fabijoniškių, Pašilaičių ir Justiniškių seniūnijų pačių ten gyvenančių iniciatyvos. Ir dar reikia pasakyti, kad 40% visos mūsų sunaudojamos Lietuvoje energijos tenka transportui. Todėl net jei jūsų namo energetinio efektyvumo klasė A+++, tačiau su automobiliu nuvažiuojate per 20 tūkstančių kilometrų per metus, praktiškai energijos sunaudojate bent du kart daugiau ir už tuos kurie gyvena D klasės 40 m² bute ir vaikšto apsipirkti tik į šalia esančią parduotuvę.

  2. nusivylęs says:

    didžiausia kliūtis Vilniui klestėti yra šimašius ir Co, bet konservai be armonikaičių niekaip…

  3. Igor says:

    Pagaliau. Nors taip

  4. Vilnietė says:

    Pagaliau. Pagaliau kažkas privers keisti apsurdišką situaciją. Visi tie, kurie nesugebėjo teisių išsilaikyti, ir tie, kurie tik iš pašalpų gyvena ir niekaip neįsigyja automobilio dabar sprogs iš pavydo. O buvęs išsišiepęs klounas dabar tegu iš savo kišenės nuostolius atlygina!!! Pridirbo jovalo visam mieste: kelių nevalo, gatvių nebarsto, bet siaurina, kieno saugumą užtikrina? Tikriausiai tų, kurie sėdi namie ir iš pašalpų gyvena, nes eiti ar važiuoti žiemą Vilniuje tapo pavojinga. Keista, kad dar niekas neįtraukė Vilniaus į pavojingiausių sostinių sąrašą…

  5. Vilnietis says:

    Riza i taurage istremti.be teises gryzti i vilniu.tegul ten siaurins gatves piderastu paradus daris.ir platins raupus

  6. O atsakomybe? says:

    Pasalinti kliutis reikia, bet kur atsakomybe uz ištratintus milijonus? Mieste pilna gaviu su išskutinetu asfaltu , viena diena nudazo, kita diena nuskuta, viena fiena pristato stulpeliu,tvoreliu, kita diena juos nupjauna…

  7. Džiugu says:

    Valio prokuratūrai! O kas finansuos šios betvarkės atitaisymą? Manau, kad kaltininkai turėtų susimesti, prdedant Š.!

    • Vasia says:

      šemašius negalės atsakyt, jo atlyginimas mažas, todėl ir varo iš merijos. Bet gal žmona padės, jis gi savivaldybės daug konkursų laimėjo…

  8. Mindaugas says:

    O atstatymas vyks uz kurio nors specialisto atlyginima ar uz miestieciu pinigus? Simasiau?

  9. Evaldas says:

    Pagaliau ir prokarotūra, kažką gero padarė

  10. MrT says:

    Vilniaus miegamuosiuose rajonuose – Fabijoniškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose gatvių siaurinimo praktiškai nebuvo, ten yra kita problema, – jau 20 metų trūksta vietos statyti automobilius, nes būtent miegamųjų ir priemiesčių seniūnijų gyventojai ir sudaro pagrindinius transporto srautus centrinėse miesto gatvėse. Ši transporto spūsčių problema kažkiek sprendėsi pastačius prekybos ir verslo centrus – Pilaitėje, Pašilaičiuose, Naujininkuose ir kitur, tačiau darbo ar asmeniniais reikalais žmonės vistiek automobiliais juda dažnai ir ypač piko valandomis. Žvelgiant plačiau Vilnius ir Minskas palyginus su Maskva ar Paryžiumi transporto apkrovimo turi gerokai mažiau, – megapoliuose spūstyse galima praleisti ir valandas, o Vilniuje dažiausiai kamščiuose užtrunkama pusvalandį ar kiek ilgiau. Mažųjų gatvių siaurinimas centrinėje miesto dalyje važiavimo trukmės praktiškai nepaveikė, nes jų pralaidumas didžiąja dalimi priklauso nuo pagrindinių gatvių pralaidumo. O Vilniaus gatvių pralaidumas yra pasiekęs piką pagal turimą transporto priemonių parką dar prieš 15 metų. Ir šiai dienai išlaikant tą patį automobilių parko skaičių mažinti automobilių spūstis galima tik didinant užimtumo ir įvairių paslaugų prieinamumą pačiuose miegamuosiuose rajonuose ir priemiesčiuose.

    • MrT says:

      Jeigu kalbėti apie technines ir organizacines priemones didinant gatvių pralaidumą ir susisiekimo efektyvumą be alternatyvių transporto rūšių kaip tramvajus ir metro dar galima paminėti: 1 – kilpinį eismą mieste, kai stengiamasi išvengti butelio kaklelio kai į vieną gatvę suvažiuoja per daug automobilių; 2 – eismo reguliavimą moderniomis į transportų srautus reaguojantį šviesoforų ir kelio ženklų sistemomis; 3 – transporto srautų reguliavimas organizacinėmis priemonėmis skatinant kelionei rinktis laiką kai gatvių pralaidumas didesnis. Taip mažinant automobilių srautus piko valandomis.

    • Prastas planavimas says:

      Pritariu, vyriausiajam miesto architektui tai taip neatrodo, geriau sukišti daugiau pastatų į centrinę dalį 🙂 antras Akropolis, futbolo stadionas, niekas nepagalvoja kaip uzsikimses bus miestas kai bus renginių Akropolyje (šeškinės), Oze, Compensa salėje, Siemens arenoje ir Futbolo stadione, bus apstatyta visa Ozo g. Mašinomis, autobusai vėluos, bus užstrigę kamščiuose, antras Akropolis Geležinio vilko gatveje irgi prisidės jau prie uzkimstos atkarpos, piko metu, papildomo krūvio.

      Vilniaus miestas yra labai didelis, turime labai daug žemės ploto, bet miesto projektavimas vyksta kreivai, turėtų didesnis prioritetas būti nutolusių nuo centro rajonų infrastruktūros gerinimas ko pasekoje, mazetu kamščių mieste.

      Paskutinis kuris užkliuvo tai perėjų įrengimas siaurinant gatvės prie Panoramos ir įrengiant salas. Ten yra požeminės perėjos, čia tai akivaizdus pinigų plovimas, savivaldybių atstovai sako jog žmonės laiptais sunkiai lipa (nuo kada laiptais sunku lipti išviso?) , tai gerai tada lai sutvarko liftus ir problema išspręsta. Kuria problemas kur jų nėra,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist